•1•

42K 880 853
                                    

Trende gezerken boş bir yer arıyordum ama her yer doluydu. Sonlarda bir boş yer bulup içeri girmiştim.

"Selam, diğer heryer dolu da-"
"Tabi gelebilirsin" diyip yanını işaret eden kıza doğru ilerleyip yanına oturdum.
"Ben Pansy, bu Draco ve bu da Blaise."
"Bende Y/N Y/SN, memnun oldum. Aslında sizi tanıyorum ama olsun" Dedim gülümsemeye çalışarak.
"Yeni geldin galiba"
"Yeni gelmedim. Sadece beni hiç görmemiş olmalısınız."
"Sen şu altın üçlüyle takılan kızsın değil mi?" Dedi draco.
Başımı evet anlamında salladım.

3. Sene gelmişti ve beni hiç görmemişler miydi? Biraz kırılmıştım. Aslında beni hiç takmamaları biraz normaldi, çünkü 2 yıl boyunca hiç sesimi çıkarmamıştım. Sadece altın üçlü ile konuşuyordum. Binamın slytherin olması ve gryffindordakilerle anlaşmam biraz tuhaftı.
Hep seneye daha güzel olur diyorum. Belki bu sene güzel olur. Slytherinden arkadaş edindim sonuçta.

"Heey, Dünyadan Y/N'ye!" Blaise'in el hareketleriyle kendime gelmiştim
"Pardon, dalmışım." Dedim gülümseyerek
Bir anda tren durmuştu. Herkes birbirine bakıyordu.
"Tren bozuldu galiba." dedi Pansy sakinleşmeye çalışırken.
"Büyük ihtimalle"
Draco kalkmış, kapıyı açıp dışarıyı incelemeye başlamıştı.
Hiçbirşey demeden geri yerine oturmuş, dışarıyı izlemeye başlamıştı.
Bir süre sonra camdan görünen ruh emicilerle trendeki herkes bağırmaya başlamıştı. Bense bir an önce gitmeleri için dua ediyordum.

Bir süre sonra gitmişlerdi ve bildiğim kadarıyla kimseye zarar gelmemişti. Pansy yerinden hızlıca kalkıp yanımızdan ayrılmıştı.
Bir süre sonra yanımıza gelip Potter'ın bayıldığını söyledi.
"Gençler, Potter bayılmış."
"Bundan iyi alay konusu olur" diyip gülmüştü Draco.

~

Profesör Dumbledore'un yaptığı uzun konuşmadan sonra Draco gryffindor masasına dönüp Potter'a seslenmişti.

"Potter. Potter!"
Harry ilk bana sonra da Draco'ya bakmıştı.
"Trende bayıldığın doğru mu? Yani gerçekten bayıldın mı?"
Diyip güldü.
"Kapa çeneni Malfoy."Ron Bana bakıp Harry'i omzundan tutup masaya dönmesini sağlamıştı

"Bunlarla arkadaş olduğuna inanamıyorum Y/N"
Draco gülüp Harry ron ve hermonie'yi işaret etti.
"Arkadaş seçimim seni ilgilendirmez Malfoy."
"Bal gibi de ilgilendirir, slytherindesin unuttun mu. Bu binada olmanın da sebebi var."

Pansy Draco'ya artık susması gerektiğini söyleyip aramızdaki atışmaya son vermişti. Draco'ya göz devirip Gryffindor masasına baktım. Hermonie gözleriyle resmen seninle görüşcez demişti. Ben ne yapmıştım ki?

Yemek bittikten sonra Büyük salondan çıkıp kapıda beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra Harry Ron ve Hermonie yanıma gelmişti.

"Artık onlarla mı takılıyorsun, Y/N" dedi Ron elini kravatımda gezdirirken. "Trende onlarlaydın demek. Ya bizi seçersin ya onları. Onlar kötü taraf."

Hermonie ani bir hareketle Ron'un elini üzerimden çekip bana doğru dönmüştü. "Ron abartma."

"Onlarla arkadaş değilim, olmamda."
"iyi" dedi Harry.
Ordan uzaklaşıp Slytherin ortak salona doğru gittim. Kapıdan girer girmez karşıma Draco çıkmıştı.
"Muggle doğumlu musun?"
"Merlin aşkına Malfoy! kenara çekil" dedim Dracoyu kenara hafifçe iterek.
"Babamın bundan haberi olacak!"
"Sen ve babanın saçmalıklarından korkmuyorum Draco." Draco'nun suratına baktım. Oldukça sinirliydi.
"Bab-"
"Umrumda değil" dedim sözünü bölerek.
Bana iğrenerek baktı. "Senden de bu beklenirdi zaten." diyip dalga geçmişti

Merdivenlerden yatakhaneme doğru çıkmaya başladım. Yatağıma yerleştim ve gözlerimi kapattım. İlk gün, berbattı. Kesinlikle berbat.

Uyuyamayınca kalktım ve ses çıkarmamaya özen göstererek merdivenlerden aşağı indim. Slytherin ortak salonundan da çıktım ve astronomi kulesine doğru ilerledim.

"Harry?" Harry de oradaydı.
"Y/N, uyuyamadın mı?" dedi yanını işaret ederek. Yanına ilerledim ve dışarı bakmaya başladım.
"Malfoy, Muggle doğumlu olduğunu biliyor mu?"
"Bu gece öğrendi." dedim Harry'e dönerek.
"Dalga geçti mi?"
"Yani, sayılır."
"Boşver umursama." Dedi elini omzuma atarak.
"Umursamıyorum" dedim Dışarıya bakarak.

...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Draco Malfoy ile Hayal Et [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin