✉️𝓐 𝓢𝔃𝓮𝓻𝔃𝓸̋𝓭𝓮́𝓼✉️

70 5 3
                                    

/AN
Hosszú idő volt, de végre sikerült visszatérnem ehhez a könyvhöz is, remélem tetszik a folytatás./

- Ebből nem lesz randi - gondolta magában Elina, amikor realizálta, hogy Lloyd előtt áll az oldalán a barátaival.

- Szóval az ember már WC-re se mehet, mert otthagyják őt - jelent meg Mason, belelökve Skylorba. Végül felfigyelt az előttük állókra, akik a fekete hajú csaj kivételével unottan pillantottak vissza rá.

 Végül felfigyelt az előttük állókra, akik a fekete hajú csaj kivételével unottan pillantottak vissza rá

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Bocsássatok meg a fivéremnek, kész idióta - nézett fel Skylor az öccsére.

- Kit nevezel te idiótának vörös ku...

- Kuss legyen! - kiáltott rájuk Elina, mielőtt itt helyben megöli egymást a testvérpár. - Mutatkozzatok be normálisan - ütötte meg a két barátja hátát a barna hajú lány.

- Gomenasai! - mondta egyszerre a kettő meghajolva.

- A nevünk Skylor és Mason Chen.

- A tésztázót ne emlegessétek!

- Ah, Colecica! - lépett közelebb Rachel egy vigyorral az arcán. - Szóval idejöttél miután kirúgtak! - mire az említett zavartan elfordította a fejét.

- UwU, ezek a becenevek! - nevetett An. - Annie Walton vagyok, a robot meg Bella Mayers.

- Csá lúz... - kezdett bele, de El sötét pillantása elcsöndesítette.

- Gondolom nekem nem kell bemutatkoznom - jelentette ki Elina. - Most ti jöttök - mire a csapat csak idegesen egymásra nézett.

- Lloyd Garmadon vagyok, ők pedig Kai és Nya Smith, Jay Walker, Cole Bucket és Zane Julien.

- Akkor térjünk a lényegre. Igazgatónő.

- Holnap lesz az első nagy verseny, ahol görkorcsolyázni fogtok. Addig is élvezzétek a napot.

≫ ──── ≪•◦ ❈ ◦•≫ ──── ≪

- Colecica! - röhögött Jay ebédnél. - És még azt hittem Nya ad nekem béna neveket.

- Tudom, hogy nagyon kínos! De ne beszéljünk róla!

- Ezek a lányok ijesztőek - jelentette ki Kai. - Ráadásul Elina Kicc a vezetőjük. Annak a Juliettnek, a sötét angyalnak a lánya, aki egy évtizeddel ezelőtt felégette teljes ninjagot!

- És azzal mi van? Ez olyan mintha elítélnél, mert Garmadon az apám - szólalt meg hirtelen Lloyd, össze-vissza turkálva a kajájában. - Másrészt meg ma elmegyek vele kávézni.

- MI? RANDIRA MÉSZ ÉS NEM IS MONDOD CSAK MOST?! - akadt ki Kai.

- Bocs utolsó pillanatban jött be. Amúgy meg a reggeli fiaskó után nem volt időm beszélni róla, másrészt meg ez nem egy randevú.

Csapó 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin