Beyaz Ölüm Afiş

482 21 9
                                    


Selam! 
Bu sıralar çok sık istek geliyor ancak sınav zamanım olduğu için istekleri yetiştiremeyeceğimden şimdilik reddediyorum. 
O yüzden elimden geldiğince diğer tasarımlara, instagram aktifliğine ve yardıma özen gösteriyorum. 
Ara sıra yazarlara tasarım hediye ettiğimi biliyorsunuz. Bu defa da face grupları sayesinde tesadüfen denk geldiğim - başta kapağını beğendiğimden dolayı kütüphaneye ekleyip- sonra birkaç bölüm okuduğum Beyaz Ölüm adlı kurguya yaptığım afiş ile yazara bir sürpriz yapmak istedim. 

Uzun zamandır aklımda olan fantastik afiş yapma planımı da böylece gerçekleştirmiş oldum. İleride, elimdeki işler bittiğinde daha fazla afiş ile geleceğim. 

Bu afişte gerçekten beni çok uğraştırdı, hiçbir şeyi orijinal hali ile kullanmadım. Manip üstüne manip bindi ve sadece kızın görselinde bile 30 katman varken adamın katmanlarını saymaya üşendim lakin pelerinin büyük bir kısmının çizim olduğunu, söyleyerek basitçe katmanların çokluğunu ifade edebilirim. 

Gördüğünüz her şey manip... 
Ben sonuçtan çok memnunum, yazarda bu sürprizi çok sevdi. Normal zamanda yaptığım kapakların çoğu zaten afiş tarzında olduğu için benim için bir ilk değil ancak gerçek bir afiş olarak sunabildiğim ilk tasarım diyebilirim. 

Diğer afişlerde görüşmek üzere deyip, tasarım hakkındaki yorumlarınızı okumaya gidiyorum. Ayrıca, bu sürprizler devam edecek. Uzun zamandır aklımda olan yazarlar var. Bu ara kapak hediye etmeyi düşünmüyorum, yine afiş olacak büyük ihtimal. Umarım bu hediyelerim sizi mutlu eder. ^^


 ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PENQUEEN Cover Design | CLOSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin