Jk kurt klanına gider ve geçmişini araştırmaya baslar. Büyük babasının sürekli anlattığı melek hikayesi gelir aklına birden ve hikayeyi okuduğu kitabı aramaya baslar ama bulamaz. Sonradan büyük babasının odasında gizli bir bölme aramaya baslar çünkü biliyor büyük babasının gizli bir yeri olduğunu odasına girer ve aramaya baslar büyük uğraşlar sonucu elbise dolabının arkasında bir boşluk fark eder ve aradığını bulur. Kitabı bulmuştur ama eski dil ile yazıldığı için okuyamaz ve kim okuyabilir diye düşünür. O anda klanın en yaşlısı olan felix in yanına gider ve kitabı okumasını ister. Ama bilmediği birşey kitabın okunması bahsi geçen büyük savaşı tetikleyecektir.
Jk = merhaba büyük baba nasılsın? ( yaşı buyuk olduğu için büyük babası yerine koymuştur )
Felix = aaahh hoşgeldin oğlum bir sorun mu var ?
Jk = büyük baba bana bu kitabı okurmusun?
Felix = elbette okurum bir bakalım ahh bu büyük babanın hikaye kitabı değilmi ne kitap ama tahmin edeyim eski yazıları okuyamadın
Jk = evet okuyamadım bana tamamen okurmusun
Felix onaylar ve kitabı okumaya baslar
Eski zamanlarda çok güçlü aşırı yakışıklı bir melek varmış bu melek ölüm meleği diğer ismi ile dark angel diye adlandırılmış. Dark angel birgün dünyaya gitmiş ve orada dünyalı bir çocuktan etkilenmiş tabi etkilendiği kişi de meleğin yakışıklılığıni görünce etkilenmeden duramamış. Birgün melek baş tanrıça ile dünyaya gitmiş o esnada bazı gerçekler ortaya çıkmıştır dark angel in etkilendiği melek kovulan şu tanrısı poseidon ve yasaklanan ifrit in oğluymuş. Tabi bu arada dark angelden hoşlanan tek kendisi değilmiş güzeller güzeli aşk tanrıçasıda bu meleğe aşıkmış birgün yasaklı olan ifrit sonsuzluk hapishanesinden kurtulmuş büyük bir savaş çıkmıştır gök yüzünde ifrit in ordusuna karşı melekler üstün gelmiştir. Dark angel in babası hades tüm gücünü kullandığı için bilge melek onu alıp başka bir gezegene gitmiştir geriye 5 melek kalmıştır. Baş tanrıça aşk meleği su meleği dünya meleği ve dark angel o esnada yaralı olan ifrit elinde kalan son gücü ile dark angel i öldürmek için şimşek ve ateşten bir ok yapıp fırlatmıstır. Bunu gören aşk meleği dark angel in önüne geçmiş ve okla vurulmuş orada hayatını kaybetmiştir. Dark angel aslında dünya meleginden hoşlanıyor olmasına rağmen aşk meleğine gerçekten aşıktı sevdiği kişinin kolları arasında kendi için can vermesiyle büyük acı duymuş nefes alamaz gibi olmuştur sonra büyük bir sinir ile tanrıçaya kızmış ve senin yüzünden oldu zamanında ifrit i öldürseydin çıkmazdı şimdi demiş ve tüm güçlerini kullanarak aski sevgiyi lanetlemiş içindeki bütün askı sevgiyi yok etmiştir. Ama bilmediği birşey vardır lanetlemek ve yok etmek kendisi ve ölen sevdiği dışındaki herkesin hayatını ve güçlerini etkilemiştir. Tanrıça olan melek yeni hayatına başka bir güçle uyanmış diğer meleklerde aşk meleği ve dark angel hariç farklı güçlerle uyanmıştır.
Jk = sonra ne olmuş büyük baba bu meleklerin ismi yokmu hangisi kim yaziyormu?
Felix= sabırlı ol okuyorum daha
Aşk meleğinin adı JIMIN JIMIN JIMINJk = neden bu kadar tekrarladın anladim ismini büyük baba diğerleri peki
Felix = ben tekrarlamadım korkarım ki büyük bir hata yaptık oğlum sanırım uyuyan bir yılanı uyandırdık. Bu kitap bu hikaye değil geçmişi anlatan kara kitap Jk nasıl bana bunu söylemezsin kitapları bilmem ben Sadece okumayı bilirdim ama bu kitap geçmişin karanlığı bu kitaptaki kişiler yeni güçlerle uyanmışlarsa jimin nasıl bir güçle uyanacak ve diğer meleklerin adı yazmıyor. Bir dakika gözlüğümü verirmisin en sonda ufak yazılar var
Bu kitabı okuyup geçmişi araştırmak kalbi saf sevgi ile dolu olan ve askini yasayamadan ölen aşk meleğini tüm özlemi hırsı acısı aski ile uyandıracak aşkının peşinden götürecektir ama aski dışındaki herkese kin dolu bir hayatla aşkını alacaktır ve büyük bir savaş başlamak üzere demektir.
Jk= ya şimdi meleği boşver de ne yaparsa yapsinda neden diğer meleklerin ismi yok bugün vampir klanının kralicesi aslında bir erkekmiş onu öğrendim tae denilen vampirin dark angel olduğunu biliyorum diğer melekler kim hepimizle alakası ne
Felix= bunu bilmiyorum ama ıyi şeyler olacak gibi gelmiyor güçleri arttırmalıyız hatta gerekirse ittifak yapmalıyız vampirlerle büyük bir uğursuzluk bizi bekliyor daha çok cvp istiyorsan bunları ögrendigin kişiye sor.
Arkadaşlar bu bölümü anlamayanlar dark angel i okuyarak ne demek istediğimi anlayabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wampir ve Kurt klanı ( taegi, Vmin, Sope )
Vampiroswampir klanının krali ve kralicesinin kayıp varisi herşeyden habersiz dünyada yaşıyordur bu esnada kurt klanının kralının oğlu varis olarak bilinen kisiye aşık olmuştur ama bilmiyordur aşık olduğu kişinin wampir klanının ve gökyüzünün varisinin kard...