Урсан өнгөрөх муухан утга учиртай амьдралаасаа залхахын хажуугаар амьдрах хугацаа нийгмээ даган үгүй болж байлаа.
Дэндүү удаан нэгэн хэвийн үргэлжлэх зүйлс хэдий сайхан ч сэтгэлд бүрэн хүрдэггүй...
Үүний адилаар удаан үргэлжилсэн нартын амьдрал хуурамч санагдаж амьдрах хүсэл хичээл зүтгэлийг алсын алсруу аваад одсон юм.
____________________________
СӨҮЛ
2012он Усан луу жил 9дүгээр сарХарилцуурыг аван"Ду орлогч ороод ир"
Ганцхан хананы цаана суух орлогч захирал гэх залуу дуудах мөчид л ухас хийн орж ирэв.
Ду Орлогч орж ирэхэд өөдөөс нь нухацтай төрх тодруулан"Энэ сарын өргөлийг олж амжаагүй болохоор 7хоног бүх ажлыг даатгаж үлдээх боллоо."
Ду орлогч"Ойлголоо захиралаа"
Орлогч захирал Ду Кёнсү-д хандан"Бас уулзалт ажлуудаа яаж зохицуулахаа чи сайн мэднэ чиний үйлдэл их чухал олны нүдэнд MODUN корпорац минийх биш чинийх гэдгийг сайн санана биз!!!"
Ду орлогч"Хангалттай сайн мэдэх тул санаа амар бай"
***
Жунин эцгийнхээ хөрөнгийг мэдээж буруу зүйлд огт зарцуулаагүй мөн арвижуулсан уу? гэхээс хорогдуулаагүй юм.
Түүний байгуулсан тэр жижигхэн компани хурдан ч өсөж томорч ашгийг ч ихээр олох болсон тэр үед олсныхоо хэрээр гаргаж байвал гэх бодол нь нэгэн буйдхан д орших хуучирч муудсан асрамжийн газарт хандив өгч байхад хүргэсэн юм.
Он удаан жил амьдарсан тэрээр өөрийн орлогч Ду Кёнсү-г нөгөө л жижигхэн асрамжийн газраас аван өөрийн үнэнч туслах мөн анд нөхөр болгон өсгөсөн ажээ.
___________________________
Нар шингэх цагаар хар өнгийн хувцас өмсөн хаа нэгтээ тэнхэлгүйхэн алхана...
Магадгүй гэмгүй охидын амь-ыг авахаас залхаж эхлээ биз.
Сар тэнгэрт мандсан тэр үеэр сургууль,цэнгээний газар,дэлгүүр гэх мэт газраар тэнүүчлэн явна.
Сарны гэрэлд туяаран харагдах цэвэр ариун охиныг хайн алхах түүний харц ийш тийш тэнэсээр...
Тэнгэрийн хаяа шаргалтаж
үүр хаяарах цагаар гэрийн зүг бодлогоширсон төрх гарган алхана...
Тэрээр|Энэ удаагийн хавирган сарнаар би ч мөн арчигдан алга болох байх|хэмээн бодно.
YOU ARE READING
Crescent Moon
Historia CortaIn the dim moonlight, he walks in search of diamonds, searches for the unknown, penetrates secrets, and eventually kills many people. When everything is over, this life will end too. Гол дүр:Kai,Eunbin