JUNGKOOKDAN
kafamın içi o kadar karışıktıki ne yaşadığımı bende bilmiyordum bu kadar kısa zamanda minik bedene aşık olamazdım ki Jeon Jungkook kimseye aşık olmazdı onun duyguları yoktuki hiçbir zaman olmamıştı ama miniğe karşı gösterdiklerim yaptığım istisnalar cidden sinirle arabamı çalıştırıp yeonjunun evine gittim onu seviyormuydum asla amacım eğlenmekti onu bu gece jm nin gözleri önünde becerecektim ve kimseye bundan sonra asla ististana göstermeyecektim ve oda gösterdiğim istisnayı unutacaktı böyle olmalıydı olmak zorundaydı arabadan inip kapıyı çaldım karşımda çekici olduğunu düşündüğü bir gecelik ile bekleyen yeonjun vardı tamam fiziği guzel olabilirdi ama jimin bol tişortle bile daha çekiciydi ne diyorum be...
-"nerde kaldın bebeğim daddyimi özledim*dudağını büzdü*"
+"*Jeon yüzünü buruşturdu iğrenç bir hareketti o*şöyle yapma geldim işte hadi üzerine düzgün bir şey giy benim evime gidiyoruz"
-"*kollarını boynuna dolar*beni becerecekmisin peki daddy ?"
+"*Kollarını iter* evet hadi dedim !"
-"bağırma bebeğim geliyorum"
Yeonjun üzerine feminen giysiler geçirdikten sonra beraber Jeonun evine gittiler daha gündüzdü ikili koltuğa geçti yeonjun Jeonun kucağına çıkmış arsızca bakıyordu ama bilmiyorduki Jeon gece sexi severdi Jeon onu umarsamayıp bir flim açtı ve yeonjunu kucağından itti ikili flimlerini izliyorlardı
JİMİNDEN
çok üşümüştüm titrediğimi hissettim zaten siktiğim bünyem çok zayıftı en ufak bir şeye hastalanıyordum sinirle ayağa kalktım ama basım hem dönüyor hem ağrıyordu çareyi Jeona söylemekte buldum ben hastalıkla mücadele etme konusunda çok güçsüzdüm hasta olmaktan nefret ederdim yavaş adımlarla aşağı indim televizyon sesleri geliyordu sanırım Jeon flim izliyordu iyice yaklaştığımda yanında zayıf mavi saçlı bir beden gördüm Jeona yapışıktı resmen sanane jimin diye geçirdim içimden Jeonun karşısına dikildim
-"b-benim başım ağrıyor ve çok dönüyor ilaç ver lütfen*titriyordu*"
+"*Ayağa kalktı* neden titriyorsun ?"
-"üşüdüm"
+"*Elini minik bedenin anlına koydu yanıyordu resmen*ateşin var senin neden şimdi geliyorsun havale geçirip ölmek mi istiyorsun !!?"
-"ne bağırıyorsun çok mu umrunda sanki sanane ateşim varsa ilaç ver sadece !"
+"*Sıkıntı ile nefes verdi minik bedeni kucağına aldı ve yukarı kendi odasına çıkardı buraya kimseyi sokmazdı jiminide sokmazdı ama şu an sokmak zorunda hissetmişti bedeni yatağa bıraktı*"
-"neden getirdin beni buraya*yatakta küçülür çok üşüyordur*!"
+"Kes bağırmayı soyun banyo yapıcaz !"
-"saçmalama kendim yaparım i-istemiyorum seni!"
+"Sormadım*minik bedene yaklaşıp hızlıca üzerini soydu minik beden debelensede pek Bir işe yaramamıştı kendi üzerinide çıkardı Jeon banyoya girip soğuk suyu açtı ve kucağındaki beden ile kendide girdi küçük beden kollarını jeonun boynuna sarmak zorunda kaldı çünkü çok üşüyordu*"
-"*dahada Jeona sokulur*çok ü-üşüyorum Jeon"
+"*Minik bedenin ince belini sıkıca kavradı neden oda girmişti hiç bir fikri yoktu kendini zorunlu hissediyordu cidden düşündü Jeon bipolarmıydı acaba*dayan minik ateşin nin düşmesi için*"
-"*minik beden kucağında olduğu bedenin kokusunu cidden seviyordu özellikle gülüşünü ve bu adamda sevdiklerine yeni bir şey eklenmişti hafif dalgalı saçları minik beden çok istiyordu dalgalı tutamları okşamayı öylede yaptı elini nazikçe Jeonun saçlarına attı ve okşadı"
+"*Jeon mayışarak gözlerini kapadı ve kafasını güzel kokan boyna gömdü*sen neden bu kadar eşsizsin b-ben bir tek sana dayanamıyorum gece yüzlüm yüzûn aynı bir ay parçası gibi b-ben sana tutulmuş olamamki benim duygularım yok dimi olmuş o-olamam*gözlerinden yavaşça damlalar süzüldü iri bedenin*
-"bak Jeon herkes herkese aşık olabilir ve inan bana sen her ne kadar bok gibi davransada beni öldürmek istemiş olsanda b-ben sanırım senden cidden çok hoşlanıyorum gülüşünü, saçlarını,ince kiraz dudaklarını çok seviyorum düşünsene bunlar çok Kısa bir zamanda oldu ve bende inanmadım ama Jeon aşkı değiştiremeyiz ve belkide sende beni seviyorsundur şimdi ağlama güzel gözlerin gülsün*sıkıntıyla nefes verdi minik beden boğazında bir yumru vardı tutamiyordu kendini göz yaşlarını serbest bıraktı çünkü Jeon bana aşık olma demişti ama kalbi buna izin vermiyordu*"
-"*Jeon kesik kesik ağlarken konuşt*s-sen meleksin benim meleğim ben ise şeytan b-ben çok değişik biriyim melek seni üzmekten k-korkuyorum inan bana seni üzerim bende senden cidden hoşlanıyorum bu yaptıklarımın başka açıklaması olamaz ama y-yapamam benden gidersin çünkü yaptıklarıma dayanamazsın melek yapamazsın*boynunu nazikçe öptü Jeon*"
-"bilmiyorum Jeon dayanamayabilirim ben güçsüž biriyim hemde çok*dahada sarıldı küçük beden*"
+"*Jeon ise hiç bir şey demeden miniği yine kucağındayken banyodan çıktı miniğe bornoz giydirdi kendide bornoz giyip aşağı indi hizmetçilere miniğe ilaç getirmelerini söyledi kendi odasına gitti yeonjuna mesaj atıp gitmesini söyledi yapamazdı bunu miniğe yapamazdi gönlü el vermiyordu dudakları titreyerek gözlerini kapadı farkında olmadan yeniden ağlıyordu Jeon minik beden ise yorganın içine girdi sesizce ağladı elinden başka bir şey gelmiyordu o güçsüzdü o yıkık bi insandı...*BÖLÜMÜ BEĞENDİM SİZDE BEGENDİYSENİZ VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN SİZLERİ MORLUYORUM 💜✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyan Olacağım ~JİKOOK~🩸🔪💜✨
Fanfic"y-yapma korkuyorum dokunma bana o ellerin ile" "kes sesini minik yoksa seni burada becerir parmaklarını eline veririm !!" *küçük beden hıçkırıklara boğulur* 🔞 smut ,piskopatlik, sadistlik içerir rahatsız olacak varsa okumasın lütfen :)✨💜