DİK YAMAÇ

Sabah erkenden yola çıktık. Haritada gösterilen dik yamaçlara geldik.Daha yola çıkmadan önümüze küçük bir  cadı çıktı.Cadının ismi ise İpekti ipek bizi ölüm ile tehtid eti. İpek "son sözüm şu" dedi "her engelde önünüze çıkacağım".Koşa koşa ipeği geçtik.

Acaba önümüze ne çıkacak diye merak etik aniden önümüze bir uçurum çıktı.Etraf da hiç köprü gözükmüyordu. Ama havada aralıklarla karşıya giden taşlar vardı. Bu taşların üstüne atlayarak karşıya geçtik.

Ama daha zor bir şey çıktı karşımıza .bir dağ ama uçurumdan bile daha yüksek yerden 9000 metre civarlarında idi.Hava karardı.uyuyacak bir yer bulamadık. Bu yüzden ağaca tırmandık. Sabah  oldu. Yola devam etmek için çantamızdaki ipleri kulandık.

Daha dağın çeyreğine bile gelmeden çok yorulduk, susadık ve acıktık .Büsbüyük bir  kayanın üstünde kuşları seyrederek yemek yedik, yorgunluğumuzu dindirdik,bol bol su içtik ve biraz daha manzaranın keyfini çıkartık.

Sonra yolumuza devam etik .Hemen akşam oldu ve önümüze büyük bir kaya çıktı.bu kayada uyuyacaktık.Ama çok üşüdük ve ateş yaktık.

Biraz konuştuk yemek yiyip uyuduk. Sabah olmuştu uyandık . Sonra bir geçit gördük. Ama korkup oradan uzaklaştık.1metre sonra aynı geçit tekrar önümüze çıktı.Bu sefer cesaretlenip o geçitden geçtik.Meğerse o geçit tepeye çıkıyormuş.