Çatal

53 4 0
                                    

Kısa bir gülüşmeden sonra eşyaları da alarak odadan çıktık .

3 Yıl Sonra

MİRACLE

Marialara gitmek için hazırdım . Kot pantolon ve beyaz tişörtüm birbirini tamamlıyordu . Yeni ailemize oldukça alşmıştık . Gemma ile herhangi bir sorun yaşamıyorduk . Fakat Harry için aynı şeyi söyleyemeyecektim . Beni sinir etmek için elinden geleni yapıyordu . Alışamadağım tek kişi oydu bu evde . Oldukça soğuktu bana karşı . Üç yaş büyük oluşunu marifet sanar gibi dalga peşindeydi . Büyümeyen bir çocuk gibi .

Spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve kapıyı kilitledim . Yeşillerle kaplı bu yolda yürümek zevk vericiydi . Taa ki arkamdan gelen sese kadar .

"Nereye gidiyorsun ufaklık ?"

Canım (!) abim Harry'di . Tepki göstermeden konuştum .

"Maria'ya " sanki umursuyormuş gibi davranması iğrençti .

"O halde ben de geliyorum ." Dedi ve adımlarını hızlandırdı . Gözlerimi devirdim .

MARİA

Bu evdeki  herşey artık bana sıcak geliyordu . Özellikle Niall ile oldukça iyi anlaşıyorduk . En yakın özlelliğimiz yemek aşkımızdı  .

Bugün de mutfakta birlikte olmayı planlamıştık . Karnımızı güzelce doyuracaktık . Çilekleri suyun altına tutarken Miracle içeri girmişti .

Arkasında duran Harry i fark etmem uzun sürmemişti .

"Yanlız gelmemişsin " dedim Harry'i süzerken .

"Niall adında bir arkadaşım olduğunu unutuyorsun bayan diş teli " dedi . İğrenç iğrenç ve iğrenç bir lakaptı bu  . Sinirle homurdandıktan sonra Miracle yanıma geldi ve yardım etti .

Yaptığımız müthiş pastayı hep beraber yerken sessizlik hakim olmuştu .

Taa ki Niall koşarak gitarını getirene kadar . Eski sandalyesinden kalkarak Miracle'nin yanı başına oturdu . İçimden bir ses Niall'ın Miracle'ye karşı , kimsenin bilmediği birşeyler hissettiğini söylüyordu .

MİRACLE

Niall gitarını alıp yanı başıma oturmuştu .

Harry'e göz kırptı ve ardından çalmaya başladı . Niall çalıyor ve Harry söylüyor ve Niall da söylüyordu .

Your hand fits in mine like it's made just for me

But bear this in mind,

it was meant to be

And I'm joining up the dots with the

Freckles on your cheeks,and it

all makes sense to me

I know you've never loved the crinkles by your eyes

When you smile,

You've never loved

Your stomach or your thighs

The dimples in your back

At the bottom of your spine

But I'll

love them endlessly

I won't let these little things

Slip out of my mouth

But if I do, it's you

Oh it's you, they add up to

I'm in love with you

And all these little things

MARİA

Yaptıkları şeyin etkileyici olmadığını söyleyemeyecektim fakat sıkıcı geliyordu .

Şarkı henüz tamamlanmadan böldüm .

"Hadi ama bu romantik hava da neyin nesi ?" Dedim sandalyemden kalkarak .

"Pek de kötü sayılmaz ha ?" Dedi Miracle .

Gözlerimi devirdim .

"Gayet tabii sayılır hatta fazla sayılır  ." Dedim .

"Tam bir baş belasısın ." Dedi Harry .

"Hadi ya . Sen çok oluyorsun " dedim . Oldukça gerilmiştim . Harry uyuz bir kahkaha attı .

"Hadi ama çocuklar saçmalamayın ." Dedi Niall . Ortamı sakinleştirmeye çalışıyordu .Harry eliyle beni göstererek gözleriyle  süzdü .

"Küçücük boyuyla bana kafa tutuyor " dedi kahlayla karışık sesiyle . Miracle ise şaşkınca bizi izliyor ama Harry'e kafa tuttuğum için beni oynaylıyordu . Yani öyle tahmin ediyordum .

"Öyle mi ? " dedim . Sırıtmama dudak ısırmayı da ekledim . Elime geçirdiğim çatalı Harry'e isabetleyerek fırlattım . Bu nu neye dayanarak yaptığımı ben de bilmiyordum . Eline gelmişti çatal . Acıyla elini sağa sola salladı ve sandalyeden kalktı . Üzerime yürümeye başladığında ürkmüştüm ama belli etmemeye çalışıyordum . Bana attığı her adımda karşılık olarak geriliyordum ve sonunda sırtımın duvara çarpmasıyla sonum geldiğini anlamıştım . Miracle Harry'i durması için kolundan tutup çekiştirirken Harry'nin gücü ağır basmıştı ve Miracle'yi sağa ittirmişti .

Miracle Niall'ın üstüne düşmüştü ve Harry tam  olarak şuan da beni duvara kıstırmıştı . Birşey yapamaz gibi görünüyordum .

Harry'nin kafamın iki yanında sabitlenen kollarına baktım ve hızlı bir hareketle altından geçtim . Elimden gelen en hızlı koşumu sergileyip odama kaçtım ve kapıyı kilitledim .  Harry odama kadar gelmiş kapıyı açmam için yumrukluyordu . Ben ise en yüksek sesli kahkahamı sergiliyordum .

MİRACLE

Niall beni kaldırdıktan sonra odaya kaçan Maria 'nın peşinden gittik . Harry kapıyı yumrukluyordu . Eminim ki sinirini çıkartmadan onu rahat bırakmayacaktı . Niall Harry'nin o halini gördükçe kahkahalara kapılıyordu .

"NİALL ! Kes şu kahkahayı ve açmasını söyle ona " dedi sesi oldukça yüksek çıkıyordu . Niall ise kahkahasına hala sürdürerek devam etti .

"Beni bu işe karıştırma dostum ." Dedi .

Kulaklarımı Niall ve Maria'nın eşsiz kahkahaları dolduruydu . Harry ise homurdanmaya devam ediyordu .

Benim ise aklımdan geçen bambaşka birşey vardı .

Neden Niall'ın bana karşı yaptığı her hareketi bu kadar uzun süre düşünüyordum ?


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Koruyucu AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin