ေမာင့္ကိုလြမ္းမိတဲ့ေဆာင္းရာသီ( Zawgyi ver)

13 0 0
                                    

ေမာင့္ကိုလြမ္းမိတဲ့ေဆာင္းရာသီ

ကြၽန္မ US Standford မွာေက်ာင္းတက္ေနတာ သုံးႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီေလ။ ႏွစ္တိုင္း ဒီလို ႏွင္းေတြ စၾကခ်ိန္၊ christmas သစ္ပင္ေလးေတြ စျမင္ရၿပီဆို ကြၽန္မသူ႕ကို အလိုလိုေနရင္းကို လြမ္းေနေတာ့တာပဲ။ လြန္ခဲ့တဲ့ သုံးႏွစ္ေလာက္ကေပါ့။ "ေမ ကိုယ္ လက္ထပ္ေတာ့မယ္။" ေမာင့္ စကားကိုၾကားခ်င္းခ်င္း ကြၽန္မ ဆြံအသြားခဲ့ရသည္။ ကြၽန္မ ႏွလုံးခုန္ႏႈန္းေတြျမန္ဆန္လာသလို ဦးႏွောက္ကလည္း မူးေဝေနေအာင္ စြမ္းေဆာင္ေနေပသည္။ ကြၽန္မ ပါးစပ္က ဘာစကားမွ ထြက္မလာခဲ့။ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္သာ ကြၽန္မခ်လိဳက္ၿပီး စိတ္ကို အတတ္နိုင္ဆုံး တည္ၿငိမ္ေအာင္ ကြၽန္မ စုစည္းလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ေမာင္ ဆက္ေျပာမယ့္ စကားလုံးေတြကိုသာ ကြၽန္မ မ်က္လုံးမွိတ္ကာ နားစြန့္ထားလိုက္သည္။ "ကို တာဝန္ယူေပးရေတာ့မယ္။ ေမ့အတြက္ မတရားဘူးဆိုတာ ေမာင္သိပါတယ္။ သူနဲ႕ေမာင္နဲ႕က ဒီ happy new year မွာ မွားသြားၾကတယ္။ ေမာင္ေတာင္းပန္ပါတယ္။" "ကြၽန္မ ေမာင့္စီက မွားသြားၾကတယ္" ဆိုတဲ့စကားကို ၾကားၾကားခ်င္း နားစြံေထာင္ေနရာကေန ေဒါသေတြ တလိပ္လိပ္တက္လာခဲ့သည္။ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ မာနကို ထိပါးလာၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကြၽန္မ ခက္ထန္ထန္ေျပာဆိုလိုက္မိေတာ့သည္။ "ေမာင္တို႔ ဒီလိုျဖစ္ေတာ့မယ္ဆိုတာ ေမသိေနခဲ့တယ္ေမာင္။ ဟိုေကာင္မေလးပဲမလား ေမာင့္ရဲ႕ ex ေကာင္မေလးေလ။ ေမာင္ သူနဲ႕ အမွတ္မထင္ျပန္ေတြ႕တယ္ဆိုကတည္းက ေမာင္ကို ေမ့တားခဲ့တယ္ ဆိုတာ ဒီလိုေတြ ျဖစ္လာမွာစိုးလို႔ပဲ။ ေမာင္တို႔ၾကားမွာ ေမ့ထက္ ႀကီးတဲ့ ႏွောင္ႀကိဳးေတြ ရွိေနမယ္ဆိုတာ ေမမသိခဲ့ဘူး။" "ေမာင္ ေမာင္ေတာင္းပန္ပါတယ္။" တစ္ဖက္က ေမာင့္အသံအက္ကြဲေနတာကို ကြၽန္မသိသည္။ ေမာင့္တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းက ကြၽန္မအတြက္ေနရာတစ္ခုက်န္ဦးမယ္ဆိုတာလည္း ကြၽန္မသိသည္။ နို့္ေပမယ့္ ဒီအေျခအေနေရာက္မွေတာ့ကြၽန္မ ဘာတတ္နိုင္မွာလည္းေမာင္ရယ္။ ေမ့မောင်ရဲ့ အငယ္အႏွောင္းမျဖစ္ခ်င္ဘူးေမာင္။ ၿပီးေတာ့ေမာင္ကိုလည္း လူတကာရဲ႕ တံေတြးခြက္ထဲမွာေမ်ာမေနေစခ်င္ဘူး။ ဒီေတာ့ ေမ့ အံႀကိတ္ၿပီး ေမလုပ္သင့္တာ ေမလုပ္ခဲ့တယ္ေလ။ "ေတာ္စမ္းပါေမာင္ရယ္။ေမ့ကို ေတာင္းပန္မေနစမ္းပါနဲ႕ ။ေမာင္ရဲ႕ ဇနီးေလာင္းေလးကို သာ ဂ႐ုစိုက္လိုက္စမ္းပါ။ ဒီအေျခအေနေရာက္မွေတာ့ ေမ့မွာေ႐ြးစရာမွာမရွိေတာ့တာ။ ေမပဲ ကိစၥရွင္းေပးလိုက္မယ္ေမာင္။ ေမတို႔ ျပတ္ၿပီေမာင္။ ေနာက္လည္းဆက္သြယ္စရာမလိုေတာ့ဘူး။ ကြၽန္မ အသံခက္ထန္ထန္ေျပာခ်လိဳက္ၿပီး ဖုန္းကိုပိတ္ခ်လိဳက္ေတာ့သည္။ ဖုန္းကိုလည္းစက္ပိတ္ထားလိုက္ေတာ့သည္။ ကြၽန္မ စိတ္မာတယ္လို႔ ထင္ၾကတယ္မလား။ ရွင္တို႔ထင္သလို ကြၽန္မ စိတ္မမာနိုင္ပါဘူး။ ေမာင့္စီက ေနာက္ထပ္စကားသံေတြထပ္ၾကားခဲ့ရင္ ကြၽန္မ မာနေတြစြန့္လႊတ္ၿပီး ေမာင့္ ဆီမွာ အညံ့ခံမိမွာစိုးလို႔ပဲ။ ကြၽန္မႏွင္းေတြက်ေနတဲ့ ျပတင္းေပါက္ေလးကို ၾကည့္ၿပီး ေမာင်နဲ့ ကြၽန္မတို႔ အတူရွိစဥ္က ရိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပုံေလးေတြၾကည့္ၿပီး ငိုေနခဲ့တယ္။ ေမာင္နဲ႕ ကြၽန္မတို႔ စေတြ႕ခဲ့တာက ဒီ ဒီဇင္ဘာလေလးမွာပဲ။ ေမာင္ အဲ့ေန႕က သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ coffee shop ေလးမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးစကားေျပာေနၾကတယ္ေလ။ ဆိုင္ထဲ ဝင္ဝင္ခ်င္းၿပဳံးေနတဲ့ ေမာင္ရဲ႕ ပါးခ်ိဳင့္ေလးက ေမ့ကို သတိထားမိေစခဲ့တယ္ေလ။ ေမကေတာ့ ဒီဆိုင္မွာေကာ္ဖီေသာက္ေနၾကသူပီပီ ေမာင္တို႔အဖြဲ႕ကိုေက်ာေပးၿပီး ထိုင္လိုက္တာပဲ။ ေမ့က စာတိုေလးေတြေရးတတ္သူဆိုေတာ့ ေကာ္ဖီေသာက္ေနရင္း စာေရးနေတုန်း