Arya'dan
Bugün okulun ilk günü. Yani yeni okulumun ilk günü. Babamın işi sağolsun yine başka bir şehre taşınmıştık. Gerçi bir kaç kez annemin işi dolayısıyla da şehit değiştirdiğimiz de olmuştu aman neyse işte. Ama bundan memnun değil misin derseniz tabii ki hayır. Ben bu durumdan gayet memnunum😁. Çünkü ben gezmeyi seven bir kızım. Gittiğim tüm şehirlerden bir sürü arkadaşım olmuştu ama onları çok az görebiliyorum. Olsun bakalım kaderde ne varsa o olur.
•••
Eyvahh! Okula geç kalıyorum. Saat 8 olmuş ve bizim dersimi sat 8 buçukta başlıyor. Babam ilk günüm olduğu için öğretmelerün müsamaha gösterebileceklerini söyledi. Az da olsa içimden bir oh çektim. Offff of zaten üniversite sınavına hazırlandığım için oldukça stresliyim. Bir de bı sabah ki stresimle tamamdır. Bir gün kalpten gitmezsem şaşırmam. Ha az daha söylemeyi unutuyordum. Benim bir tane de yakışıklı mı yakışıklı boylu poslu bir abim var. Abimi çok seviyorum ya o da beni çok seviyor. Abimle biz kardeş değil de arkadaş gibiyiz. Ben bazen bir çocuk görüyorum "abi çocuğa bak taşşş gibi" diyorum gülüp geçiyor. Aranızda abisi benim ki gibi olan varsa yorumlara yazsın. Ama tabiki abim benim şaka manalı dediğimi bildiği için pek bişey demiyor😜. Ay aklıma kağıt havlu reklamı geldi. Ne kadar fil kadar diyor ya ama benim öyle değil fil az gelir ben abimi daha çok seviyorum hihihi.
•••
18 yaşında olmama rağmen hala çok utangaç biriyim. Tanımadığım hiçbir kişiyle konuşamam. Önce karşımda ki kişi gelip bana birşey demeli. Neyse okula gelmiştik. Arabadan indim ve babama dudağımı büzerek baktım. Tabi benim ne demek istediğimi anladı ve arabadan benimle birlikte o da inip bana okula gitmem de eşlik etti. Ayrıca ben zaten öyle birşey yapmasam da gelecek zaten lan okulun ilk günü ben tanımam etmem okulu şimdi kaybolurum falan bir de başımıza iş almayalım 😄. Okuyacağım sınıfın önüne gelmiştik. Babam kapıyı tıklattı. İçerden "gir" sesi gelince "merhaba hocam biz yeni öğrenci için gelmiştik ama?" dedi. Ben de o sırada mal gibi sınıfa bakıyorum. Ben anlamıştım zaten kesin burasıydı. Tam da o sırada gözüme bir tane çocuk çarptı. Ay pardon gözüme değil bana çarptı. One lan öyle. Yanına gidipte "senin annen arı mı" dememek için kendimi zor tuttum.
"Tamam hoca hanım kızım size ve sınıfınıza emanet, iyi dersler"
"Teşekkürler, iyi günler"diye bir diyalogtan sonra babam bana bir göz kırpıp el salladıktan sonra sınıftan çıktı. Tabi ben o sırada hala utanmakla meşgul olduğum için babama küçük bir gülümseme vermekle yetindim. Tabi aynı zaman da aklımda hala o çocuk var. Acaba neden öyle gülmüştü. Aman neyse ben yerime geçim de nereye geçicem. Hocanın yanına yavaşça yaklaşıp nereye oturmam gerektiğini sordum. O da bana biras önce bana gülümseyen çocuğun yanına gösterdi. İçimden bir "SIÇTIM" demedim desem yalan olur. Çünkü o çocuğun o küçücük gülümsemesi bile beni çok etkilemişti. Offf daha adını bile bilmediğim çocuğun yaptıklarını düşünüyordum.
•••
İlk dersim olduğu için ders çok çabuk geçti gibi geldi. Teneffüste ilk işim o çocuğun ismini öğrenmek olmuştu. İsmi "TOPRAK" mış ne kadar güzel bir ismi var. Çok beğendim. Neyse kısaca Toprak'ı da anlatayım. Toprak'ın takıldığı bir grup arkadaşı vardı. Onlarla da teneffüste Toprak'ı almaya geldiklerinde tanışmıştım. Eren var. Eren, en komikleriydi. Ali var, o da en sessizleri ama yeri geldiğinde çok komik espriler de yapıyormuş. Eren söyledi. Bir de Ufuk var. O da en inek öğrencileri. Yani çalışkan. Bana istersem onlarla gelebileceğimi söylediler. Ama ben henüz teneffüse çıkabileceğimi düşünmüyordum. Çünkü hala Toprak'tan utanıyordum.
Neyse ki sınıfta kalabilmiştim. Biraz telefonumda gezinirken yanıma bir gel kız geldi. İçimden "Allahım nolur bunlar hikayenin kötü kız grubu olansın nolur" diye kısa çaplı bir duadan sonra nihayet duamın kabul olduğunu anlamıştım. Yüzümün önünde uzanmış sıkılmayı bekleyen bir el gördüm. Sanırım bu kız benimle tanışmak istiyor. Biraz garipser gibi baktıktan sonra elini uzatan kız "Ah afedersin ben Ela ya senin adın ne?" dedi. Ben de gülümseyerek "ARYA" dedim. Diğerleri de Eda ve Elif di. Onlarda iyi kızlara benziyordu. Umarım kötü kızlar çıkmazlar. Okul bitişinde kızlar bir kafeye oturup bişeyler içeceklerini söylediler ve bana da çok ısrar ettiler. Ben de yeni arkadaşlarıma alışmak için bir kereliğine mahsus olabilir diye düşündüm ve babama çıkışta arkadaşlarımla olacağımı söyleyip ve beni beklememesini söyledim. O da ilk olduğu için bir şey demedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik mi ? Karşılıklı mı?
ChickLitToprak Arya'yı ilk kez okula kayıt yaptırmaya geldiğinde görmüştür. Onu görür görmez ona aşık olmuştur. Ama bunu ona nasıl söyleyeceğini düşünmektedir. En son Arya onunla evinin yolu sebebiyle yürümekte olduğu kuytu bir sokakta karşılaşmıştır. Ve iş...