geçmişi hatirlamaya başlama

78 2 0
                                    

Ruth tae ve sugayi kendi dünyasına getirmiş herşeyi baştan anlatmaya başlamış ve tae nin eskiden olduğu hali ve nasıl bir acı yaşadığını göstermiştir. Tae nin herşeyi en son lanetlemesi ile herşey tersine dönmüştür. Bu bir nevi ceza bir nevi ödüldür. Çünkü geçmişte abisi olan yeniden doğma mevzusu ile gelecekte sevgilisi yada geçmişte sevgilisi olan gelecekte babası olarak bir dezavantaj doğurmuştur.
Ama herşey yeniden olduğu için roller değişmiş aralarında geçmişe dair bütün bağlar silinmiş iki yabancı olarak başlanmıştır.

Tae nin geçmişteki birini görmesi ile kalbi sıkışır nefes alamaz duruma gelir.

T

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

T

ae : ne oluyor bana kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum bu kim bu içimdeki yoğun duygu ne efendim ne yaptın bana ( ruth a diyor )

Ruth : ben birşey yapmadım tae geçmişinin değiştirmediği tek anın bu hatırlamazsin ama bu meleğe deli gibi âşıktın geçmişte tanrıça olan jin in hatası ile bu kişiyi kaybettin ismi jimin aşk melegiydi kollarında can verirken senin o zman hissetmiştin sevdiğini ama kaybetmiştin sonta o acı ile elindeki tüm güçle herşeyi lânetledin değiştirdin.

Tae : hayır hayır olamaz ben hep suga 'yi sevdim ama bu aci çok kötü

Ruth : geçmişte jimin i seviyordun ama şuan yeni bir hayatın yeni bir bedenin var ve eski güçlerine nazaran vampir güçlerine de sahipsin.

Tae : jin mi öldürdü jimin i

Ruth : hayır onun öldürmeyi reddedip hapis ettiği canavar öldürdü canavarın amacı seni öldürmekti ama jimin önüne atladı. Seni korumak için sonra kollarında can verdi.

( BU ARADA RUTH IFRIT IN ILK ESI ODA FARKLI BIR HAYATTA YENIDEN DÜNYAYA GELDI HALA KÖTÜDÜR. TAE 'NIN ŞUAN BABASI AMA GECMISTE TAE NIN DÜŞMANIYDI AMACI TAE YE ZARAR VERMEKTEN ÇOK JIN DEN INTIKAM ALMAK )

Bunları duyan yoongi min gözleri dolmuştu burnunu çekiyor ve yere bakıyordu üzülmüştü hem geçmişte tae nin yaşadığı acıya hemde geçmiş aşkının acısını yeniden hisseden tae ye kırılmıştı.

DÜNYA

JİN : namjoon şimdi ne olacak tae gitti herşey tamamen ortaya çıktı geçmişi hatırlamak nasıl bir güç yaratacak tae de çok merak ediyorum.

Namjoon : bilmiyorum jin ne olacak meleğim ama şuan senin mükemmel yakışıklılığıni tekrar gördüğüm için mutluyum

Ekin : krallarım.  Bunlar ne demek acıklarmısınız tam olarak jk de yanındadır.

JİN : ekin şöyle kızım asıl varis senin abin evrenin hem en güçlü meleği hemde en güçlü vampiri demekki kehanette bahsi geçen taeymis.

Jk : Nasıl yani merakımı mazur görün nasıl tae

Namjoon : şöyle geçmişte bazı tatsız olaylar olmuş geçmişte de gelecektede en güçlü melek olması değişmedi şuan herkesin yeni farklı hayat yaşaması tae nin gücü ile oldu DARK ANGEL diye bir melek duydun mu hiç

Jk : evet hatta bir hikaye duymuştum evrenin en güçlü meleği olan ( kim taehyung ) kanatlarını acar ve dünyaya iner bir çok gezegen tarafından kutsanmış falan filan

JİN : 😂😂😂 falan filan hii dikkat et seni yok etmesin. Şimdi bizi biraz yalnız bırakırmisiniz önemli birşey konuşmalıyız

Jk ve ekin çıkar. Ekin kırgın ve öfkeli hissediyordur mutlak güç kendisinin sanıyordu inanmıştı ailem dediği kişilere ve ailesinin sahte çıkmasına kırgın di işte. Bunları öğrenen jk geçmişi bir şekilde araştırmak hatırlamak istemektedir geçmişte kim  olduğunu ve neden böyle olduğunu ekin e ufak bir öpücük verir yanağından ve ayrılır.

wampir ve Kurt klanı ( taegi, Vmin, Sope  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin