נכנסתי הבייתה, טורק את הדלת מאחוריי. "אמא? ג'מה?" קראתי, יודע ששתיהן צריכות להיות בבית באותו זמן.
"אני פה, מתוק" אמא ענתה מהסלון.
פשטתי את הג'קט וחלצתי את נעליי הקונברס שלי, לפני שעשיתי את דרכי לסלון.
היא ישבה על הספה, וכיבתה את הטלוויזיה כשנכנסתי "היי אמא"
היא הסתובבה אליי, חיוך עולה על פנייה. "שלום לך, חמוד. איך היה בבית הספר?" היא הניחה את ידה על הספה שלידה, מסמנת לי לשבת על הספה. בהתחשב ל"ילד של אמא" שאני, התיישבתי שם בלי לחשוב פעמיים.
ישבתי על הספה, צנחתי כנגד המשענת. "נורמלי אני מניח" משכתי בכתפיים, חושב על לואי נלחץ כנגד הלוקרים ,ועליי מתגרה בו בשיעור מתמטיקה שגרם לי כמובן לחייך.
אמא פתחה את פיה לומר משהו, אבל בדיוק אז, ג'מה החליטה להגיע "היי, ה'" היא חייכה כשהיא ישבה בצד השני של הספה. כשראיתי אותה , המחשבה על המסיבה עלתה במוחי ומיד ידעתי מה אני צריך לעשות. "ג'ם, שמעת על המסיבה בשישי?" היא הרימה את גבותיה והסתובבה אליי.
"כן כמובן, מה לגביי זה?"
גירדתי את העורף, נושך את השפה התחתונה "את תוכלי להסיע את זאין ואתי לשם?"
ביקשתי, עושה פרצוף של גור כלבים, כי אני יודע שיש לה חולשה לפרצוף הזה.
"טוב אני-"
"ואו , ואו, ואו, מסיבה?" אמא נלחצה, מרימה את גבותיה.
הסתכלתי עליה במבוכה "כן?"
היא הסתכלה עליי מסופקת מהמידע לכמה שניות, מחפשת את פניי ולבסוף פלטה אנחה עמוקה "בסדר, אתה מספיק בוגר כדי להחליט החלטות משל עצמך"
"תודה אמא אני-"
"אבל" היא קטעה אותי, מרימה את האצבע כדי להוסיף עוד השפעה. "אני סומחת עליך שתיהיה בחור אחראי, הארי. אל תשתה יותר מדי ואל תחשוב אפילו על לעשן, ברור?"
צחקקתי קצת למראה הרציני בפניה, כי אם ניהיה כנים, אמא שלי אף פעם לא רצינית "אמא את מכירה אותי. את יודעת שאף פעם לא עישנתי שום דבר ואין לי שום מטרה לנסות"
חיוך קטן שבר את המבט הרציני שלה, היא הגיעה לידיונגעה בלחי שלי בעדינות . "אני יודעת, מותק. רק רציתי להיות בטוחה שלא תעשה משהו שאני לא רוצה. אתה יודע שזה רע בשבילך, נכון?" הנהנתי בראשי, נשען לנשיקה ממנה על הלחי.
תמיד שנאתי דברים רעים כמו סיגריות, סמים ודברים שאני עלול להתמכר אליהם, אני מי שאני , אז למה שאני אעשן או אעשה משהו שייגרום לי להיות משהו שאני לא? זה רע לגוף וזה יכול להרוס את העתיד.
לא בדיוק הייתי הכי חכם, אבל לפחות היו לי דעות משל עצמי, משהו שלהרבה נערים אחרים אין.
YOU ARE READING
when hate turns into love- מתורגם לעברית
Romanceהארי ולואי הבטיחו להתרחק אחד מהשני, הארי לא מסוגל לקיים את הבטחתו, לואי עוד מקיים את ההבטחה. כמה זמן ייקח לו להבין שהוא לא מסוגל להתרחק ממנו יותר? המקור אצל larrys_girl