"Hey çocuklar! Yarın sabah ilk işimiz balona binmek! Geçen sene Çınar'larla gelmiştik buraya. Harikaydı! Kesinlikle herkes binecek o balonlardan birine."
Çınar, Kaan'ın çocukluk arkadaşıydı. Ama lise olarak bizim okulu kazanamamıştı.
"Balona binmeden olur mu hiç? Onun için geldik zaten."
"Uf tamam. Bineceğiz işte. Çok uykum var benim. Hadi odalarımıza çıkıyoruz."
Yağmur'un bu gereksiz siteminden sonra aklıma uykumun hiç olmadığı geldi.
"Asya, sana mesaj atarım."
"Neden?"
"Hani kafeterya ya gidecektik ya..."
"Ha, tamam. Tamam haber verirsin sen bana."
Daha fazla konuşup ağzımı yormayacaktım. Hızlıca odalarımızın anahtarlarını alıp çıktık. Gerçi iki kişi beraber kalacaktık. İki kişiye de aynı anahtarları vereceklermiş. Acaba oda arkadaşım kim diye düşünüp asansöre doğru yürürken Yağmur arkamdan geldi. "Seninde mi odan ikinci katta Asya?"
"Evet."
"Oda numaran kaç baybim?"
"Uff! Bi git Yağmur yaa!"
"Tamam, tamam... Ee oda numaran kaç?"
"28."
"Benim de 29."
"Keşke aynı odada olsaydık."
"Hıhı..."
Asansör gelmişti bile. Hızlıca koridoru dolaşıp odamı buldum. Ama birileri benden önce yerleşmişti bile!
"Ooo Yağmur hanımcım merhabalar. Tanıştığıma çok memnun oldum. Ne kadar uzun zamandır görüşmüyoruz böyle!"
"Sürpriz!"
"Hiç sürpriz havamda değilim be cicom!"
"Hadi hadi üstünü değiştir, Efe seni yemeğe çıkartacak. Güzel bi abiye filan giy."
"Saçmalama Yağmur ya! Alt tarafı bir şeyler yiyip geleceğiz."
"Sonra bana anlat tamam mı hangi kelimeleri kullanarak açıldığını..."
"Yağmur! Bak kaşınıyorsun sen!"
"Aynı odada olmak isteyen kimdi acaba?"
Daha fazla tutamadım kendimi, kendi yatağımdan bir yastık aldım ve ona fırlattım. Oh, iyi de yapmışım!
"Şimdi üstümü değiştirmeye gidiyorum, mesaj gelirse haber ver."
"Aaa tabii veririm haber. Ne diye kaydettin Efe'yi? Sevdiceğim falan mı?"
"Yağmur!"
Öyle bir bağırdım ki kimse benden böyle bir bağırış duymamıştır daha önce.
Neyse ki fazla tehdide falan ihtiyaç kalmadı, sustu. Üstümü değiştirip banyodan çıktığım sırada, telefonum çalmaya başladı. Gözümle sesi ararken telefonumun Yağmur'un elinde olduğunu fark ettim.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen!"
"Merak etme Asya, yemedim telefonunu. Annem bana ulaşamayınca sana yazmış. O yüzden aldım. Şimdi de abin arıyor." Deyip telefonumu elime verip odadan çıktı.
"Alo."
"Asya?"
"Efendim?"
"Bak, tatilden döndüğünde sana her şeyi anlatacağım tamam mı? Her şeyi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALON
ChickLitİlk fantastik hikayem... Devam edebileceğimi sanmıyorum ama denemek istiyorum. . Fantastik olarak kağıda döktüm. Ama saçma olduğuna ve düz bir hikaye yazmam gerektiğine karar verdim. Heveslenenler için üzgünüm. . . . . . Merhaba, ben Asya. 16 yaşınd...