O gün iş yerini arayıp hasta olduğumu söyleyip izin aldım.diğer bitchlerde aynı şekilde işe gitmediler.kadını hergün gittiği markette beklemeye başladık. Bu sırada market kamerasının görmediği alanlarda ürünlere zarar verip bişeyler yedik.stres beni hep acıktırır.
Kadın temizlik reyonuna geldi bi kaç parça alıp kasaya ilerledi bizde dikkat çekmemek için birer tane salatalık alıp yiye yiye çıktık.
Hava kararmaya başladığı için artık işimiz daha kolaydı.
Hurdacı arkadaşımız Murattan ödünç aldığımız beyaz pikapla hafifçe çarpıp kafasını yardıktan sonra pikapın arkaya attık.
Pomegranate eyaletine olabildiğince hızlı vardık.oraya gittiğimizde eski terkedilmiş bi kereste fabrikasına girdik ve yaşlı cadıyı masanın üzerine bağladık.
Uyanmasını beklerken saat epey ilerlemişti. Bizde bu sırada yapacağımız işkenceleri konuşup hayal gücümüzü zorluyorduk.
Biz konuşurken uyanan kadın korkuyla ve başındaki darbenin acısıyla ağlayıp bağırmaya başladı. Medium bitch hemen ayağındaki çorabı çıkartıp kadının ağzına tıkadı ve ses anında kesildi kadın bayıldı.
Bayat peynir ve cips kokusunun karışımı bi koku ortalığa yayılınca bizde biraz sersemledik ama biraz temiz hava alıp kendimize gelip işimize devam etmeye çalıştık.
Çorabı ağzından çıkarttıktan bi süre sonra kadın tekrar kendine geldi ve beni öldürün diye bağırmaya başladı.Haklı !