Kehanet

44 3 0
                                    

Edgar yalnız kalmasından faydalanarak, Kathryn'eyardım etmeye çalışıyordu. Buraya kesinlikle gelmemeliydi. Gelmesi hepsinin sonu demekti. Umitaların yanında  güçlerinin engellendiğini biliyordu ve yapabileceği şeyi onlar yokken, şu an yapması gerektiğini biliyordu. 

  Umitalar Edgar için vayin yapma planlarını konuşuyorlardı. Bu ayinle Edgar'ı kendi taraflarına, kötülüğe geçirmek istiyorlardı. Edgar bunu tahmin edebiliyordu. Tam tanrı olmamıştı ve bu yüzden ruhu iyilik ya da kötülüğe adanabilirdi. Umitalar bunu biliyor ve bu yüzden acele ediyorlardı. Edgar'ın güçleri hem Umita, hem Rahelfleri kendine çekici  kılıyordu. Güçlerinden korkuyorlar aynı  zamanda istiyorlardı. Umitalar kötülüğün tüm gezegeni sonra da tüm sistemi ele geçirmesi için  çabalıyordu. Şu ana kadar ne yaptılarsa Edgar'ı kendi taraflarına geçiremediler.Her ne kadar ruhu bir tarafa katılmasa da içinde ki iyiliği hissediyordu.  Umitalar kesin çözüm olarak düşündükleri şeyi Lotum ayinini yapacaklardı. Edgar'ın ruhunu anlaşma karşılığı iblisle birleştireceklerdi. Bunun için neyin gerektiğini biliyorlar ve buna yakında sahip olacaklardı. Edgar da biliyordu buna ve Kathryn'e kesinlikeengel olmalıydı,gelmemeliydi. Ayini gerçekleştirebilmek için imge eşinin gözyaşı gerekiyordu. Kathryn ve Chris buraya gelmemeliydi ancak burdan kurtulmak için de tek çaresinin onlar olduğunu düşünüyordu. 

Kapı açıldı. İçeri girenler diğer Umitalar gibi değildi. Böylesini dahaönce görmemişti. Siyah pelerinlerinin şapkaları etleri olmayan kemik kafasını örtmeye çalışıyor bir yandan da korkunçluğunu gösteriyordu. Lanetli oldukları her hallerinden belliydi, Umitaların başları oldukları da. Bir şeye hazırlanıyorlardı. Sabırsız,temkinli ve de korkmuş gözüküyorlar ancak bunu gizlemeye çalışıyorlardı. Ne içindi bu toplantı ? Yoksa Kathryn'in geldiğini mi görmüşlerdi ? Ama nasıl ? Kapı tekrar açıldı ve Edgar gördükleri karşısında şaşkınlıktan bayılacağını düşündü.

Andre... Beraber yaratıldığı imge ortağı. İmge ortaklığı ana yaratıcı Preva'nın kehanet için yalnızca Edgar ve Andre ye verdiği bir şeydi. İki canlı gezegenin, iki güçlü yaratığı.Yaratıcıları seçen gezegenler canlıydı. Tam tersine onlar  hükmediyordu yaratıcılara ancak türlerin yaratıcılarına olan inanç ve güveninin devam etmesi için bunun gizli tutulmasına karar verilmişti. Freljord. Işık gezegeni. Güneşti asıl hakimi buranın. Her şey onun varlığında devam ediyor, büyüyor, yaşıyor. Diğer gezegenlerden daha üstün vebu yüzden kehaneti yalnızca o gerçekleştirebilir. Kehanet iyilik ve kötülüğün savaşından doğmuştu. Gezegenler yaratıcıları seçmişti ve bunlarla birlikte gezegende hüküm süren tarafıda. İyilik,kötülük,saflık,açlık,savaş,barış,mükemmelliyet yada ölüm. Gezegenler ve taraflar birleşiyor türler o tarafı seçmek zorunda bırakılıyor. Kabul etmeyenler hayallerin,anıların,kaybolanların,geçmişin toplandığı arafa gönderiliyor. 

Kötülük ve iyilik daima savaş içindeydi. Yaratıcılar  kendi taraflarının tüm evrene sahip olmasını istiyordu. Kehaneti Sierra başlatmıştı. Kötülüğün yaratıcısı ve Iva gezegeninin hakimi. Kehanet çok kez değiştirilmeyev çalışıldı. Bunu yalnızca Preva başarabilmişti. Preva en güçlüsüydü ancak yinede kehaneti tamamen değiştirememişti. Sierra'ya göre kehanet sonucunda gezegenlerin tek hakimi kötülük,karanlık ve acı olacaktı. Preva bunu değiştirmeye çalıştı. Sierra'yla çok kez savaştı. Yapabildiği tek şey kötülüğün karşısına iyiliği çıkarmaktı. Ve bunun için yaratıklarının ikisini imge ortağı yaptı. Birinin kötü ruhu seçeceğini biliyordu, kaçınılmazdı ancak bunu yapmak zorundaydı. Edgar ve Andre ana yatarıcı Preva tarafından yaratılmıştı. Kehaneti gerçekleştirecek olanlar onlardı. Ya tüm evren kötülükten kurtulacak ya da sonsuz karanlığa gömülecekti.

   Andre içeri girdi yavaş ama güçlü adımlarıyla. Edgar'ı tutsak etmenin heyecanını yaşıyordu. Bu her zaman yapmak istediği şeydi. Her durumda Edgar'ın ondan üstün olmasına dayanamıyordu. İçten içe ona beslediği kin içindeki iyilik tohumunu gün geçtikçe yaktı. Ve içinde sadece kötülüğün ateşi hakimdi. Edgar'ı hemen orda öldürmek istiyordu ancak kehaneti oda biliyordu. Önce kehaneti gerçekleştirecek ve sonra Edgar'ı arafa gönderecekti. İmge ortağı oldukları için güçleride çok yakındı ve ikisi de sonsuz güç asasını taşıyordu. Andre sabırsızdı, kehaneti gerçekleştirmesine çok az kalmıştı. Sonunda tüm evren onun olacaktı. 

Burda olman ne kötü Edgar. Oysa ki hep benden güçlü olduğunu düşünürdüm.

Yüzündeki kazanmış ve alaycı ifade sinirimi bozuyordu. Ancak bir şeyden haberi yoktu. Andre nin bir imge eşi  yoktu ve imge eşi olmadan güçlerinin tamamını kullanamazdı.

Burdan kurtulduğumda sana yapacaklarım için bana yalvaracaksın.

Edgar konuşurken Andre çoktan arkasını dönmüş odadan çıkıyordu. Diğer umitalar ise Kathryn'i bekliyordu. Bir şeyle konuşuyorlardı ancak hiçbirini anlamaya çalışmıyordum. Yalnızca Kathryn'i düşünüyordum. Ayinden sonra onu arafa göndereceklerini biliyordum. Bunu düşünmek canımı yaktı. Gücümü toplamam gerekliydi bunu biliyordum. Son kez denedim. Sonsuz güç asasının zümrüt taşı parlıyordu. Bunu Umitaların görmesini sağlamalıydı. Son gücüyle ışığı tüm odayı doldurdu ve Umitalar yok olmaya başlamışlardı. Sonsuz güç ve imge eşinin güçleri karşısında dayanabilmek çok zordu. Umitalar yok olurken oda kararmaya başladı. Kulaklarında uğultular duyuyordu,tüm gücü tükenmişti ve artık hissetmiyordu. 

FreljordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin