Its a first kiss.

96 1 0
                                    

Sofea duduk di katilnya sambil berfikir tentang apa yang berlaku tadi. Dia sendiri tidak percaya sebegitu boleh berlaku. Sedangkan dengan lelaki lain terusik dia pun dia dah hentam dulu inikan nak pegang sana sini. Tapi tadi, she felt really different that time. Bukan tak pernah keluar berdua macamtu dengan lelaki tapi ahhhh.  Dia sendiri pening kepala memikirkan hal itu. Apa yang dia pasti, dia rasa selamat dalam pelukan Barique. Tangannya yang kekar dan fizikalnya yang lebih besar dan dadanya yang bidang itu membuatkan Sofea terasa sangat selamat dan selesa. Sungguh dia katakan sekiranya Barique tidak keterlaluan, dia boleh tertidur dalam dakapan lelaki itu. Bercakap pasal keterlaluan, he is way too hot.  Sofea memejamkan mata dan menggigit bibirnya tatkala mengingati adegan panas itu. 'Sof, come on.  This is wrong. ' bisik hati Sofea. Ya, dia tahu itu salah tapi kejadian seakan membuatkan dirinya ketagih, addicted for more.  Dia sendiri tidak menyangka telinga begitu sensitif, seandainya Barique tahu tentang itu, sudah pasti dia sendiri akan kalah pada berahinya sendiri. Sejujurnya dia tidak menyangka perkara ini akan berlaku. 

Pada mulanya, dia memang hendak mengambil angin malam seorang diri untuk mencari ketenangan. Yalah, dia sendiri seorang manusia. Tak lari dari masalah. Dan bukan Barique sahaja dia bercerita pasal kakinya, rakan-rakannya lain juga dia beritahu. Cuma apabila Barique bertegas untuk menemani nya, dia malas mahu bergaduh lalu bersetuju.  Dia langsung tiada niat untuk melakukan hal-hal sebentar tadi. Ya, dia juga takut untuk menerima cinta lagi kerna baginya ia seperti satu sumpahan. Tatkala dia kehilangan cinta, dia akan kehilangan orang sekeliling dia yang dia sayang. Sampai satu tahap dia pernah dimasukkan ke wad kecemasan gara-gara dos ubat berlebihan dek cubaan membunuh diri. Berbulan lamanya dia mengambil masa untuk memulihkan semangat diri, dan pendakian ini adalah langkah pertama untuk dirinya membuka lembaran baru dalam hidupnya. Dia tak mahu merosakkan lembaran barunya dengan perkara yang sebegitu rupa. Ya, Sofea seorang yang sangat kuat, timpalah bermacam-macam ujian, dia tetap teguh kecuali ujian cinta. Deralah seteruk mana pun fizikal, mental dirinya, tapi jangan pernah diusik hatinya. Kelemahan dirinya adalah hati dan musuh hatinya adalah cinta dan cinta itu wujud dengan kepercayaan. Dia sendiri tidak boleh mengawal dirinya sekiranya hatinya dilukai sekali lagi. Namun seperti biasa Sofea membiarkan persoalan minda nya tidak berjawab dan hanyut dalam mimpi yang lena.

Subuh itu, mereka mula bergerak ke Bukit Senaling dengan ketinggian setinggi 354 meter yang memakan masa hanya satu jam setengah sahaja mengikut pengiraan Sofea. Dia perasan yang Barique sentiasa berdekatan dengan dirinya sebelum menaiki bas namun dia hanya berbuat acuh tak acuh seperti tiada apa yang berlaku. Itulah kepakaran Sofea, acting like nothing happened. Jadi dia hanya menikmati kesejukan pagi dan beransur naik ke dalam bas sambil menyiapkan diri untuk pendakian seterusnya. Setelah sampai di kaki gunung, mereka semua melakukan sedikit regangan dan aktiviti pemanasan badan. Sofea melakukan aktiviti itu dengan betul kerana dia pernah merasai keperitan akibat memanaskan badan secara sambil lewa. Setelah itu, mereka memulakan pendakia. Sofea melihat Barique dan temannya sudah jauh dihadapan membuatkan dirinya sedikit lega dengan harapan tidak bertembung dengan mereka terutama sekali Barique. Dia memilih untuk berada dalam kelompok pertengahan supaya dia boleh berjalan dengan selesa, tidak terlalu cepat dan tidak terlalu perlahan. Seperti biasa adat pendakian, pasti akan terpisah, dia mendapati dua sudah jauh meninggalkan kelompoknya dan dia berseorangan ketika itu. Barangkali Sofea terlalu khusyuk berjalan tanpa mempedulikan orang sekeliling. Sofea hanya mengangkat bahu dan meneruskan perjalanan, namun dalam beberapa langkah, dia terserempak dengan Barique yang tidak jauh dari situ, juga keseorangan menyedari kehadirannya lalu tersenyum.

