Bardzo mi się nudzi, wszystko mnie boli powoli zaczęłam trącić to z czego miałam największą przyjemność... Co było moim hobby.. Tak to właśnie rysowanie.
Nadszedł ten czas, że i ja mówię, że nie mam czasu... Dużo swojego czasu poświęcam nauce, pracy i miłości swojego życia. Miłości z którą planuje założyć własną rodzinę. Prawie zapomniałam co to znaczy przelać na kartkę swoją fantazje.. Moja miłością była miłość do rysowania powinna być dalej ale powoli zanika...
Kiedy mama pokazywałam im moje "dzieła" byli oni zdumieni. "To wygląda jak wydrukowane" - powiedział jeden z nich.
Niech nie marnuje swojego talentu...
Ale co z tym talentem powinnam zrobić?
Kto zapewni mi dobry sprzęt bym mogła go rozwijać... Powoli kończą mi się mazaki... Niepełny zestaw takich mazakow kosztuje 400zl wraz z konturówka i białymi żelopisami po sztuce 1...Ehh... Nie kupię ich ponieważ zarabiam na aparat który w połowie już spłaciłam.. Zostało mi już tylko 2300 + comiesięczne wizyty kontrolne.
Przechodząc do tego o czym jest artbook... Moja mama wraz z pracownikami namówili mnie na ponowne rysowanie... Także nie wiem czy ktoś tu jeszcze jest ale wstawiam bo wstawiam nawet i dla siebie samej żeby wejść tu za parę lat i pokazać sobie jak i innym co tworzyłam by jednak te moje hobby nie poszło totalnie w zapomnienie...
Także przechodząc do samego artbooka niżej standardowo umieszczam parę rysunków... Enjoy
1. Kosmiczna przygoda
-rysunek wykonany dość dawno ale niedawno go znalazłam I przykleiłam do swojego szkicownikaPrawdopodobnie narysowany w 2018r.
2. Crush from anime
-jak sama nazwa wskazuje mini obrazki moich crushy z różnych anime... Od fairy tail po naruto także hehe dużo by wymieniać
Jakby ktoś był ciekawy choć w to wątpię to zawsze można spytać...
CZYTASZ
Artbook Ayameosi ❤️
FantasíaZnajdziesz tu moje bazgrołki :)) Stare jak i nowe bądź ładne jak i brzydkie<3 Zapraszam 😘😋