🕸️Worlds🕸️

2.7K 289 188
                                    

~        
~
~
~
~
~
~
~


جیهان.....ئایا چی دەزانی دەربارەی جیهانەکان؟ چەند جیهان بوونی هەیە؟ تۆ تەنها شارەزاییت لە یەک جیهان هەیە ئەویش جیهانی مرۆڤەکانە..
ناسراوە بە زەوی...زەوی شوێنی چەندەها بوونەوەری سەرنجڕاکێشە..بەڵام ئەو بونەوەرەی کە سەرنجڕاکێشترین و زیرەکترینە ئەوا دەبێتە سەرۆکی جیهانەکە...وە لە زەویدا مرۆڤ بوونی هەیە وەک سەرنجڕاکێشترین بوونەوەر و زیرەکترین لە نێو دروستکراوەکان....

هەر بۆیە زەوی ناسراوە بە جیهانی مرۆڤەکان...ئەم جیهانە پڕیەتی لە جوانی. ...لە هەمان کاتتدا .....ترسناک!!

زیرەکی مرۆڤ وا دەکات جیهان بەرەو داهاتوویەکی باشتر و ئاسانتر هەنگاو بنێت...ئەویش لە ڕێگەی داهێنان!!!! ......هەندێک کات زیرەکی مرۆڤ وا دەکات داهێنانەکان مەترسیدار و شێتانە بن...

بەڵێ! شێتانە!!....ئەمە وادەکات جیهانیش شێتانە دەرکەوێت....جیهان بەرەو پێشکەوتن هەنگاو دەنێت....کیم تایهیۆنگ هەنگاوەکانی خێراتر کرد!!!

بـــیـــر لـــە جـــیـهـــانـــێـــک بـــکـــەوە لـــە ئـــامـــێـــرێـــکـــدا!!!


ئایا لات سەیر دەبێت گەر پێت بڵێم جیهانێک لەنێو ئامێرێکی دروستکراوی مرۆڤدا بوونی هەیە؟؟؟!!

بەڵام لەبیری مەکە!...ئەوان هەموو مەحاڵێک دەکەن بە ڕاستی!!!!

بیر بکەوە دوورگەیەک کە ژیان تێیدا مەحاڵ بوو ئێستا بۆتە شوێنێکی گەشتیاری جیهان!!! بەهۆی ئەوانەوە بووە..


کوڕانی مەرگ هەڵدەستن بە سەرکێشیە نوێیەکەیان...ئامادەن؟!!!!






ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نووسەر= سایرن شی ; )

≬ HASHIMA 2 ≬ MOTS {BTS} ✔Where stories live. Discover now