Dzień 2 || Lekcja 1

276 28 97
                                    

Lumos!✨

Witamy wszystkich na pierwszej lekcji!

¡LEKCJE DLA TRZECIOROCZNYCH¡

Lekcja prof. Wolfin - Numerologia

Temat: Cyfra siedem

Witam bardzo serdecznie wszystkich moich uczniów na pierwszej w tym roku lekcji Numerologii! Dzisiaj omówiony cyfrę siedem:

Cyfra siedem jest perfekcjonistką. Wyróżnia się ona też niezwykłą inteligencją. Przez inne osoby jest szanowana i doceniana. Wszystkie urazy kierowane w jej stronę zapamiętuje, trudnością jest dla niej przepraszanie. Pragnie być najlepszą w rzeczach, w których pokłada swoje ambicje.

Mimo wszystko siódemka jest wrażliwa. Bardzo lubi podróżować, jest ciekawa świata. Zagrożeniem dla niej jest odrywanie od rzeczywistości, co skutkuje melancholijnym zachowaniem. We wszystkich swoich wyborach siódemka kieruje się własną intuicją, co skutkuje w większości dobrymi decyzjami. Jest ona ambiwertyczką*. Mimo swojego zaciętego charakteru osoby spod cyfry siedem są delikatne i spokojne.

Ambiwertyk - osoba, która lubi towarzystwo osób, które dobrze zna, np. rodziny i przyjaciół. Nieswojo natomiast zaczyna czuć się w miejscu, gdzie znajduje się dużo nieznajomych ludzi.

To tyle na dziś. Do widzenia!

Lekcja prof. Niraquil - Smokologia

Temat: Długopysk Portugalski

Jedną z najbardziej znanych krzyżówek smoków jest Długopysk Portugalski.

Tę rasę smoka można znaleźć w północnej części Portugalii, niedaleko Gerês, w jedynym tamtejszym parku narodowym. Te smoki mają jasnozielone łuski oraz czarne oczy. Dorosły osobnik ma około 20 stóp długości.

Według Newtona Scamandera do 1990 roku wszystkie Długopyski Portugalskie wyginą, a przetrwa tylko dziesięć czystokrwistych ras. Aktualnie nie zarejestrowano żadnego żywego smoka tego gatunku, więc być może faktycznie już wyginęły.

Podsumowując, Długopysk Portugalski to krzyżówka dwóch smoków. Oczywiście nie napisałam o jednym czystokrwistym, ale najprawdopodobniej będzie o nim na następnej lekcji.

Lekcja prof. Asterioss - Opieka nad magicznymi stworzeniami

Temat: Erklingi i feniksy

➪𝐄𝐑𝐊𝐋𝐈𝐍𝐆𝐈

Erklingi pochodzą ze Schwarzwaldu w Niemczech. Zaklasyfikowane są przez Ministerstwo Magii jako XXXX.

Erklingi są większe od gnomów - przeciętnie mierzą trzy stopy wzrostu i mają szpiczastą twarz. Są podobne z wyglądu do elfów.

Istoty te chichoczą piskliwie, co podoba się dzieciom. Erklingi starają się odciągnąć je od opiekunów. Po co? By później je pożreć.

Niemieckie Ministerstwo Magii wprowadziło ścisły nadzór nad Erklingami. Dzięki temu liczba zabójstw dzieci w ciągu ostatnich wieków znacznie zmalała. Ostatni znany przypadek ataku Erklinga na młodego (sześcioletniego) czarodzieja, Brunona Schmidta, zakończył się śmiercią Erklinga - został on uderzony przez ojca chłopca w głowę składanym kociołkiem.

➪𝐅𝐄𝐍𝐈𝐊𝐒𝐘

Feniksy zostały zaklasyfikowane przez Ministerstwo Magii jako XXXX - nie dlatego jednak że są bardzo niebezpieczne, a dlatego, że mało komu udało się je oswoić.

𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz