Bir dahaki sabah tabletin sesiyle uyandı tablete bir bildirim gelmişti. Bildirimde" palyaço kötü durumda o seni ormandan kurtardı seninde onu kurtarman gerekiyor"yazıyordu.Hannah tabletteki dokunma düğmesine tekrardan basmakta kararlıydı çünkü artık o ormandan çıkmayı biliyordu. Ve hiç tereddüt etmeden düğmeye bastı ama hiç bişey olmadı.Hannah ne yapacağını bilmiyordu.Bir çözüm yolu daha aklına geldi uyuyup onu düşünmek , düşünmesi gerektiğini ona palyaço söylemişti. Ve palyaçoyu düşünerek uyumaya başladı ama ormanda palyaço artık yoktu. Hannah şaşırdı ve bunun nasıl olduğunu düşünmeye başladı.Bu nasıl olabilirdi , birden tabletin elinde olmadığını farketti burdan nasıl çıkıcaktı belkide iyi sandığı palyaço iyi görünerek onu buraya hapsetmişti. Olamaz artık anne ve babasını nasıl görebilirdi.
Tablete bildrimin geldiğini duydu bu nasıl olabilirdi . Ama anne ve babasının tableti görmemesi için bir yerde saklıyordu. Gardırobunda ve gardırobu yatağın tam karşısındaydı. Yürümeye başladı ama ormanda yürüyordu evde değil. Karşısında birden birşey belirdi bu palyaço değildi ama o kendisi gibi oraya hapsedilen bir çocuktu sanırım. Hannah o çocuğa sordu. "Neden buradasın?" Çocuk "bir palyaço yüzünden" dedi.Hannah"demekki ikimizde aynı sebepten dolayı buradayız"diye düşündü.Ve bunu çocuğa söyledi. Çocuğun adını sormayı unutmuştu. Hannah adını sordu ona fakat çocuk cevap vermedi Hannah çocuğun utangaç olduğunu düşündü ama yinede sözünü ikiledi çocuk cevap vermemişti . Çocuk birden ortadan kayboldu. Hannah'ın arkasında çeşitli değişik sesler geliyordu.Hannah tam arkasına bakacakken sesler kesildi. Hannah arkasına döndüğünde ise hiçbirşey yoktu. Hannah oradan artık nasıl çıkacağını bilmiyordu.Kaba bir ses konuşmaya başladı"demek buradan çıkamıyorsun o zaman sana söylediğim bulmacayı çöz" Hannah'ın başka çaresi olmadığı için "evet" dedi.O kaba ses tekrardan konuşmaya başladı "o zaman soruyorum palyaço'nun adı neydi?". Hannah hem bu soruyu bilmiyordu hemde bu bir bilmece değildi.