ေမာင္က "ဒီခုံအားလား"ဆိုၿပီး ေမးလာတယ်လေ။ ေမ ၾကည့္လိုက္မိေတာ့ "ေအာ္ပါးခ်ိဳင့္ေလးနဲ႕ေကာင္ေလးပါလား" ေမ့ မသိစိတ္ထဲက ေရ႐ြတ္လိုက္မိတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေမာင့္အေမးကို ေခါင္းညိတ္ေျဖခဲ့တယ္ေလ။ ၿပီးမွ ေမာင္က ေမာင့္နာမည္ေတြ မိတ္ဆက္ ဖုန္းနံပါတ္ေတြေတာင္းေတာ့တာပဲ။ ေမာင္ဘာေျခလွမ္းေတြ လွမ္းေနမွန္းေမသိပါတယ္။ မိန္းကေလးမို႔ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီးေမာင့္ကို စကားျပန္ေျပာခဲ့တယ္ေလ။ တကယ္ေတာ့ေမ့က ေမာင္ လက္မလွမ္းခင္ကတည္းက ေမာင့္လူျဖစ္ၿပီးသားပါ။ ေမတို႔ တျဖည္းျဖည္း နဲ႕ ရင္းႏွီးလာၾကၿပီးေမကို ခ်စ္တယ္ဖြင့္ေျပာခဲ့ တာလည္း ဒီ ဒီဇင္ဘာလမွာပဲေနာ္။ ေမာင္ဖြင့္ေျပာခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကို ႏွစ္ေတြၾကာတာေတာင္ ေမသတိရနေတုန်းပဲ။ ေမာင္ေမ့ကို စေတြ႕တဲ့ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးမွာပဲ လူအမ်ားေရွ႕မွာ ပန္းစည္းနဲ႕ ဒူးေထာက္ၿပီး ခ်စ္ေရးဆိုခဲ့တာေလ။ " မမ ကြၽန္ေတာ္ ဘဝရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာေကာင္မေလးျဖစ္ေပးပါလား။ "ဆိုၿပီး ဒူးေထာက္လိုက္တာေလ။ ေမမွာရွက္လည္းရွက္ ေပ်ာ္လည္းေပ်ာ္နဲ႕ ၁၆ ႏွစ္သမီးေလးကိုျဖစ္လို႔။ အသနားခံတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြနဲ႕ ၾကည့္ေနတဲ့ ေမာင္ကို ေမ ဘယ္ျငင္းရက္ပါ့မလဲ။ ေမာင့္ပန္းစည္းကို ေမ နမ္းရွိုက္ၿပီး အေျဖျပန္ေပးခဲ့တယ္ေလ။ အဲ့ေန႕က ေမမွတ္မွတ္ရရ ဒီဇင္ဘာ ၂၁ ရက္ေန႕ေပါ့။ ေမတို့တွဲခဲ့တဲ့ ၃ ႏွစ္တာ ကာလက ေမ့အတွက် အေပ်ာ္ဆုံးပဲ။ ေမာင္နဲ႕အတူ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ christmas ေတြကို ေမအလြမ္းဆုံးပဲ။ ေမာင့္တိုက္ခန္းေလးကို ခိုးလာၿပီး christmas အတြက္ျပင္ဆင္ခဲ့ရတာေတြ။ ေအးခ်မ္းလွတဲ့ရာသီမွာ ေမာင့္ရင္ခြင္ထဲ ေနၿပီး ေကာ္ဖီပူပူေလး တူတူေသာက္ခဲ့ၾကတာေလးေတြ။ ေအးလြန္းလို႔ ေမာင့္ကို ဖက္ၿပီး အိပ္ခဲ့တာေတြသိပ္လြမ္းတာပဲ။ ေမာင့္ေဟာက္သံေတြေၾကာင့္ ေမအေစာႀကီးနိုးရတယ္ေလ။ ေမာင္ႀကိဳက္တတ္တဲ့ ၾကက္ဥေၾကာ္ နဲ႕ေကာ္ဖီကိုေမေဖ်ာ္ေပးခဲ့တယ္ေလ။ အဲ့လိုလုပ္ေပးတိုင္း ေမာင္က ေမ့ကို ဖက္ၿပီး ေမာင့္မိန္းမအျဖစ္တစ္သက္လုံး လုပ္ဖို႔ေတာင္းဆိုေလ့ရွိတယ္ေလ။ ဒါေတြအကုန္ ဒီေဆာင္းရာသီမွာ အထူးတလည္ျဖစ္ခဲ့တာေလးေတြေလ။ ေမ့ရဲ႕ အေပ်ာ္႐ႊင္ဆုံးအခ်ိန္ေတြထဲက တစ္ခုေပါ့။ ေမတို႔တြဲၿပီး တစ္ႏွစ္အၾကာေမာင္နဲ႕ေဝးဖို႔ျဖစ္လာခဲ့တယ္ေလ။ ေမေျပာပါတယ္ LDRS ေတြၾကာၾကာမခံလို႔ ေမာင္ေမ့ကို ျဖတ္ၿပီး အသစ္ရွာဖို႔ ေျပာခဲ့သားပဲ။ ေမာင္ပဲ ေဆာင္းရာသီမွာ လွတဲ့ ေမ့ရဲ႕ ပုံရိပ္ကို ဘယ္ဟာမွ မလဲနိုင္ဘူးဆိုၿပီး ဒီဇင္ဘာထြက္သြားခါနီး ေနာက်ခဲ့တာလေးတွေမေသတိရပါတယ်။ ေမာင့္ကိုေမ မမုန္းပါဘူး။ ေမတို႔က အေျဖသိရဲ႕ နဲ႕အခ်စ္ကစားပြဲကို ကစားခဲ့ၾကတာေလ။ ႏွင္းေတြက်ရင္ အေအးဓာတ္ေတြ စိမ့္ဝင္လာရင္ ခိုဝင္စရာ ေမာင့္ရင္ခြင္နဲ႕ ေမာင့္ အနံ႕ေလးေတြကို လြမ္းတယ္။ ေမာင္ေဖ်ာ္ေပးတဲ့ ေကာ္ဖီနဲ႕ ေမာင္ရင္ခြင္ထဲေနရတာေလးကို လြမ္းတယ္။ အိပ္ရာေပၚက ေမာင့္ေဟာက္သံေလးေတြကို လြမ္းတယ္။ ေမာင္နဲ႕တူတူ christmas ညေလးမွာ ေလ်ာက္လည္ခဲ့ၾကတာေလးကိုလြမ္းတယ္။ US ေရာက္ေနေပမယ့္လည္း ေမာင့္ကိုလြမ္းတဲ့စိတ္က ရပ္တန့္မသြားခဲ့ပါဘူး။ ေမာင္ေနရာကို လိုခ်င္တဲ့ေကာင္ေလးေတြအမ်ားသား ေမမေပးခဲ့ပါဘူး။ တစ္ခ်ိန္ၾကေမာင္ေနရာ ကိုယူနိုင္မယ့္သူလည္းေပၚခ်င္ ေပၚလာဦးမွာေပါ့။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေမာင့္ရင္ခြင္အစား ေစာင်ထူထူလေးရယ်၊ ေမာင္ေဖ်ာ္ေပးတဲ့ေကာ္ဖီအစား အသင့္ဝယ္လာတဲ့ေကာ္ဖီပူေလးနဲ႕အတူ ျပတင္းေပါက္ကေန ျမင္ရတဲ့ ႏွင္းေတြနဲ႕ အတြဲေတြကို သာေငးၾကည့္ေနမိေတာ့တယ္။ တစ္ခ်ိန္က အမွတ္တရေတြဆီ ျပန္ေရာက္ရင္းနဲ႕ေပါ့.......

Pinkypooky

မောင့်ကိုလွမ်းမိတဲ့ဆောင်းရာသီ( Unicode + Zawgyi)Where stories live. Discover now