♜𝓐 𝓑𝓪́𝓼𝓽𝔂𝓪́𝓴♜

73 5 1
                                    

- Apa megjöttem! - lépett be Rachel a boltba, de nem látva az apját csak értetlenül nézett a pénztárnál ténykedő Darrethre. - Apa? Hol van? - nézett rá kérdőn, mire a férfi csak megforgatta a szemeit.

- A szokásost csinálja, de szólok neki - intett a barna hajú. - RONIN, ITT A LÁNYOD! - kiabálja, majd az emeletről lesietett egy félszemű férfi, kezében egy gyémántnyaklánccal.

- Hamarabb jöttél mint vártam - jelentette ki a nyakláncot babrálva.

- Mit csinálsz? - rakta a csaj karba a kezeit.

- Szétszedem, hogy külön adjam el a gyémántot és a láncot - mire a fekete hajú lány felnevetett.

- Te még a tengert is eladnád, ha érne valamit!

- Ha már a pénzről van szó... Láttam ma reggel kiraboltátok a Kyokai sarkán lévő boltot. Gondolom osztoztatok, szóval hol a zsé? - kérdezte Ronin összevonva a szemöldökeit, mire Rachel csak lekapta a válláról a táskát és a pénztáros pultra kezdte pakolni az összekötözött lóvét. - Ez az én lányom! - mondta vidáman összecsapva a tenyereit, miközben a pénzhalmot figyelte a pulton. - De mond milyen volt a suli?

- A suli? ARRÓL INKÁBB NE BESZÉLJÜNK! OTT VOLT AZ A ROHADÉK COLE ÉS... - kezdett bele a lány a dühöngésbe, mire Ronin értetlenül Darreth felé hajolt.

- Ki ez a Cole? - suttogta a fülébe.

- Rachel ex-pasija. Ha jól emlékszem a srác megcsalta - suttogta vissza Darreth.

- Akkor emlékeztess, hogy ne felejtsek el lopni ettől a Coletól...

- Ahogy akarod főnök! - biccentett, mire Ronin visszanézett a lányára.

- Van ötletem hogy felejtsd el őt.

- Apa, a behajtómunka nem segít!

- Pedig igazán könnyű lesz őt elfelejteni, ha másokat püfölsz.

- Rendben, most kikhez kell mennem? - adta be végül a lány a derekát, mert tudta hogy az apja ezzel nem fogja békén hagyni.

- Hát abból most elég sok gyűlt össze... - mondta a férfi a pénztárgép alól elővéve a tartozók nevével teli könyvet.

≫ ──── ≪•◦ ❈ ◦•≫ ──── ≪

┌──────── ∘°♬°∘ ────────┐
Love to do just what I want
Do it when you say I won't
└──────── °∘♬∘° ────────┘

Rachel szélsebesen futva ugrált az egyik tetőről a másikra az apja által felírt utolsó személyt keresve. Az egész délutánt adósságbeszedéssel töltötte és valamikorra este tízre elege lett abból, hogy ezt csinálja, ám szerencséjére ez a pasas tényleg az utolsó volt.

- Áh, jó éjszakát! - ugrott le a sikátorba a férfit kísérő csoport mögé, ahogy megtalálta őket. Ők pedig természetesen a fegyvereiket felé tartották, lövésre készen.

- Te vagy az. Mit keresel itt? - kérdezte a főnök, aki ingben meg aktatáskával a kezében állt az emberei mögött.

- Tartozol apámnak. Ő pedig kéri az adósságod. Most - jelentette ki miközben kezében megjelent a sötétségből készített baseballütője.

┌──────── ∘°♬°∘ ────────┐
Now come and watch me move it
I promise I'ma make you lose it
└──────── °∘♬∘° ────────┘

Ekkor pedig, ahogy a lány el is várta az emberei lőni kezdtek, de ő könnyedén kikerülte vagy megállította azokat a baseballütőjével vagy erejével, majd egyesével kezdte szétverni az embereit, miközben kihangosította a dalt, amit hallatott.

┌──────── ∘°♬°∘ ────────┐
If you love to party
Then the party's in the place
Got the boom, got the bass
I'ma shake it in your face
└──────── °∘♬∘° ────────┘


Talán pont az lehetett az oka, hogy az épp arra járőröző Cole meghallotta a zene, férfiak sikításával kevert egyvelegét. Az aznap este már kellemetlenül hosszú és unalmas volt Colenak, miután Zane vagy öt perc múlva otthagyta, hogy egy másik városrészt fésüljön át. Aztán meghallotta ezt és két érzés fogta el. Valakik bajban vannak és bárki is aki a zenét nyomatja, nagyon jó az ízlése. Ezért is érte meglepetés amikor odaérve azzal a nővel találkozott, aki reggel kirabolta a barátaival a bankot. Most itt volt a lehetőség, hogy visszavágjon, ráadásul még lecsukasson egy gonosztevőt.

- ÍGÉREM FIZETEK RONINNAK, AMINT TUDOK! - kiáltotta az öltönyös férfi, ahogy a fekete ruhás felemelve a falhoz nyomta és fojtogatta őt.

- Remélem is - jelentette ki, majd egy könnyed mozdulattal a földhöz vágta a férfit.

┌──────── ∘°♬°∘ ────────┐
I just wanna be free
Ain't no way you stopping me
Said I wanted to fly
So I went and got some wings
└──────── °∘♬∘° ────────┘

- Ennyit arról, hogy a nők milyen bájosak.

- Már megint ti? - forgatta meg a szemeit. - Veled meg még számolok! - nézett gyorsan az elmenekülő férfira.

- Úgy tűnik évek óta tevékenykedtek, de valamiért még sosem láttalak titeket...

- Csak mert túlságosan elfoglal titeket Garmadon legyőzése - köpte vissza gúnyosan.

- Szóval Ronin a főnökötök, huh? Őt fizette le Garmadon? - turkált tovább Cole, mire Rachel csak elröhögte magát.

- De hülyék vagytok komolyan! - nevetett még egy kicsit, majd abbahagyta. - De elég a bájcsevejből, még dolgom van - majd újra megjelent a kezében a fegyvere, majd támadott, de Cole még időben ki tudta őt védeni.

- Miért akarnál ilyen hamar elmenni? A buli még csak most kezdődött - mosolyodott el a fiú a maszkja alatt.

- Nem is tudtam, hogy ennyire bejövök neked Rengés - vágott vissza Rachel ugyanolyan pimaszul.

┌──────── ∘°♬°∘ ────────┐
Looking at me, nah, come get it
Like what you see, then you got good vision
Boy, this beat hit so different
Let me show you what you been missing
└──────── °∘♬∘° ────────┘

- Hát ha ilyen jó zenei érzéked van Fekete...

A harc még így ment egy ideig, miközben a dal befejeződött és csak a fegyvereiknek csattanása hallatszott. Ez a játék csak addig tartott míg Rachel farzsebében lévő telefonja rezegni nem kezdett jelezve, hogy valaki (valószínűleg az apja) keresi.

- Bocs Rengés, de ezt holnap kell folytatnunk! - majd az elemi erejét használva pillanatok múlva eltűnt és Cole kereshette őt hajnalig, de nem találta.

Csapó 2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon