Eudialyt

25 0 0
                                    


Eudialyt patří mezi silné energetické , které se používají pro zvýšení úspěchu a podporu úsilí, pro hledání nových příležitostí a dosažení vyšších cílů. Pomáhá překonat strach, pochyby a zmatenost. Eudialyt je často nazýván „kamenem nových začátků a nových objevů", protože se používá pro nalezení vlastní životní cesty.

Minerální vlastnosti eudialytu

Eudialyt (uváděn také jako eudialit) je chemicky komplex křemičitanových minerálů obsahujících prvky jako sodík, vápník, železo, hořčík, ytrium, zirkon aj. Jedná se o vzácný minerál vyskytující se jen na několika málo nalezištích, např. v Kanadě, Madagaskaru, Rusku nebo Grónsku. Barva je od růžové až po červenou, někdy tmavě červeno-hnědá nebo černá. Méně často se vyskytuje v barvách, jako je zelená, žlutá nebo fialová.

Název je odvozen z řeckého „dialutos" a znamená snadno rozpustný. Eudialyt je snadno rozpustný v kyselinách.

Metafyzické vlastnosti eudialytu

Eudialyt patří mezi osobní kameny lidí narozených v období kolem Nového roku, těsně po zimním slunovratu (21. prosince až 19. ledna).

Eudialiyt pomáhá harmonizovat , která když je v nerovnováze nebo má blokovanou energii, vede k pochybování, nejistotě, k rigidnímu myšlení a duchovnímu zmítání se, k omezenému vědomí, k problémům s pochopením vtahů, myšlenek a snů. Temně fialový eudialit pomáhá soustředění se na sebe sama a obrací pozornost k vlastním touhám a přáním.

Ve eudialyt využívá energii ohně, energii nadšení, vroucnosti, srozumitelnosti, osvícení a aktivity, emocí a vášně. V přírodě symbolizuje mužský prvek Jang, světlou a tvořivou sílu, zosobňuje rozum a průbojnost. Energie ohně je tradičně spojována s jižní částí místnosti, bytu nebo domu a zajišťuje reputaci obydlí a vlastní postavení v rámci rodiny.

Eudialyt představuje energii Jang, tj. mužskou energii, která zosobňuje rozum, tvořivou sílu a průbojnost. Kameny se čistí a dobíjí energií slunečních paprsků. Náramky z projektivních kamenů se nosí na pravém zápěstí.

Eudialit se též nazývá „kamenem porozumění". Používá se ke spojení vědomé mysli a podvědomí, což umožní pochopit skutečné vlastní touhy a potřeby. Pomáhá překonat pochybnosti o sobě samotném, sebekritiku a sebepodceňování. Mírní pocity smutku, úzkosti a pesimismus, přináší pocity radosti a štěstí. 

Minerály a jejich účinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat