rozdzial 6 (zakonczenie)

253 19 37
                                    

| pov ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­|

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ westchnal przeciagle dalej stupkujac stupki bbh, ktory troche sie juz uspokoil ale ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ przerazalo ze chop nadal trzymal noz w rece, troche to niepokojace.

W pewnej chwili bad wstal spojrzal na ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ i powiedzial

- ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­!

Potem rzucil sie z nozem w strone ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ smiejac sie troche psychopatycznie boze to juz chyba jego limit odkurwia mu. Ale sie nie dziwie 2 lata wytrzymac ze ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ to prawie graniczy z cudem, i tak wyrzymal dlugo.

- bad!! co ty robisz - wykrzyczal ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­a w kacikach jego oczu zaczynaly pojawiac sie lzy.

- ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ - powiedzial bad ze zmartwionym wzrokiem, opuszczajac noz.

Ale ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ tylko bardziej sie rozbeczal i darl morde na cala pete troche jak wtedy gdy piasku mu nie chcieli dac jezus maria czy ktos moze wziac go na leżakowanie do przedszkola blagam zaraz mi bebenki pekna nie wiem zamknijcie mu morde

Bbh chyba tez mial dosc bo wzial rzucil swoim nozem w ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ i trafil go w ramie a tamten jeszcze glosniej sie wydarl troche z bolu a troche z frustracji bo chcial zrobic cos poggers a teraz chuja moze z niesprawna reka. Ale moze to czas by pomyslec o zmienieniu skina na czerwony bo w koncu krew i te sprawy nie zebym sugerowala ze jakies jajko obudowane obsydianem go zalatwilo skadze

Na szczescie badboyhalo zawsze ma zapasowy noz wiec jak ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ zaczal drzec sie glosniej, chlop juz kompletnie oderwal sie od rzeczywistosci i casualOwO zadźgał ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­. Jak juz mowilam, homicide bylo przewidziane od samego poczatku.

Potem przyszla policja fbi open up napieprzali w drzwi dniami i nocami wchodza do mieszkania a tam zwloki ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ noz w jego rece a obok zaświadczenie od lekarza ze chlop ma ostre uzaleznienie od narkotykow i zaczal gadac ze swoim idolem jutuberem Badboyhalo myslac ze sa przyjaciółmi a w rzeczywistosci kurde chlop nawet nie wie ze cos takiego jak ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ istnieje.

Tydzien pozniej badboyhalo zatwinkterowal (kurna jebany doslownie przed chwila nazwe zmienil na twinkterze tak sie kurna nie robi ja tu fanfik pisze dajcie mi sie skupix)

@/Badboyhalo: Who the muffins is Skeppy ಠ_ಠ

Koniec

Dzieki chlopaki ze czytaliscie mimo ze wyjebalo mi gdzies po drodze imie ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ , nadal nie wiem jak to naprawic poddaje sie

Skephalo "14"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz