0.1

862 47 657
                                    


Sahnenin arkasında fısıldamalar hala kendini korurken, sahnenin önündeki kalabalık ve yükseklikteki iki kişinin beklentileri artıyordu.

Arka kısımda konuşan Akaashi ve Kenma'nın konuşması devam ederken, ön taraftaki sevgilileri Bokuto ve Hinata, çoğunluğu yakın veya en azından tanıdık olan büyük kalabalık, küçük alanın inlemesi için resmen heyecanla bekliyorlardı.

Kalabalığın çoğu tanıdık derken, aslında hepsi öyleydi. Dışarıdan basit bir gay bar olarak görünen, ufak ama aslında oldukça güzel bir mekandı.

Takeda Ittetsu tarafından kurulup, kendisi ve kocası Ukai Keishin tarafından yürütülen ☆Respect☆ isimli disco benzeri bir yerdi.

Genelde etrafta yerin adı "Serserilerin Mekanı" olarak nam salmış olsa da, aslında olayın bununla uzaktan yakından alakası yoktur.

Respect her türlü insanı bulabileceğiniz bir yerdir. Herkesin birbirine saygı duyduğu ve beraber geçinmekten çekinmediği bir yer altı mekanıdır.

Her türden insan varken, çoğunluğunu gayler oluştursa dahi, gerçekten her türden insan. Ufak birkaç örneğe ne dersiniz?

En başta mekanın sahibi Ittetsu Takeda, eski bir yakuza üyesidir. Kısacası oldukça pis ve belalı bir geçmişi var, ayrıca gay olması nedeniyle aileden reddedildi. Kocası Keishin Ukai ile beraber burayı açmalarının nedeni ise kendileri gibileri beraber toplamak olmuştu.

Miya ikizleri ensesttir. 10 yaşlarından beri birbirlerine aşıklar ve 14 yaşlarından beri çıkıyorlar. Gerçekten aralarında, insanlar arasında en çok kötü karşılananlar onlar.

Kageyama Tobio, Oikawa Tooru ve Iwaizumi Hajime beraberler. Kageyama'nın ilk lise yılından beri sevgililer. Bilirsiniz, üçlü ilişkiler pek iyi karşılanmaz.

Saeko Tanaka düz ve Tenma Udai ile çıkıyor. Ancak kendisi bir tomboy. Herkes farkındadır ki, cinsiyetine göre davranmamak günümüz geri kafalı halka çok ters bir durumdur.

Kuroo Tetsurou ve Tsukishima Kei gaydir, ayrıca aralarında imzalanmış BDSM anlaşması var. Respect'teki herkes bunu bilir ve görüp görebileceğiniz en dominant kişilerden birisi olan Kuroo'nun biricik kedisi Tsukki'den uzak durur. Tsukishima ise durumundan gayet memnun şekilde, her zaman sahibinin kucağında gezer.

Mika Yamaka düz olsa bile sevgilisi Suguru Daisho biseksüeldir. Mika bundan rahatsız sayılmaz ama. Sevgilisiyle beraber gelen geçen erkekleri kesmeyi severler.

Ojiro Aran ise siyahidir. Toplum baskısı tarafından kesinlikle işkence denebilecek bir hayata maruz kalabilirdi, eğer şu an bulunduğu yer olmasaydı.

Sakusa Kiyoomi, aromantiktir. Etrafta kesinlikle bu yönüyle fazlasıyla dalga geçilir ve insanlarla uğraşmayı sevmeyen birisi olarak bıkkın halde.

Tendou Satori, Atesittir. Ancak sorsanız ortamda bunu takan birisini kesinlikle bulamazsınız. Aseksüel sevgilisi Ushijima Wakatoshi dahil olmak üzere hiç kimse.

Kenma Kozume ve Hinata Shoyo femboydur. Ayrıca ikisi sevgili. Ve kesinlikle, kendileriyle beraber takılan gay Akaashi Keiji'yi de kendileri gibi yapma konusunda oldukça emin adımlarla ilerliyorlar.

Terushima Yuuji ve Yamaguchi Tadashi, toplum tarafında her zaman "serseri" olarak görülen punklardır. Yamaguchi aynı zamanda Tsukishima'nın çocukluk arkadaşıdır. Küçükken pısırık birisi olsa bile liseden beri kesinlikle fazlasıyla değişmiş birisi. Tsukishima bir seferinden onu buraya "sana piercing yapacak birisini buldum" bahanesiyle getirince Terushima ile tanışmışlardı. Şu an içinde bulunduğumuz yıl sayılırsa, beraberliklerinin dördüncü yılındalar.

fight back || bokuakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin