13

46 1 0
                                    

Jaden,Melody,Selina ve Bruce uyandığında Jester'ın yerde yatan bedenini gördüler.  Melody'nin boğazından bütün Gotham'ın duyabileceği kadar yüksek bir çığlık çıkmıştı. Gözyaşları oluk oluk akıyordu. Melody  bir yandan ağlıyor bir yandan da Jaden'a yalvarıyordu. "Jaden yalvarırım bir şey yap onu geri getir. Yalvarırım o olmadan ben anne olduğumu hissedemem." diyerek Jester'ın cesedine sarılıp ağlamaya başladı. Jaden"Melody hiçbir şey yapamayız. Onun gittiğini kabullenmemiz gerek." Her ne kadar böyle dese de içi kan ağlıyordu.  

Jester ise Time Destroyer'ın onu getirdiği yerde  bir köşeye sinmiş ağlıyordu.  Time Destroyer Jester'a yaklaşarak "Neden ağlıyorsun? Burayı sevmedin mi?" diye sormuş ve saçını hafifçe okşamıştı. "Hayıy ben eve gitmek içtiyoyum çen benim babam değilçin." demesi ile Jester'ın tekme yemesi bir olmuştu.Time Destroyer ise "Senin Baban değilim öyle mi?"  dedikten sonra ikinci bir tekme atmıştı. Ama anında Pişman olup oluşturduğu morluklar için özür dilemişti.  "Çok çok çok özür dilerim. Jester. Sen ve annen olmadan yaşamak çok zordu. Ama şimdi sen geldiğine göre hayatım biraz daha normale dönebilir." diye eklemişti Time Destroyer.  "Hayıy çen aytık benim babam değilçin. Benim babam bana açya vuymaç. Çen çadece onun gibi göyünen biy kötüçün aynı cokey gibi." dediğinde Time Destroyer tekrar sinirlenip Jester'a önce tekme atıp ardından da ayağa kaldırarak onu duvara fırlattı. Sonra da ayağa kaldırıp şöyle dedi. "Gel bakalım seninle anneni ziyaret edelim." diyerek Jester'ı kucağına alıp mezarlığa gitti. 

*Melody'den*

Jester kaybolalı yaklaşık iki hafta olmuştu. Bu iki hafta içinde odamdan bile çıkmamıştım. Hiç kimse ile görüşmüyordum. Jaden ve babam ise Gotham sokaklarına çıkmış her yerde Jester'ı arıyorlardı ama her seferinde elleri boştu. 

*yazardan*

Jester kendi mezarını gördüğünde küçük bedeni dayanamamış ve bayılmıştı ama Time Destroyer onu düşmeden tutmuş ve yaşadığı yere getirmiş ve onunla konuşmaya başlamıştı. "Hatırlıyorum da bir keresinde sen ben ve annen Riddler'ı durdurmaya gitmiştik. Görevden sonra sen dondurma diye tutturmuştun ve bizde bir dondurmacıda durup sana dondurma almıştık." dediğinde saçını okşayarak kulağına "Seni daima seveceğim." demişti.  Jester kendine geldiğinde ağlamaya devam etmiş ama şöyle demişti. "Eybet annemley beni buyucak ve çende benim elleyimde acı çekeceksin." dediğinde sırtına bir sürü sopa darbesi almıştı. Sırtı mosmor olmuş durumdaydı. Ama Jester hala ağlamaya devam ediyordu. Ağladıkça sopa darbeleri artıyordu. Jester en sonunda kendini susturduğunda sopa darbeleri de durmuştu. Time Destroyer Jester'ı kucağına alarak sırtını okşamaya başladı. Jester'ın her dokunuşta canı yanıyor ve gözleri doluyordu. Ama o kendini sıkıyor ve ağlamasını engelliyordu. "Bana neler yapacağından bahsetsene biraz."  demişti Time Destroyer. 

*Aynı anda Melody*

 Artık ağlamayı bırakmıştım. Ve babam işe dönmem konusunda ısrarcı olmuş bende mecburen şirkete dönmüştüm. Ama çok uzun kalmıyordum.Gözüküyor ve eve dönüyordum. Hepsi o kadardı.  Ben  odamda ağlama seanslarıma devam ederken telefonum çaldı. Arayana baktığımda  tanımadığım bir numara gördüm. Telefonu açtığımda Jester'ın sesini duydum. "Anne yaydım et yütfen."  dediğinde ben tam ağızımı açmıştım ki arkadan bize saldıran adamın sesi geldi. "Beni çok korkuttun Jester Lütfen bir daha ortadan kaybolma." Ardından bir tokat sesi gelmişti.  Jester'ın yere düştüğünü duydum. "Bu senin iyiliğin için oğlum. Seni hep koruyacağım."  demişti Time Destroyer. Odamdan çıktım ve Batcave'e inerek sinyalin yerini tespit etmeye çalıştım. Yer tespiti sürerken telefondan Jester'la sessizce konuşuyordum. "Sakın ağlama." dediğimde  Jester beni duymuş ve ağlamasını kesmişti. Artık sadece dayak sesleri geliyordu. Yer tespiti bittiğinde Jester'ın yerini öğrenmiştim. Ve hemen kostümümü giyip Jester'ın yanına gitmek için yola çıkmıştım. Yola çıktığımda Jester artık ağlamıyordu aksine çığlık çığlığa bağrıyordu.  Nihayet Jester'ın sinyaline vardığımda adam onu dövmeyi bırakmış seviyordu. Nasıl bir psikopat böyle bir şey yapabilirdi. "Sana her tokat attığımda benimde içim acıyor."  dediğinde beni fark etti. "Mel sen misin? Ama sen öldün."  O anda aklıma bir plan gelmişti. Sanki onun Melody'si gibi olacaktım. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip Time Destroyer ve Jester'ın yanına gittim. "Hayatım ben geldiiimm." dediğimde Jester'ı bırakıp benim yanıma gelmişti. "Ben ölmedim bak canlı kanlı karşındayım.Nerede benim küçük kölem?" diyerek Jester'ın yanına gittim. Ve ona sarıldığımda kulağına eğilerek. "Jes şimdi seninle küçük bir oyun oynayacağız. Ben senin bu evrendeki annenmiş gibi davranacağım. Sen ne yapıyorsan onu yapmaya devam et benim küçük kelebeğim." dedim ve ayrıldım. Time Destroyer yanımıza geldiği sırada rolüme girdiğimde Jester'ın konuşmasına şahit oldum. "Çen cokey kaday kötüçün."  demişti. Bunu duyan Time Destroyer  tam elini kaldırmıştı ki ben tutarak. "Canım ben yokken yeterince eğlendin zaten izin ver biraz da ben eğleneyim." dedim. Jester'a tam vurmak için elimi kaldırmıştım ki Time Destroyer'ın telefonu çaldı. Time Destroyer telefonu açtığında konuşmaya başladı. "Efendim" dediğinde telefondan bir kadın sesi gelmişti. "Jaden gelmiyor musun iki gündür seni bekliyorum." demişti o ses. O anda  "Sana meşgulüm diye mesaj atmıştım Selina."   Time Destroyer ise arkamızda ki eski fabrikaya girmiş ve orada konuşmasına devam etmişti. Bende elimi indirip Jester'a ağlamasını söyledim. Jester ağlamaya başladığında Time Destroyer içeriden çıkmış ve Jester'ı sevmek için yanına gelmişti. "Kusura bakma bir arkadaşım aradıda" demişti ama tabii ki ben yememiştim. Demekki kendi Melody'sini o kadın için öldürmüştü.  "Beni seviyor musun? Çünkü ben seni çok seviyorum."  dediğinde Jester bana bakarak onay alma ihtiyacı hissetmiş olmalı ki bana baktı. Bende dudaklarımı oynatarak. "Bırak sarılsın. Babacım demeyi unutma."  dediğimde Jester sarıldı. ve "Evet çeni çeviyoyum. Babacım." demişti.  Time Destroyer Jester'a sarıldığında Jester'ın gözleri dolmuştu. Time Destroyer "Canını acıttıysam özür dilerim ama buna mecburdum." demesi üzerine bende rolümden çıkarak Time Destroyer'ın boynunu kırarak onu öldürdüm. Jester bana sarılarak bütün gözyaşlarını serbest bırakmıştı. "Anne beni kuytayamacakçın diye düçünmüçtüm."  dediğinde gözyaşları daha da çoğalmıştı. Bende ona sarılarak. "Korkma tatlım geçti annen yanında." dediğimde onu kucakladım ve eve gittim. Eve vardığımda Beni Jaden karşılamıştı. "Ah Jester bizi çok korkuttun." dedi ve ona sarılmaya çalıştığında Jester benim arkama saklanarak. "Yütfen vuyma."  dediğinde Jaden "Neden sana vurayım ki?" diye sordu.  Tam Jester'ın yanağına elini uzatmıştı ki Jester benim arkama daha çok sinmişti. "Mel neden benden korkuyor ve neden lütfen vurma dedi?" diye sordu Jaden. "Çünkü bunları yapan senin görsel ikizin. Hem de çok fena bir şekilde dayak atmış sandalye,sopa eline ne geçirdiyse  onunla dövmüş. Onun yüzünden senden korkuyor. Onu döveceksin zanettiği için." dediğimde Jaden'ın sinirini görmüştüm. "Onu bir bulursam kendi ellerimle öldüreceğim." demişti Jaden.  "Merak etme ben o işi senin yerine hallettim." dediğimde sakinleşmişti. Jaden Jester'ın yanına yaklaştığında Jester t-shirtüme daha sıkı yapışmıştı.  "Jester beni dinler misin?" dedi sakin ve şefkat dolu bir ses ile. Jester ise başını sırtıma gömmüş onu dinliyordu. "Sana asla zarar vermeyeceğimi biliyorsun. O sadece benim gibi görünen bir adamdı o kadar. Ben sana daha bir tane bile tokat vurmadım. Vurmam da artık kimse sana zarar veremeyecek benim güzel oğlum. Hiç kimse sana yaklaşmalarına izin vermeyeceğim." dediğinde Jester'ın sırtımdan kalktığını hissettim ve dönüp baktığımda ikiside birbirine sarılmış ağlıyordu.

Bir günde iki bölüm. eylulaydin14 sağolsun beni epey bir gaza getirdi.

Sizi seviyoruz. 

The Sons of Jaden Grayson and Melody WayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin