4

31 1 0
                                    

*İlahi bakış açısı*

 Jester ve Cassie Jester'ın geldiği eve döndüklerinde karşılarında iki kızgın ebeveyn gördüler.  Melody anında Jester'a sarılırken bir yandan da ağlıyordu. "Neredeydin?" dedi.  Jester gözlerinde bir parıltı ile "Anne kız aykadıçımya My Fyeece'i duyduduk."  Melody geri çekilerek "Bizi aramalıydınız." dediğinde Jaden Melody'yi dürterek. "Mel çocuk cümlenin içinde kız arkadaş kelimesini kullandı." dediğinde Melody'de şok olmuştu. Melody Jester'ın yanında ki Cassie'yi süzerek ona doğru yürüdü. "Dökül bakalım." dediğinde midesindeki hareketliliği hissetti ve doğruca banyoya koştu. Jaden Melody'nin peşinden giderken "Jes annen döndüğünde bize herşeyi açıklayacaksınız.  dedi ve banyoya koştu. Jester üzgünce Cassie'ye dönerek "öcüyüy diyeyim Cassie."  dedi. "Jester bana odanı gösterir misin?" dedi Cassie.  Jester Cassie'nin elinden tutarak onu odasına kadar çekiştirdi.  Melody ve Jaden banyodan çıktıklarında gülme seslerini takip ederek Jester'ın odasına geldiklerinde kapıya yaslanarak ikisini izlemeye başladılar. "Evet anlatın bakalım." dedi Melody içeri girerek. "Anne çen iyimiçin?" dediğinde Melody. "Jester konuyu değiştirme siz ikiniz arasında neler oluyor?" dediğinde Jaden araya girerek. "Tebrikler evlat ilk aşkını bulmuşsun." diyerek dalga geçti. "Jaden saçmalama ikisi de daha çocuk." dedi Melody. "Anne bicde çicin gibi oymak içtedik." dediğinde Cassie Jester'ı savunmaya geçti. "Bakın Bayan Grayson siz işinizi görürken beş tane çocuk gelerek Jester'ı kaydıraktan iterek kendileri oynamaya başladı. Jester ayağa kalkarak onlarla konuşmaya çalıştığında ona ezik dediklerini duydum ve olaya müdahale ederek onu kurtardım. Ayrıca biz birbirimizden hoşlanıyoruz." dediğinde Melody Cassie'den hoşlanmıştı.  Cassie'nin aklına Jester'ın neden böyle konuştuğu takılmıştı oda sormaya karar verdi. "Jes sen niye böyle konuşuyorsun?" diye sorduğunda Jester gözleri dolarak anlatmaya başladı.  "Benim böyle konuçmamın çebebi tamamen yetimhane yüçünden. Bana hiç kimçe  bana çicin gibi konuçmayı öğyetmediği için bende böye konuçmaya baçladım.  Biy keyeçinde beni çadece ağyadım diye çandalye ile dövdüyley." dediğinde Jaden oğluna sarılarak "Merak etme artık sana hiç kimse zarar veremeyecek." dedi. Jester babasına sıkıca sarılarak ağlamaya başladı. Cassie Jester'a dönerek "Sana bizim gibi konuşmayı öğreteceğim hem de şimdi."diyerek Melody ve Jaden'a izin isteyen gözlerle baktı. Jaden "Siz sevgilisiniz bizden izin istemenize gerek yok." Diyerek Melody ile beraber odadan çıkıp kapıyı kapattı. Jester ve Melody salona indiklerinde içeride Bruce'u görmeleri ile ufak çaplı bir şok geçirdiler. "Jester'ın bugün yaptığı hareket çok etkileyiciydi." Dedi Bruce. Melody babasına dönerek "Bugün yaptığı hareket mi ne yaptı ki?" Diye sorduğunda "Mr Freeze'in karşısına korkusuzca çıkarak kıyafetine doğru bir takla atıp kıyafetinin mekanizmasını bozdu ve onu durdurmayı başardı. Ben Mr Freeze'in orada olduğunu bile bilmiyordum. Belki de artık emekli olma vaktim gelmiştir. Evet annene bir çiftlik evi alıp orayı döşeyeceğim ve orada yaşayacağız. Böylece sizde Malikâneye taşınırsınız. Wayne şirketlerini size bırakıyorum Mel." Diyerek evden ayrıldı Bruce. Melody hala şaşkınlığını gizleyemiyor vaziyetteydi. Şimdi yeni Yarasa Melody'mi olmuştu. "Jaden az önce babam bana Gotham'ın yeni koruyucusu ve Wayne şirketlerinin sahibi olduğumu mu söyledi?" Dedi şaşkınlıkla. Jaden Melody'nin yanına giderek "Evet inan bende senin kadar şaşkınım." Dedi. "Ama ben çocuklarımın Gotham'da doğmalarını istemiyorum. Çabuk babamı geri çağır." Diye birden haykırdı Melody. Jaden hızla telefonunu çıkartıp Bruce'u ararken bir yandanda Melody'yi sakinleştirmeye çalışıyordu. Bruce arabasına yaklaşmıştı ki telefonu çaldı. Arayana baktığında Jaden olduğunu gördü ve yanıtladı. "Jaden ne oldu?" Diye sorduğunda "Hemen geri gelmelisin Çocuklar geliyor." Diye yanıt aldı ve arabadan hızla inerek eve doğru koşmaya başladı. Eve vardığında Melody'nin çığlıklarını duyarak salona gitti. Jaden Bruce'u gördüğünde "Onu hemen hastaneye götürmeliyiz." Dedi. Bruce ise Jaden'ı "Zaman yok çabuk bana havlu ve sıcak su getir."  Diyerek ceketini çıkarıp kenara atarak Melody'nin taytını çıkarttı. Jaden havlu ve sıcak su ile geldiğinde Bruce Melody ile konuşmaya başladı. "Hadi ıkın Mel." Dediğinde Melody kendini zorlamaya başladı. Melody biraz rahatladığın'da Bruce ilk bebeği kucağına almıştı. İlk bebeği Jaden'a verirken Melody "Baba diğeride geliyor." Diyerek onlara haber verdi ve daha sert ıkınmaya başladı. Nihayet ikinci bebeğinde ağlaması duyulduğunda hepsi rahat birer nefes almışlardı. Melody kanter içinde uykuya dalmadan önce iki oğluna sevgi dolu gözlerle bakmış ve uykuya daldı. Jaden ise Dante'yi kucağında tutarken Dante büyük mavi gözlerini açmış babasına bakıyordu. Jaden Dante'nin daha çıkmamış saçlarına hafif bir öpücük kondurup Bruce'a baktı. "Şu an onlar için herşeyi yapabilirmiş gibi hissediyorum Bruce. Bu normal mi?" Diye sordu. "İnan bana evlat bu yaşadığın en güzel duygu." Dedi Bruce. Jester ve Cassie yukarıdan geldiklerinde Jaden'nın kucağında bir bebek tuttuğunu gördüler. Jester babasının yanına giderek "Baba şimdi ben abi mi oldum?" Diye sorduğunda Jaden şaşırmıştı. Çünkü Jester artık normal konuşabiliyordu. "Evet sen artık abi oldun." Dedi. Cassie Dante'ye yaklaşarak "Ne kadarda küçük." Dedi ve Jester'ın yanına geçerek elini tuttu. Jaden Cassie'ye "Küçük olması normal çünkü daha yeni doğdu." Dedi. Melody uyandığında "Jaden Orion nerede?" Dedi yorgun bir sesle. Bruce Orion'ı alarak annesinin kucağına verdiğinde Orion yeşil gözlerini kocaman açarak gülmeye başladı. Jester'da babasının yanına giderek "Baba artık sevmiyormusunuz?" Diye sorduğunda Jaden ona "Jester saçmalama sen bizim ilk çocuğumuzsun tabii ki seni seviyoruz ama kardeşlerin daha bebek ve bakıma ve ilgiye ihtiyaçları var." Dediğinde Cassie Jester'ın yanına gelerek "Jes hadi biz seninle dışarı çıkıp hava alalım." Dedi ve onu kapıdan dışarı sürüklemeye başladı. Üçüde bir köşede dinlenirken Dante birden ağlamaya başladı Jaden ayağa kalkarak Dante'nin yanına giderek onu kucağına aldı ve Melody'e doğru yürüdü. Dante annesinin kucağında anında ağlamayı keserken Orion minik kaşlarını çatarak kardeşine vurdu. "Orion bir daha kardeşine vurma." Dedi Melody. Orion ise "agu" diyerek annesine karşılık verdi. Bruce ise "Melody kendine dikkat et ve önümüzdeki birkaç gün yataktan çıkma." Diyerek Evden ayrıldı.

Evettt nihayet Melody'nin oğulları doğdu. Ne düşünüyorsunuz? Iyi okumalar dilerim.

The Sons of Jaden Grayson and Melody WayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin