Cinayeti hayal etmek,planlamak gerçeğe dönüştürmekten daha kolay.
Yaşlı cadının parmaklarını kırmaya başladığımızda eğlence de geri dönüşü olmayan bi yol oldu artık,çünkü eğer vazgecersek kadın anında polise ve cendermeye öterdi. Sonuçta karşıki dağlar hep cenderme. Hapishaneyi boylayıp çeşitli taciz eziyet vs. Katlanmaya hiç niyetim yoktu. Bu bitchler yakalanırsa umrumda olmazdı ama ben oraya giremem yapamam!
Olabildiğince dikkatli ayrıntılı yapmıştık planı. Hatta yakalanıp hapisaneye gönderilme ihtimalini bile hesaplayıp eyalet mapusanesinin çizimini sağ bacağıma dövme yaptırmaya karar verdim. Ama nlursa olsun yakalanmamak için elimden geleni yapacaktım.
Kurbanın kaşlarını da tek tek yolup dişlerini söktük eğlence her an daha da yükseldi.
Bi yandan yakalanma korkusu bi yandan cinayetin verdiği heyacanla adrenalin patlaması yaşıyorduk sanki.
Vücudunun her yerine değişik geometrik şekiller yaptık.
Ve asıl eğlence!
Kollarını,bacaklarını sırasıyla o canlıyken doğradık.
Öyle çok bağırıyorduki bi süre sonra bayıldığında gerçekten rahatladık.
Parçaları ince ince kıyma makinasından geçirdik,kemikleri kuzenimiz stupit marynin çocuklarına çorba yapsın diye ayırdık.etleride bizim hamburgercide köfte yapmaya karar verdik. Işler iyice çığırından çıktı böylece.