Multimedyadaki fino yani yeni sevdiceğim <3
Verdiğim elektirikin etkisiyle yağuşuklu bi delikanliya dönüştü bizim fino.Aman tanrım didim ! Ama haspam beni pek bi beğenmedi ağız yüz buruşturarak baktı bana.ama olsun ben onu ikimizin yerine de severim,olmadı elinden ayagından eve kalorifer demirine bağlarım.
Benim olucak binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı.
Ama bizim bitchler görürse ikiside göz koyar benim finoma onların görmemesi lazım,onlarla bütün muhabbeti kesmem lazım.Zaten pek bayılmiyorum onlara ayak işlerimi yapsınlar,suçlarıma ortak olsunlar diye yanimda tutuyorum.erkeğe dönüştü bizim fino ama bayaa sinirli asabi bişeymiş meğer bu oğlan.
"Manyak mısın kızım ne biçim işlerin var elektirik vermek nedir gözünü seveyim ne tür bi manyaksın sen " dedi ilk konuşmadan beni çözmüş iyi iyi ona göre dabransa bari :)
"Herşeyi denedim insana dönüşmen için en son bu yol kalmıstı napıyım "
"İnsan evladı gibi rica etsen ben zaten insan halime dönerdim ama sende yok illa hayvanlık yaptın korktum bi sakin ol şimdi"
"Tamam tamam sakinim artık.sen beni geç de senin bu olayın ne onu anlat bana bi kuçu kuçu bi insan ne iş ?"
"Bizim aile hep böyle,annem mesela doberman,babam desen kurt bende fino.bayaa farklı bi aileyizdir.istediğimiz zaman dönüşebiliyoruz değişik haller işte."
Odadaki sesleri duyan babam geldi kapıya finoyu zar zor sakladım dolabın içine.
Babam yine içine 3-5 harfli kaçan insanlarla uğraşmak için gece mesaisine gitti.Güzel oldu bende finoyla konuşur biraz tanırım.
Biz güzel güzel konuşurken erkek kokusu alan bizim ayak takımı bitchler damladı tabi hemen.biraz kapıştık fino için yazı tura attık,kısa çöp çektik falan en son bana kaldı tabi fino.zaten benim hakkım.
Artık yeni yakışıklı sevdiceğimle güzel bi hayat beni bekliyor...