(JK'UN ANLATIMINDAN)
Yüzüme değen sular ile gözlerimi açmıştım. Yanımda Taehyung'u görmeyi beklerken Namjoon hyungu görmem beni birazcık üzmüştü.
Uzandığım koltukta doğruldum ve;
-Hyung Taehyung nerede?
-Umm... Şey, onu birisi aramış. Acil gitmesi gerekiyormuş.. O yüzden beni aradı ben de geldim. Sen onu boşver. Neden bayıldın? Ve bu yüzünün hâli ne?!
Diyip yüzümü elleri arasına almıştı. Buruk bir gülümseme bırakıp "İyiyim yok bir şeyim" demiştim.
İyi değilim ama bunu demekten bıktım.
Yorgunum ama bunu demekten bıktım.
Yılgınım gerçekten yıkıldım. Ama iyi olmaya çalışacağım.-Jungkook yalan söylememelisin. Ben senin hyungun değil miyim? Bana istediğini anlatabilirsin. Bunu sen de biliyorsun.
Başımla onaylamıştım.
-Bir şey istiyor musun? Kahve ya da süt?
-Muzlu süt olacaktı buz dolabında.. Getirir misin?
-Elbette getiririm.
Diyip ayaklanmıştı.
-Of Tae Off
Diye konuşmuştum kendi kendime.
Bir kaç saniye sonra Namjoon hyungumun gelmesi ile ona doğru döndüm.
-Hyung, Taehyung'u arayabilir miyiz?
-Hmmm, ararız.
Diyip cebinden telefonunu çıkardı. Ben de o sırada muzlu sütümü içerek rahatlamaya çalışıyordum.
-Çalıyor.. Tch. Açmadı. Bekle bir daha arayayım.
*yazardan*
3.arama
4.arama
5.arama
Belki 10.kez aramışlardı Taehyung'u. Taehyung inat mı yapmıştı, yoksa gerçekten açamayacak durumda mıydı? Bilinmez..
Jungkook kafasının içindeki düşünceleri toparlayamıyordu. Düzgün bir adım atamıyordu. Canı acıyordu, geri çekiliyordu. Kalbi parçalanıyordu, geri çekiliyordu. Bilmem kaçıncı kez Taehyung tarafından milyonlarca parçalara ayrılıp, sonrasında da tek bir sarılma ile birleşmişti? Bilinmez..
Jungkook umutsuz bir şekilde hyunguna bakıp telefonu istemişti. Kakaotalk a girip Taehyung'a mesaj atmıştı.
DM
Namu:Taehyung?
Benim Jungkook.
Neden telefonları açmıyorsun?
Endişeleniyorum.
Zaten uyandığımda yanımda da değildin...
(İletildi 17.04)
(Görüldü 17.38)Taehyung yazıyor...
Taehyung:Yatvım rt
_________________________________
Artık bir sınır koymayacağım. Bakan baksın işte amk. Yb attım diye haber de vermiycem.Sadece bu fici rahatlamak için yazıyorum. Zaten en fazla 5 bolum sonra final yapacak.
Her an fikrimi değiştirip smut yazabilirim bir sonraki bölümde.. Ona göre yiaani.
Ve bende şöyle bir şey var. Jungkook un anlatımından yapıyorum ama sanki o Taehyungmuş gibi hareket ediyorum. Mesela Jungkook Taehyung'a bir şey diyecek ben şöyle yapıyorum
👇Jungkook: Jungkook neyin var
😬
Sanki o Taehyungmuş, üzülen kişi Taehyungmuş gibi yazıyorum.. Garip. O yüzden sürekli yanlış yazıyorum ve bir milyon kere kontrol etmem gerekiyor☺🔫💀
BÖLÜM SONU..
VOTE😬🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEZ
FanfictionSen ona bakarken, Ben sana baktım. Sen ona kendi sesini bahşederken, Ben sana sesimi bahşettim. Sen sadece onu severken, Ben imkansızı seçerek seni sevdim. Şimdi beni sıcacık kalbine alır mısın? Çünkü ben burada üşüyorum... Sensizlik üşütüyor sevgil...