A sulinak vége. A dolgozatokat végül megszültük valahogy, és talán nem is lesz olyan szar.
Az előbb csengettek ki az utolsó óráról, úgyhogy elkezdtem pakolni. Már majdnem kész voltam, mikor Levi indult meg a padom felé. Nagyszerű.-Kölyök! Még nem mész! - áll meg a padomnál.
Hát ez fasza. Mit csináltam már megint? Bólintottam, majd visszaültem a helyemre. A többiek már elmentek. Armin megállt az ajtóba, mert megbeszéltük, hogy együtt megyünk haza. Intettem neki, hogy mehet, mivel a körülményekre való tekintettel, nem fogok egyhamar szabadulni. Levi ismét elém sétált, majd köhintett egyet.
-Szóval, Eren... - jahjj félek - gondolkoztam, és... - közelebb jön, úristen meghalok. Gyengéden állam alá nyúl, és megemeli a fejem, hogy a szemébe nézzek. Mégközelebb jön, érzem ahogy az arcom felfórrósodik, és teljesen elvörösödök. Mi a francot akar?
Hirtelen ajkaimra tapad, majd lassan kezdi el mozgatni párnácskáit, az enyéimen. Mi. A. Fasz.
A hirtelen sokktól a nevemet is elfelejtettem. Lassan, és ügyetlenül kezdem viszonozni csókját, aminek néhány másodperc múlva vége is szakad.
A fejem vörösebb, mint valaha. Levi a szemembe néz és elmosolyodik.
Még sosem láttam mosolyogni. Jól áll neki....
A tegnap történtek óta nem beszéltem Levial. Ez elszomorít. Még mindig nem dolgoztam fel. Az ultra dögös osztályfőnököm lekapott. Mi ilyenkor a normális a reakció!? Akkor ezek szerint én is bejövök neki? Argh.
Az óráknak vége, jelenleg haza tartok, Arminnal az oldalamon. Nem igazán kérdezősködött a tegnapról, aminek többé kevésbé örülök.-Connyéknál lesz egy buli szombaton. Arra gondoltam, hogy elmehetnénk együtt... - szólal meg mellőlem Armin hirtelen. Na ez hiányzott. Én nem vagyok elég szociális az ilyen szarokhoz. Ahj. De ha meg nem megyek, akkor tuti fog történni valami olyan, amiről kár volt lemaradni.
-Részemről oké. Valakinek haza kell majd vinni az ittas seggedet. - mondom röhögve.
-Jah, mert pont én fogok lerészegedni. - forgatja meg szemeit.
-Fogadjunk?
...
Istenem, akkora egy méretes fasz vagyok, komolyan. Fogadtam Arminnal, hogy úgy is ő piál be hamarabb. De kurvára nem lesz kedvem haza vinni, ha még én baszok be hamarabb, valószínűleg olyan dolgokat fogok mondani, amiket nem akarok. Magyarul mindkét eshetőségnél én jövök ki belőle szarul. Egy pöcs vagy, Armin.
Hazaérve ledobtam a táskám, és jobb híján elővettem a telefonon. Levi bejelölt Facebookon. Úristen.~Levi szemszög~
Mi a faszt műveltem!? Lesmároltam az egyik diákomat. Hogy lehetek ekkora fasz? Úgy érzem az én tanári pályafutásom sem fog sokáig tartani... De olyan aranyos volt... Megint meg akarom csókolni. Ráadásul viszonozta, nemde? Mi baj lehet, pff?
Ja, max börtönbe kerülök, belefér.
Össze kell szednem magam. Gyenge vagy, Levi. Hanji is megmondta, hogy kölykök közé engem nem szabad engedni. Előbb utóbb lecsuknának. Ez most olyan volt, mintha pedofil lennék... Pedig mások, nem jönnek be, végképp nem gyerekek. Szerintem Erenszexuális vagyok.⚠️HANGYAFASZNYI RÉSZ RIADÓ⚠️ Na khm.... Mit is mondjak...? NE ÖLJETEK MEG PLS. Igen, igen, tudom. A múltkor azt mondtam igyekszem, úgyhogy most nem is ígérek semmit... (Egyébként én sem tudom hogy van pofám ennyi kihagyás után egy ilyen rövid résszel ideállítani, de remélem nem utáltok meg) És igen, igyekszem aktivizálni magam. Most megszállt az ihlet. Na pusszii 😘❤️✨
YOU ARE READING
Roommates~ [Ereri/Riren]
FanfictionMint a címből is látható, ez egy yaoi. Azaz két fiJu szerelméről szól. Ha érdekel kukkants bele, puszi😘