1.Starten

171 4 2
                                    

Nova POV
Jeg går til skolen med beste vennina mi Violet i dag skal det begynne en ny gutt på skolen våres i våres klasse altså.
Jeg gleder meg litt faktisk:)
--
Vi har endelig kommet frem og det ringer inn om nøyaktig 2 minutter så jeg og Violet går inn nå.
Vi setter oss ned på plassene og venter så kommer læreren og en veldig søt gutt inn.
Læreren spør om han kan fortelle om seg selv og han forteller.
Han heter Leon liker og henge med venner og ja videre og videre.
Det ringer ut det var som om timen bare varte i 2 minutt men den varte lengre da.
Kanskje sånn 3 jenter sprang bort til han i mens Leon,Fredrik og Tom gikk sammen ute.
Fredrik og Tom er noen gutter fra klassen.
Leon ble kjent med nesten alle i bare friminuttet i timen pleier han og se på meg og Violet og så smiler han til oss litt merkeligt men uansett.
Vi er sikkert 20 i klassen tror jeg,jeg gidder ikke å telle men i alle fall over 20.
Jeg er på vei him fra skolen jeg må gå alene siden Violet blir hentet i dag.
Så hører jeg en stemme bak meg jeg kjenner den i gjen men husker ikke hvem det bar sin.
Jeg snur oj det Leon.
Jeg kjenner jeg er rød i kinnene.
"Tar du lag hjem vi er naboer tror jeg" spurte han meg eller er det noen andre her jeg kikker rundt meg ingen andre her.
"Ja svarer jeg med et smil på munnen.
Vi tar lag og se ja vi er naboer jeg går inn og roper jeg er hjemme.
Det lukter godt det lukter mat.
Mamma står på kjøkkenet og lager mat når jeg kommer inn.
"Vi skal ha middag og de nye naboene skal komme på middag.
Jeg bare smiler og går og henter sekken og setter meg og gjør lekser på kjøkken bordet.
Så dinger det på.
Ding ding.
_____________
Første del håper du liker starten på boka:)

The boy (Norsk)~FerdigWhere stories live. Discover now