1

16 1 3
                                    

Selam ben Ada, 15 yaşındayım. Gece sohbet ettiğim Ay dışında arkadaşım olduğu söylenemez. Bu yıl liseye geçtim ve arkadaş bulabileceğimi umuyorum. Sanırım insanlar sıkıcı olduğum için benimle pek takılmıyor. Ben şu geceleri dışarı çıkan parti kızlarından değil de evde kitap okuyup dizi izleyen kızlardanım. Erkeklerle aram pek iyi değil. Hatta kızlarla da öyle. İnsanlarla anlaşamıyorum. Her neyse. 2 yıl önce annemi bir kazada kaybettik ve babamla yaşıyorum. Kardeşim yok. Kuzenlerim yaşça benden çok büyükler. Babam da çoğunlukla işte oluyor. Dolayısıyla eğlenebileceğim kimse yok. Her neyse . Erken uyumalıyım yoksa okula geç kalabilirim. 

Kalemimi masanın kenarına koyup günlüğümü kapattım.İlk sayfaydı bu. Umarım bitirecek kadar eğlenceli şeyler yaşanır.

"Bence okulda yeni arkadaşlar bulabilirim ve hayatımdaki bu durgunluğa bir son verebilirim. Sen ne düşünüyorsun?"

....

"Ah evet. Tek arkadaşım sensin ama maalesef fikirlerini benimle paylaşamıyorsun Ay. İnsanlar beni duysaydı hakkımda ne derlerdi sence? Ay ile arkadaş olan aptal kız falan."

....

"Senden memnun olmadığımı düşünme. Sadece insanlar bunu tuhaf bulur. Her neyse Ay. Okula geç kalmak istemiyorum iyi geceler."

Lambamı söndürüp yatağıma atladım ve heyecandan uyuyamama durumunu yaşamamayı diledim.

Her şey çok güzel olacak.


Kalabalıktaki YalnızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin