evet thor bizi norveçe bırakmış geride kalan varmıdır diye asgarda geri döndü biz ise evlere yerleş tik. Beni 1 kişiyim diye küçük ve rahat bir eve adılar . Ama benim kafam alahk bulak tı çocuğunu kaybet miş bir babanın nasıl hisetini çok iyi anlamıştım . Ama yapıcak bir şey yok buna katlanmak zorundaydım . Çare yoktu burda günler çok yavaş geçiyordu ne yapıcağımı bilmeden norveçin dağlarını seyrediyordum sanırım buraya alışmıştım kendime bir işte buldum ilk defa tanrı yüzüme gülmüştü .Ama birşey varki oda acıı başka birşey deyil bu gün thor geldi ve bize yeni haberleri var bazı uçağa binmemişler kişiler kurtulmuş kişileri getirdi bügün ise norveçi gezdim çok küzeldi özelikle OSLO çok güzeldi heryerde deyişik demir parçaları ama onun adı demir deyilmiş araba ymış at arabalarına çok benziyor bir hana girdim fakat beni kovdular nedenmiş bardak kırdım orası han bikere istediğimi yaparım bide saçımı kesmek isteyen adamı kırmadım saçımı kestirdim fakat niye şaçımı usturayla deyilde traşmakinesi diye bir sihirli makine yle kesti anlamadım bu insanların hali bir başka tam eve gideceken bir köpeğe rasladım çok tatlıydı sevdim hatta evime aldım adını ölen oğlumu skaarın adını koydum evime gitim kapıyı açtım kiiiiiii oda neeeee !!!!!!