အပိုင္း(၈)Zawgyi+Unicode

3.5K 259 11
                                    

Zawgyi

ရိေပၚတစ္ေယာက္ေက်ာင္းေျပးထားတဲ့တစ္မနက္လုံး အိပ္ယာေပၚသာ ဟိုလွိမ့္ဒီလွိမ့္.......
ေရွာင္းက်န႔္ငါ့ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား???
ဒါမွမဟုတ္ ယြမ္ေျပာတာအမွန္ဆို သူအသဲကြဲေနတာလား????

"𝓑𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓵𝓵 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓾𝓷𝓵𝓮𝓼𝓼 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓪𝓵𝓴 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓼𝓱𝓸𝓮𝓼
𝓨𝓸𝓾'𝓵𝓵 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓴𝓷𝓸𝔀   엉켜버린 내 끈
'𝓒𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓼𝓮𝓮𝓼 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓪𝓷𝓷𝓪 𝓼𝓮𝓮
𝓘𝓽'𝓼 𝓮𝓪𝓼𝓲𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓳𝓾𝓭𝓰𝓮 𝓶𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓽𝓸 𝓫𝓮𝓵𝓲𝓮𝓿𝓮"
(Blackpinkရဲ႕ You Never Know)

ေရွာင္းက်န႔္ေခၚရင္သာၾကားရတဲ့ သီးသန႔္ringtoneေလးျမည္လာေတာ့ ေရခ်ိဳးခန္းထဲကအျမန္ေျပးထြက္လာခဲ့တယ္

"Hello ေရွာင္းက်န႔္"
"က်င္းလုယြီကို စာေပးၿပီးၿပီလား"
"ဟမ္ ဘာ!! ေအာ္ အင္း မေရးရေသးဖူးေနာက္ေန႔မွေပးမွာ"

    မေပးဖူးလို႔ေျပာလိုက္ရင္ ငါတို႔ျပန္အဆင္ေျပသြားမယ္ဆိုတာသိေနလ်က္ ဘာလို႔ ညာေျပာလိုက္မိလဲမသိခဲ့ပါ၊ ေရွာင္းက်န႔္ေရ ငါမာနႀကီးေနမိတာလား........
   
    "ေအာ္ သိၿပီ"
    "ခဏ ေရွာင္းက်န႔္ ဖုနး္မခ်ေသးနဲ႔ဦး"
    "ဘာေျပာမလို႔လဲ ငါယြမ္နဲ႔သြားေတြ႕ရဦးမွာ"
    "မင္းကိုျငင္းလိုက္တာ ဘယ္သဴလဲ ၿပီးေတာ့ ယြမ္နဲ႔မင္းကဘာေတြလဲ"
    "သိခ်င္လို႔လား"
    "သေဘာေလ မင္းမေျပာခ်င္လဲေနေပါ့"
    "ငါ့ကိုျငင္းသြားတာက က်င္းလုယြီပဲ၊ ယြမ္ လက္ရွိငါ့ခ်စ္သူ ရၿပီလား"
    "ဘာ မင္း!!!မျဖစ္ႏိုင္တာ..."
   
!!တီ တီ!!

    ေခြးေကာင္ ေျပာလို႔မၿပီးေသးတာ ခ်ပစ္တယ္၊ မင္းေလွ်ာက္ေျပာေနတာမွတ္လား၊က်င္းလုယြီနဲ႔မနက္ကမွသိတာေလ မျဖစ္ႏိုင္တာႀကီး၊ ယြမ္ကလည္း ငါနဲ႔မင္းကိုေတာင္ အရင္ကအတင္းလိုက္စေနတာႀကီး၊ ဟက္ ယြမ္နဲ႔မင္းကအဲ့လိုလား အာ အက္လိုလား.......
   
    ေအာ္ ယြမ္က ငါ့ထက္ပိုၿပီးသိေနခဲ့တာ မင္းရဲ႕ခ်စ္သူမလို႔လား??ငါက​ေကာ??ငါကမင္းbffေလ ။
   
    မင္းcrhနဲ႔rsက႐ုတ္တရက္ေပၚလာတာကေကာဘာအခ်ိဳးခ်ိဳးတာလဲ??? အဲ့တာေၾကာင့္မနက္ကက်င္းလုယြီကို ဘုကလန႔္ေျပာေနခဲ့တာလား??က်င္းလုယြီက မင္းအေၾကာင္းငါ့ကိုေျပာျပမလို႔လာတာမလား မင္းကမသိေစခ်င္တာလား???
   
အ႐ူးတစ္ေယာက္လို ေတြေဝေနခဲ့ေပမယ့္ ေရွာင္းက်န႔္မွထပ္ၿပီးဖုနး္မဆက္ခဲ့၊ သူလဲဆက္ဖို႔အစီစဥ္မရွိခဲ့၊ ေလာေလာဆယ္ေရွာင္းက်န႔္ကို ေအာ္ဆဲခ်င္တာပဲသိတယ္ သူ႔ကိုဘာမွမေျပာပဲ လွ်ိထားခဲ့တဲ့အတြြက္ေပါ့....

First Frequency(Completed)Where stories live. Discover now