oy ve yorum lütfen ✍🏽😚
-
Son hazırlıklar tamamlanmış artık herkes yavaş yavaş yerlerine geçiyordu. Yeonjun oturduğu yerden kalkarak etrafta gözlerini gezdirdi. Sonunda kapının orada gözüken Soobin'i görünce gülümsemeden edemedi. Beomgyu Yeonjun'a anlamsız bakışlar gönderirken kime gülümsediğine bakmak için arkasını döndü ve Soobin ve arkadaşlarını gördü. Önüne geri dönemeden Yeonjun Beomgyu'yu kolundan tutarak kaldırdı ve Soobin'e doğru ilerlemeye başladılar.
Yeonjun Soobin'in tam karşısında durup gülümserken, Beomgyu neden burda olduğunu sorguluyordu. Ortamda süren kısa sessizliğin ardından Kai "Ee nasılsınız?" demişti. Beomgyu gülümseyerek karşılık verirken, Yeonjun "Harikayız sanırım teşekkürler. Siz?" diyerek yanıtlamıştı. Soobin "İyiyiz biz de" derken Taehyun "Evet çok iyiyiz burda" diyerek gözlerini devirmişti. Yeonjun fazla üstelemeden umursamaz bakışlarını sürdürdü. Ellerini ileri uzatarak belli olan yolu gösterirken kalan hepsi arkasından ilerledi. En önlerden ayırdığı 3 kişilik yere arkadaşlarını oturttu.
Yeonjun sahne arkasına ilerlerken Soobin arkadan "Bol şans, sen ve arkadaşlarına! Bu turu kesinlikle siz alacaksınız." demişti. Yeonjun arkasına dönüp, gücünü göstermek istercesine yumruğunu sıkıp kolunu havaya kaldırmış ve gülümsemişti.
Jüriliğini Lalisa Manoban, Kim Jongin ve Jung Hoseok'un yaptığı dans yarışmasının bugün final günüydü. 12 okul yarışmaya katılmış çeyrek finaller, yarı finaller ve ardından finale kalan üç okuldan birindeydi Yeonjun. Ve bugün kendini çok şanslı hissediyordu. Sonuç olarak yapmayı en sevdiği şeyi yapıyordu ve sevdiği çocuk onu en ön sıradan izleyecekti.
Geumcheon Lisesi ve Geumho Lisesi çıkmış son olarak Yeonjun'ların okulu Kyeongin Lisesi kalmıştı. Herkes birbirinden heyecanlı, sakinliklerini korumaya çalışıyorlardı. Sonunda gergin ortamı bölen Dongju olmuştu. "Hadi ama biraz sakin olabilir miyiz?" Yeji anlamsız bakışları ile "Sakiniz zate- " diyecekken Chaeryeong "Değilim ben sakin. Çok gerginim. Olmuyor böyle yok. Kesin bir şeyi yanlış yapacağım." diyerek ayağa kalktı. Ortamdaki heyecan fazlasıyla çoktu. Okulları yıllarca birincilik ile bitirdiği için bu yıl bunu kaybetmekten korkuyorlardı. Beomgyu da ayaklanarak "Bakın kaybetmeyeceğiz, böyle bir olay mümkün bile değil. Kaç aydır çalıştığımızı en iyi kendimiz biliriz sanırım. Gerilmeyin, heyecanlanmayın. Birincilik ile bitiremesek bile ikinciliği kesin alırız. O yüzden yavaşça nefes alın ve verin lütfen." dedi. Yeonjun da ayağa kalkarak Beomgyu'nun sırtını sıvazlarken konuştu. "Evet Beomgyu haklı. Çok fazla çabaladık. Unutmayın ne istersek onu yapabiliriz. Ve ne istersek onu alabilriz." diyerek elini öne doğru uzattı. "Getirin elleri bakalım. Son tura kadar geldik. Kesinlikle kazanacağız." Herkes ellerini tek tek üste koyduktan sonra bir kaç tezahurat ile ellerini yukarı kaldırdılar.
Küçük bir motivasyon konuşmasından herkesin morali yerine gelmişti. Hepsi kendine olan özgüveni ile ayaklanmış artık daha da iyi hissediyorlardı. Sahne önünden gelen anons ile sıra kendilerine geldiğini anlamışlardı. Yavaş ve dikkatli adımlarla sahneye ilerlediler. Karşılarında üç jüri ve çokça insan vardı. Ayrıca sevilen bir etkinlik olduğu için canlı yayından da yayınlanan bir programa dönüşmüştü.
Beşi de tam sahnenin ortasındaydı. Birbirlerine son kez bakarmışçasına, güven aldıklarında hepsi yerlerine geçmişti. Artık korumaları gereken tek şey adımlarıydı. Ve müzik ile başlamışlardı. Tüm gözler sahnedeydi.
Taehyun, Beomgyu'yu izliyordu. Biraz düşündü de belki de o kadar da garip biri değildi. Uzaktan çok fazlasıyla güzeldi, çokça tatlı ve sempatik biri gibi duruyordu. En azından onun için öyleydi. Belki de ilk görünüme göre fazlaca önyargılı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love physics۵ ||yeonbin
Fanfictioncrownyeon: tamam peçete alıp geldim hazırım şu an beni reddetmene |texting| 191020 (kitabı düzenlemeye çok üşeniyorum ve bir sürü yazım hatası olduğunun da farkındayım fakat kaldırmakta istemediğim için olduğu gibi bırakıyorum.)