" Lama saya tunggu awak, sampai kena tinggal. "Bicaranya sambil mencapai botol air Sofea lalu meminumnya. Sofea tergamam, ' hey its indirect kiss! ' jerit hati Sofea. " A-awak tunggu s-saya? " Gugup Sofea bertanya. Sungguh dia sendiri boleh merasakan betapa kecangnya jantungnya berdegup. Barique sekadar mengangguk dan menghampirinya, kemudian melingkari tangannya di pinggang Sofea, sekali lagi membuatkan Sofea terpaku dan hanya mampu mendongak melihat tepat ke anak mata Barique. "Hey kenapa macam gugup ni? Relaks. " kata Barique menenangkannya sambil mengusap lembut belakangnya membuatkan Sofea semakin tidak keruan. Barique mendekatkan diri pada telinganya lalu berbisik, " Nervous ker hmm? " Lutut Sofea sudah mula lemah namun cepat-cepat dia menolak Barique keluar dari dakapannya dan mengatur nafas.  "Tak tak, cuma penat jer tadi. " dia menafikan. Barique hanya tergelak kecil melihat reaksi cemas gadis itu lalu menghulurkan tangannya " Jom. " Sofea teragak-agak lalu menghulurkan tangan menyambut tangan Barique. Barique terus menggenggam erat tangannya dan meneruskan pendakian. 'He got a strong hand. " puji hati Sofea. Seketika kemudian, Sofea menghentikan langkah begitu juga dengan Barique. Barique menoleh kearahnya tatkala dia bersuara, " Do you want a morning suprise? " Barique mengangguk ingin tahu.Terus sahaja Sofea memeluk leher Barique dan menghadiahkan satu ciuman di pipinya. Semakin mekar senyuman Barique dan ketika itu Sofea baru menyedari tindakan itu lalu terus berlari meninggalkan Barique kerana malu namun langkah Barique yang semakin laju berjaya menangkapnya dan memusingkan gadis itu menghadap dirinya. "Gotcha. Nak lari mana? Saya punya ni dah naik tau. " usik Barique sambil mengeratkan pelukannya. "Can i kiss you? " Sofea yang terkelu lidah itu hanya menutup mata menanti tindakan Barique yang seterusnya mengucup lembut dahinya, diikuti dengan kedua kelopak matanya, pipinya dan akhir sekali perlahan-lahan dia mengucup bibir nipis Sofea itu. ' God his lip so tender' nafsu Sofea berbisik. Barique melepaskan ciuman itu hanya membuatkan mulut Sofea terbuka menagih ciuman itu sekali lagi. Barique mula mengulum bibir dengan penuh nafsu sambil meramas-ramas punggung Sofea untuk menaikkan berahi gadis itu. Sofea memegang tengkuk Barique lalu membalas ciuman itu, Barique yang semakin teransang, "open your mouth sayang" bisiknya separuh merayu. Sofea lansung membuka mulutnya membiarkan lidah Barique meneroka segenap ruang mulutnya itu. Dia dapat merasakan ereksi Barique semakin mengeras menekan-nekan perutnya. Tindakan Barique mengejutkannya apabila Barique mengangkatnya lalu menindihnya di pohon berdekatan. Again she felt amazed with simplest things about him. " Saya tak tahan awak uuhhh " ujar nya sambil menggosok laju ereksinya di pusat berahi Sofea sambil menciumnya dalam. " mmmmm mmmmm mmmmm" Sofea mendesah dalam ciuman itu sambil kenikmatan menerima gosokan itu. Dia hampir mengalah ketika itu tapi kerana risau kelompok yang dalam perjalanan, dia melepaskan ciuman itu, " ahhh Barique s-stopp, mm people will see us" Barique terus menghentikan perbuatannya, menahan perasaan kerana tidak puas untuk kali kedua,  tapi benar kata Sofea. Tempat itu terlalu awam. Sofea mengucup lembut bibirnya memujuk, "We will finish this later okay? " Barique tersenyum kecil, "Promise?" "Pinkie promise" janji Sofea ceria sambil menakutkan jari kelingking mereka berdua. Sofea mendahului pendakian itu sambil berpegangan tangan, menggigit bibirnya.

God this is her first kiss and it was so intense!

________________________________

Heyaaaa ahahahaha mesti frustkan? Zen yang typing pon frust hahahaha yelah tak puas hehehehehe haippppp.  Anyways Zen nak cakap terima kasih kat u alls sebab sudi baca hasil nukilan Zen yang seberapa ni..  (Sob.. Sob..  Sedihahahahahaha ni macam hobby Zen yang baru lah kiranya. Haih padah pkp, pishang mattt ahahaha. Haa lagi satu xyah vote pon xpe tauu hehehe asalakan korang baca pon zen dah suka dahh. Nak tau gak ape perasaan korang baca hasil Zen yang tak sebrapa ni. Agak2 ade yang komen tak? Hehehehee okay enjoyyy

Be My PrisonerWhere stories live. Discover now