Beğenerek okumanız dileğiyle...
Niftykook:
2.735.728 Beğeni / 1.637.237 Yorum
Niftykook: Koleksiyonumun üçüncü parçası karşınızda! Sizi memnun etmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Umarım beklentileriniz karşılanıyordur. Parçanın adı: Kelebek Yolu.
Yorumlar:
Y: Ben daha üçüncü parçadan öldüm.
U: Çıldırmama ramak kaldı! Nasıl bu kadar yetenekli olabilirsin?!
H: BU NE KOOK?! BU NASIL BİR GÜZELLİK?!
P: Hayran kaldım...
L: Anlamıyorum ben.. Sen neden bir şirkete girip bu yeteneğini daha da değerlendirmiyorsun?
↪ Niftykook: Okulum bittiği zaman ailemin desteğiyle bu atölyeyi açmıştım. Açıkçası bırakmak istemiyorum. Ve daha özgür hissediyorum burada. O yüzden.
↪ L: Anladım. İyi hissettiğin yerde olman lazım zaten. Benim ki sadece meraktı.
K: Bunu alacak param yok benim.
J: Düşe düşe bir hal oldum lan.
D: HAY YA! İNSAN ÖNCE BİR HABER VERİR! ÖYLE BİRDEN ATILIR MI?!!
Parkjm: Kook... Bu satışa sunulur sunulmaz ilk ben alıyorum tamam mı?!
↪ Niftykook: Tamam Hyung! İlki senin!
E: Tam da Kook diğer parçayı ne zaman atar diye düşünüyordum ve bunu gördüm!!
Kim.tae: Sana hayran olmakta ne kadar haklı olduğumu bir kez daha gördüm.
↪ Niftykook: İltifatınız için teşekkürler bayım!
↪ Kim.tae: Rica ederim, beyefendi.
Niftykook :
2.893.738. Beğeni / 1.736.828. Yorum
Niftykook: Merhaba! Koleksiyonumun dördüncü parçasını sizlere takdim ediyorum. Ben tüm parçaları tamamladım ve hepsini zamanlıca paylaşacağım. Parçanın adı: Papatya Rüyası.
Yorumlar:
M: Aşık oldum.
N: Ben bu güzellikle evlenmek istiyorum.
G: Biri bana bundan alsın lütfen.
K: İşlemelerin çok zarif Kook... Her bir detayı muazzam..
F: Bu ne mükemmel bir şey ya.
U: Keşke kapıma bundan bırakıp, gitseler.
S: Koleksiyon bitene kadar sağ kalmam lazım benim ama... Sen niye böyle yapıyorsun ki...?
Y: BU, BU NE BU?! BU KİMİN FİKRİ BU?!!
C: Kook bu ne zariflik, böyle olmaz ama ya! Sen bizi her yaptığına aşık edersen işimiz iş ha!
R: Ben daha yetenekliyim bu ne böyle, çocuğa versen yapar.
↪ S: Anan da öyle diyordu, ta ki seni görene kadar.
↪ Y: Oturduğun yerden konuşmayla olmuyor o işler. İcraat görelim canım.
↪ D: Kook küfürden hoşlanmıyor olmasaydı ben sana söyleyeceklerimi bilirdim ama dua et Kook sayfasında küfür istemiyor.
Z: Kook sen boş konuşanlara takılma. Bu parçanın güzelliğini konuşalım biraz.
↪ Niftykook: Merak etme beni, ben çok iyiyim! Hem ben böyle şeylere takılmam. Parçamı beğenmene de çok sevindim! 💖
↪ Z: Tanrım, beğenmek ne kelime bayıldım!
A: BU NE BÖYLE?! İLK BEN ALMALIYIM BUNU!!
Minyoon: Kook sen ne yapıyorsun bitanem, hm? Bak herkes aşık olmuş. Bu gidişle herkes senin tasarımlarınla aşk yaşayacak.
↪ Niftykook: Ama Hyung ne yapayım? Kendimi durduramıyorum, aklıma güzel güzel şeyler geliyor sürekli 👉👈 🤗.
↪Minyoon: Peki, öyle olsun bakalım.
Kim.tae: Sen ömrü hayatımda gördüğüm en muazzam şeysin.
↪ Niftykook: Tasarımımı o kadar çok mu beğendiniz yani? Teşekkür ederim bayım!
↪Kim.tae: Ben tasarımdan bahsetmemiştim.
Bölüm sonu.
Görüşmek üzere.
Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Designer ✓
FanfictionI know it's hard when you know you're no better. Taekook.