Lumos!✨
¡LEKCJE DLA TRZECIOROCZNYCH¡
Kurs teleportacji z prof. Lignum
Temat: Aportacja a deportacja, rodzaje teleportacji
Witam na pierwszej z trzech lekcji teleportacji. Dziś jeszcze nie będziecie się teleportować, na razie tylko teoria. Praktyka na następnej lekcji.
Teleportacja polega na znikaniu i pojawianiu się w innym miejscu dzięki sile woli. Jest to dość trudna sztuka, więc nie oczekuję, że każdemu z was od razu się to uda.
Nie należy mylić deportacji i aportacji. Mimo podobnego brzmienia, słowa te mają różne znaczenia. Deportacja to zniknięcie z danego miejsca, a aportacja to pojawienie się w danym miejscu.
Deportujemy się więc z miejsca, w którym się znajdujemy, czyli znikamy z niego. Aportujemy się do celu naszej podróży, czyli pojawiamy się tam.
Oprócz klasycznej teleportacji, jaką będziemy ćwiczyć, istnieją także inne rodzaje teleportacji:
• Teleportacja łączna - polega na deportowaniu przez jedną osobę kilku osób. Czarodziej musi dotknąć teleportującego się, aby się z nim przenieść. Teleportujący może nie wiedzieć o dotknięciu go i niechcący zabrać ze sobą drugą osobę.
• Teleportacja skrzatów domowych - forma teleportacji możliwa tylko dla skrzatów domowych. Towarzyszy jej głośny trzask i nie działają na nią czary antyteleportacyjne.
• Teleportacja feniksów - forma teleportacji możliwa tylko dla feniksów. Nie działają na nią żadne ograniczenia i towarzyszy jej błysk ognia.
Na dzisiaj to tyle. Na następnej lekcji omówimy technikę teleportacji i jej właściwości, a także przejdziemy do praktycznych ćwiczeń.
Lekcja prof. Lignum - Teoria magii
Temat: Drewno różdżkowe
Witam na pierwszej lekcji Teorii magii. Dziś trochę o drewnie różdżkowym.
Każda różdżka składa się z rączki, części podstawowej i rdzenia. Rdzenie omówimy na kolejnej lekcji. Dzisiaj przedstawię wam materiał, z którego zrobiona jest część podstawowa - drewno - oraz jego cechy.
• Angielski dąb - różdżka o dobrej intuicji, doskonała podczas kontaktu z florą i fauną.
• Akacja - kapryśna różdżka, mało komu pozwoli wykorzystywać swoje zdolności.
• Brzoza - skłonna do zmiany właściciela, piękna i droga. Dobra do pojedynków.
• Berberys - kapryśna różdżka, ale gdy znajdzie odpowiedniego dla siebie właściciela, jest bardzo lojalna. Dobra dla osób zdecydowanych i stanowczych.
• Buk - subtelna różdżka, którą ciężko dobrać do czarodzieja z racji jej delikatności.
• Cedr - wspiera czarodziejów lojalnych i silnych, dobra do pojedynków.
• Czarny orzech - jest jedną z najpotężniejszych różdżek, gdy posiada ją czarodziej uczciwy. Przy nieuczciwym właścicielu traci swoją moc.
• Czerwony dąb - ładna, dobra do walki różdżka dla osób bystrych i zdolnych.
• Cyprys - dla osób odważnych i skłonnych do poświęceń.
• Cis - rzadka różdżka owiana mrocznymi legendami. Dobra do pojedynków i klątw. Gdy jej właściciel umrze, chroni jego grób.
• Czarny bez - różdżka z tego drewna była Insygnium Śmierci, miała potężną moc
• Dereń - różdżka psotliwa, sprytna, pomysłowa i hałaśliwa. Dobra dla osób zabawnych i kreatywnych, lubiących rozrywkę.
CZYTASZ
𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞
Random[zakończone] Witaj we Fiocaleusie - Polskiej Wirtualnej Szkole Magii i Czarodziejstwa! To już nasz piąty rok szkolny, ale nieważne czy jesteś tu nowy czy może byłeś z nami od początku - nasza szkoła stoi dla ciebie otworem! My, cztery założycielki...