Hannah mışıl mışıl uyurken birden büyük bir ses ile uyanır ve su içip tekrar uyur . Uyurken "Bir palyaço onu kovalar ve Hannah soluk soluğa kalır koşar, koşar ,koşar ama koşucak enerjisi kalmayınca bir arabanın önüne atlar . Ve uyandığında kendini hastanede bulur yoksa o bir uyurgezer miydi? Kendinisine bu soruyu hiç sormamıştı.Belkide öyleydi ama bugüne kadar hiç böyle bir şey yaşamamıştı. Hannah'ın bunları ailesine anlatması gerekiyordu ama ailesinin bu duruma "yalan söylüyorsun" diyeceğinden korkuyordu .Hannah annesine niye hastanede olduğunu sordu. Annesi kızının uyanmış olduğunu görünce çok sevindi. Ve sorusuna cevap verdi; Uykuyla su içerken su bardağını yere atmışsın ve bu sesi duyup yanına geldiğimde ayağının kanlar içinde olduğunu gördüm. Hannah annesine "peki anneciğim ayağıma ne oldu "diyerek ayağına bakar ve annesi ayağına 8 tane dikiş atıldı der.
Hannah gece gördüğüyle bunun hiçbir bağlantısı olmadığı için içi biraz rahatlar. Ama bu seferde aklına başka birşey gelir. Su bardağını düzgünce mutfak masasına koyup gitmiştir.O zaman bu olay nasıl oldu diye düşünür.Ama annesine bunları anlatmanın iyi bir fikir olmadığını çünkü annesinin bu duruma inanmayacağını düşünür.Bugün ne kadar özel bir gündün hiç böyle birşey yaşamamıştı ve hiç hayalde etmemişti
peki gece gördüğü neydi yoksa bir sümilasyon muydu? Nerden bilebilirdi bir gün böyle bir duruma düşebileceğini.Bu sorularla hastaneden çıkmak istemezdi.Ama çok geçti taburcu olmuştu bile Arabayla eve gittiler ve Hannah çok yorulmuştu o yüzden yatmak istedi ve uyumaya çalıştı ne kadar zorlasada o sorular bir türlü aklından gitmiyordu .