yedi

1.6K 126 74
                                    

"Hah, biliyordum kıçıma hayran olduğunu"

Draco dalga geçerce göz devirip iç çekti. Harry ise yüzünde ufak bir sırıtışla kitabı kurcalamaya devam etti. "Ben sıkıldım senden ya"

Harry güldü "Emin ol bende senden çok sıkıldım"

"Ne yapsak, gezinsek mi? Zaten kimse yok"

Kuzgun saçlı omuz silkti "Bana uyar, ne ders var ne bir şey"

Draco oturduğu yerden kalkıp yürümeye başladı "Sanki ders olsa oturup çalışacaksın"
Harry onun yanında yürümeye başladı, haklıydı. Ders olsa da çalışmazdı. İkisi de yavaş adımlarla yürüyor nereye gittiklerini bile sorgulamıyorlardı.

"Geçen bana 3. Yıl verdiğin kuğuyu buldum" dedi Harry.

Draco garip bir şekilde panikledi "Bir şey mi değişmiş"

"Ne alaka ya konu açıyorum"

Derin bir nefes verdi platin saçlı "Anladım"
Sessizlik uzarken Draco 3. Sınıftaki notu yeni hatırlatmıştı.

Şahgaga olayından sonra Draco kolu kırık gibi davranmaya devam ediyordu, oysa herkes gibi o da sadece incildiğini biliyordu.
Sadece Harry'nin biraz olsun dikkatini çekmek istemişti, ki başarmıştı da. Yıl başından beri Harry'e karşı hisslerinin değiştiğini farkındaydı. Nefret değildi hissettiği, masum bir hayranlık ta değildi. Neydi bilmiyordu ama basit bir şey olmadığından emindi Draco. Harry de bilsin istiyordu. Hislerini o da duysun istiyordu.

Nasıl rezil olmadan yapabilirdi bilmiyordu, bir kaç saniye sonra aklına annesinin ona söylediği bir şey geldi. "bir kağıt var bu kağıdı verdiğin kişi sana aşıksa görebilir aslında yazdığın şeyi" Draco şeytani bir sırıtışla annesinin ona verdiği o kağıdı alıp içine ilk olarak eğer Harry ona aşık değilse göreceği kısmı çizdi, daha sonra da duyguları karşılıklı ise göreceği notu.

Evet Potter ben sana aşık oldum, eğer bu yazıyı görüyorsan. Nefret sözleri değiştiyse, bil ki sende bana aşık oluyorsun. Asla bu yazıyı görmeyeceğini bildiğim için gönlüm rahat yazıyorm sana bu notu.

İçinde hâlâ bir endişe olsa da risk almaya karar verdi. Kağıdı kuğu şekile getirerek derste önüne doğru uçmasını sağlayacaktı.

Draco burukça gülümsedi, Harry hâlâ hiçbir şey hissetmiyordu Draco'ya karşı. Bunu bilmek üzmüş olsa bile bir şey belli etmeden sessizce yürümeye devam ettiler, sonunda astronomi kulesine ulaştıklarında Draco her zaman oturduğu yere oturdu. Harry ise Draco'nun hemen yanına.

Önlerindeki uçsuz bucaksız karanlık şimdi yavaşça yıldızlarla kaplanmaya başlamıştı.
Lacivert gök yüzünde yıldızlar yanıp sönüyor,hilal şeklindeki ay incecik kıvrımı ile süs gibi gök yüzünde beliriyordu.

Bir süre daha sessizce oturduktan sonra Draco kafasını Harry'nin omuzuna yasladı.
Harry bir şey demeden, kafasını Draco'nun kafasına yaslayarak sessizliği uzattı. Bir süre gök yüzünü izlediler.

"Sence aşk nedir?" Dedi Harry. Draco gülümsedi.

"Hiç yaşamadım deme bana"

"Sen yaşadın sanki, Malfoy"

"Yaşadım, Potter"

Harry kafasını kaldırıp Draco'ya baktı, şaşkındı çünkü Draco Malfoy'un birine aşık olduğunu hayal etmek bile garipti.

kurşuni gri/drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin