Kapitola 1.

51 4 3
                                    

Pozerám sa na biely strop. Je trošku odfláknutý a farba v rohoch opadáva. Premýšľam nad tým, že by sa sem hodlili hviezdičky, také tie čo svietia v tme, ako dieťa som ich nikdy nemala a moje skoro dospelé JA po nich teraz túži. " Vieš , ja ani neviem prečo mám tak rada gayov" odpoviem svojej spolubývajúce Lin. Ani neviem o čom sme sa rozprávali, myslím, že som začala uvažovať o tom ako by sa naši dvaja spolužiaci k sebe veľmi hodili aj keď obaja zaryto tvrdia, že sú hetero. Lin sa zasmiala a povedala " vieš Sunny, Ja si nemyslím, že by si tak veľmi milovala gayov. Ty len veríš na lásku a je ti jedno či je to medzi chlapcom a chlapcom, dievčaťom a dievčaťom, chlapcom a dievčaťom či medzi stoličkou a stoličkou. Zasmiala som sa na tom a pozrela sa na hodinky....bolo niečo po druhej v noci a tak som sa s Lin rozlúčila a pobrali sme sa spať. Keď som sa ráno zobudila Nensy bola už hore a stála pred skriňou. Nensy je moja druhá spolubývajúca. Ako som sa na ňu pozerala, tak som si pomyslela, že Nensy sa dnes naozaj vyspala do krásy. Avšak to nebolo až tak ťažké s jej veľkými hnedými očami a vlasmi farby gaštanu. Mala prekrásnu postavu a ten najláskavejší úsmev. Lin, aj keď veľmi nechcela, závidela Nensy jej krásu a to aj napriek tomu, že Lin bola taktiež krásna. Lin mala plnoštíhlu postavu, veľké oči, tmavé....vlasy hnedé a dlhé. Siahali až po pás. Občas však nedokázala v odraze vidieť to, čo videli ostatný a necítila sa sebavedomo. Pobrala som sa teda k môjmu stolu a pozrela sa na svoj odraz v malom zrkadielku. Moje blond, kučeravé vlasy, ktoré mi padali do tváre som zopla sponkou. Pozrela som sa do svojich modrých očí a snažila sa zakryť kruhy pod očami, ktoré prezrádzali ako často ponocujem. Je to ráno, ako každé iné. Nikdy nestíham a z izby utekám ako posledná s rozviazanými šnúrkami. Raňajky opäť nestihnem a v duchu si vynadám za to, že ich moji rodičia platia a ja ich tak často vynechávam. Keď dobehnem na zastávku už tam čaká Bety. Bety je dievčina s ktorou sedím v triede. Sme si neskutočne blízke. Bety je odo mňa síce staršia, ale jej výška tomu neodpovedá. Som tak o hlavu a pól vyššia. Jej vlasy sú hnedé a tak dlhé. Otočí sa na mňa a jej oči farby dubového dreva sa zalesknú. "Sunny, zase meškáš" smeje sa mi úsmevom, ktorý zdobí strojček na zuby.

Ja som Pluto Where stories live. Discover now