Gözlerimi açtığımda otobüste olduğumu farkettim. Ne! Otobüste miyim? Nasıl geldim ben buraya? Etrafıma bakındığımda, Didem'i gördüm.
"Didem? Biz neredeyiz? Nereye gidiyoruz? Nasıl geldim buraya?"
"Görüyorsun ya Asya, otobüsteyiz. Tatil bitti, eve dönüyoruz. Sen bir türlü uyanmayınca Efe seni kucağına alıp buraya getirdi."
"Eşyalarım?"
"Onları da aldık merak etme. Sırt çantanda da yolda lazım olacak şeyler var."
"Peki, herkes nerede?"
"Moladayız. İhtiyacın varsa çabuk ol canım."
"Yok. Sağ ol."
Tamam. Sakin ol. Alt tarafı bir insanlık yapmış, o kadar. Ah! Sarp! Onu tamamen unuttum ben, ayrıca ondan sorulacak bir hesabım var benim. 28 mesaj, 182 arama! E az mesaj atmış.
"Alo?"
"Alo Asya!"
"Efendim?"
"Neden telefonlarıma cevap vermedin! Yoksa bir şey mi oldu? Senin için ne kadar endişelendim haberin var mı!"
"Sarp sakin ol. Sadece uyuyordum."
"Hah! Sen orada horul horul uyurken ben burada sana ulaşabilmek için ne kadar çaba sarfettim biliyor musun sen!?"
"Sarp, bu kadar fazla uyuduğum için özür dilerim. Oldu mu?"
"T- Tamam Asya. Kapatıyorum, gelince konuşuruz."
"S- Sarp! Ambulans sesi geliyor yine Sarp!"
Telefon çoktan yüzüme kapanmıştı bile! Ah Sarp ah! Neyin peşindesin sen!? O sırada mola bitmiş olacak ki, herkes yavaş yavaş gelmeye başladı. O sırada Efe geldi. Yanında da... Yağmur mu o?!
"E- Efe?"
"Sevgilimden uzak dur salak kız!"
"Sevgilin mi?"
"Yemeyenin malını yerler cicom! Efe, bak bir daha bu anne baba terbiyesi alamamış saygı sevgi bilmeyen kızla konuşmanı istemiyorum!"
"Tamam hayatım, sen nasıl istersen."
"Ne!? Şaka mı bu!?"
"Şaka değil. Rüya Asya. Rüya."
"Ne?"
"Asya! Hadi artık uyan! Geç kalıyoruz."
"Ah! Efe!"
Buradaydı! Benim yanımda!
"Evet ben."
"Çok şükür..."
"Burada olmamam mı gerekiyordu? Öyleyse gidebilirim."
"Hayır! Aksine burada olman gerekiyor! O Yağmur cadısının yanında değil."
"Neden Yağmur'un yanında olacakmışım ki."
"Çünkü sen onun sevgilisisin ya şapşal!"
"Ben kimsenin sevgilisi değilim."
"Ah hayır Sarp ben gördüm sizi, hatta o bana dedi ki-"
"Ben ne kimsenin sevgilisiyim ne de kimse benim sevgilim. Anlatabildim mi? Hadi artık şu valizini topla da çıkalım, 20 dakika sonra otobüs kalkacak."
Yerde gördüğüm pijamalar kafamı karıştırmıştı.
"Sen..."
"Evet, evet. Bu gece burada yattım. Yoksa Yağmur ile aynı odada kalmayı mı tercih ederdin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALON
Literatura Femininaİlk fantastik hikayem... Devam edebileceğimi sanmıyorum ama denemek istiyorum. . Fantastik olarak kağıda döktüm. Ama saçma olduğuna ve düz bir hikaye yazmam gerektiğine karar verdim. Heveslenenler için üzgünüm. . . . . . Merhaba, ben Asya. 16 yaşınd...