Hannah'la sıradan bir günün sonunda

30 2 0
                                    

Aklına uyumak için bir çözüm geldi en sevdiği şarkıyı açıp uyuyacaktı düşündüğü gibi olduda uyudu ve rüyasında bu sefer en çok almak istediği şeyi gördü ve uyandığında yanındaydı yoksa rüyasında her gördüğü şey gerçek mi oluyordu nasıl olabilirdi ki bir tesadüf bu bir tesadüf değildi bu bir gerçek yoksa kaç yıldır farketmediği şeyi şimdi mi farketmişti inanmıyordu.Peki bu çok istediği tablet nereden gelmişti.Tableti açtı tabletin içinde tıklamayın yazıyordu bir tıklamadan başına ne gelebilirdi ki tabi bugün yaşadıkları da normal değildi.Ama basmalıydı ve bastığı anda kendini bir ormanda buldu.Uzaklarda bir palyaço görünce birden kaçmaya başladı ama palyaço orada öylece duruyordu bunu gören Hannah durdu. Palyaço bir anda konuşmaya başladı."Rüyanda niye benden kaçtın oysa ben seni aslandan kurtaracaktım.Ama sense bir arabanın önüne atlayıp hastaneye gitmeyi seçtin" dedi. Palyaço Hannah'ın yanına gelerek kulağına şunu fısıldadı "unutma hiç kimsenin dış görüntüsüne önyargılı olmamalıyız.Hannah " ama ben rüyamı nasıl yönetebilirimki"dedi. Palyaço"düşünerek , yapman gereken şey sadece düşünmek düşünmek dünyada sadece insanlarda olan çok önemli bir şeydir"dedi ve ortadan kayboldu.Peki Hannah bu başı ve sonu belli olmayan ormandan nasıl çıkacaktı?Palyaçonun sesini tekrar duydu Hannah ama bu sefer kendisi değil sadece sesi vardı.Şöyle diyordu "düşün buraya neyle geldin? Hannah "tabletle" dedi.Hannah tekrardan"o zaman tabletle gidebilirim dedi. Tabletteki dokunma düğmesinde artık dokun yazıyordu. Hannah ona dokunarak eve döndü. Annesi odaya gelerek" kızım uyandınmı bende sana çerez hazırladım "dedi. Hannah çerezi çok sevdiği için keyfi yerine geldi. Palyaçonun o kadarda kötü biri olmadığını hatta iyi biri olduğunu öğrendi takı yarın sabaha kadar sürdü bu.

Hayal'mi Gerçek'miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin