Korkunç bir baş ağrısıyla uyandım.Her tarafım dayak yemişçesine ağrıyordu.Yatakta hafifçe doğruldum.Boğazım kupkuruydu.Biraz su içmek için mutfağa gittim.Titreyen ellerimle suyu doldurdum ancak içemeden bardak elimden düşüp, paramparça oldu.İyi değildim.Başım dönüyordu ve bedenim sızlıyordu.
‘Eun?’
Annem gürültüye uyanmış olmalıydı.Onu endişelendirmek istemiyordum.
‘S-sadece bardak…’ devamını getiremedim.Gözümün önündeki herşey karardı.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
‘Soğuk algınlığı.İyi bakılması lazım.Fena kapmış.’
Tanımadığım bir ses.Gözlerimi açtım ve etrafıma baktım.Etraf beyazlarla doluydu.Ölmüş müydüm?
‘Eun!’
Hyori? Ben öldüysem onun burada ne işi vardı? O da mı ölmüştü? Hyori yanıma geldi ve büyük gözlerini daha da pörtleterek bana baktı.
‘Neredeyim?’ Sesim kısık ve garipti.
‘Hastanedesin.Sabah bayılmışsın.’ Hyori endişeli görünüyordu.Üstünde okul kıyafeti vardı.Anlaşılan benim için okulu asmıştı.
‘Okula gitseydin, ben iyiyim.’ İyi olduğumu göstermek ister gibi gülümsedim.Hyori kaşlarını çattı.Artık sinirli görünüyordu.
‘Dün gece ne oldu Eun? O pislik-‘
‘O bir şey yapmadı.’ Acıyan boğazıma rağmen, onun sözünü kesip konuşmuştum.Bu doğruydu.Hasta olmam onun suçu değildi.Bu benim aptallığımdı. Kalbimin kırık olması onun suçuydu ama kimse kırık bir kalpten dolayı ölmezdi.
‘Hala mı onu koruyorsun? O pisliğin en azından seni eve bırakacağını düşünmüştüm.’ Hyori’nin ses tonu öfkeliydi.Biliyordum.Benim için deli gibi korkmuştu.
‘Ben erken çıktım.’
Hyori anlamaz bir biçimde baktı.Arkadan Jessica ve Sehun’u gördüm.Sehun? O neden gelmişti ki? Jessica'nın oldukça endişeli olduğunu görüyordum.Sehun’da onun gibiydi.Herkesi endişelendirmiştim.
‘Eun, iyi misin?’ Jessica yumuşak bir sesle sordu.Koca kız neredeyse ağlayacaktı.Gülümsedim.
‘Süperim.’
‘Bu belli oluyor.’ Sehun iğneleyici bir biçimde konuştu.Kaşlarımı çatarak ona baktım.
‘Ne demek istiyorsun?’
‘Dün gece ki partide Yoona’da vardı.’ Sehun benden başka her tarafa bakıyordu.
‘Ne? Nasıl yani?’ Hyori şaşkınlıkla bana baktı.İç çektim.Söylemek zorundaydım.
‘Kris beni oraya Yoona’ı kıskandırmak için götürmüş.’
‘Ve sende bu yüzden o yağmurda bütün yolu yürüyerek geldin.’ Sehun soğuk ifadesiyle yüzüme bakıyordu.Ona ne oluyordu? O kimdi ki?
‘Sen bunu nereden biliyorsun?’ Hyori rahatsız bir ifadeyle sordu.Sehun sadece omuz silkti.
B
‘O partide bende vardım.’
Herkes ağzı açık Sehun’a bakıyordu.Bende dahil.
‘Nasıl? Kris’i tanıyor musun?’ Merakla sordum.Sehun hafif kızgın gibi suratıma baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ KIZ
RomanceHer hikayede bir asıl kız ve asıl oğlan olur. Ama ben hep ikinci kız ve ikinci erkeğin hikayesini merak etmişimdir. Esas karakterler zaten birbirlerinde aşkı bulup mutlu olurlar. Peki ya sevilmeyen ve terkedilen, arkada bırakılan ne yapar? *-*-*-**...