το χω αναγκη..{24}

2.2K 116 6
                                    


Alex's side

Μπηκα μεσα στο δωματιο μου και επεσα στο κρεβατι με φορα.

Τι στο διαολο εχω παθει γαμω εγω δεν ημουν ετσι δεν με ενοιαζε κανενας και καμια εκτος απο την οικογενεια μου.

Και ξαφνικα εχω αρχισει να νοιαζομαι και να ενδιαφερομαι οπως τοτε και αυτο με φοβιζει.Δεν πρεπει να νοιαζομαι απλα δεν πρεπει!

Αλλα διαολε αυτα τα ματια μου εχουν γαμησει αναποδα το μυαλο γαμωτο.Μπορω να τα κοιταω ολη μερα και δεν ξερω καν το λογο.

Οταν λυποθημισε ενιωσα ενα σφιξιμο στο στηθος και το οτι ετρεξα να την ποιασω δεν το σκεφτηκα καν απλα το σωμα μου κινηθηκε απο μονο του.

Και μετα που επαθε παλι αυτην την κριση δεν μπορουσα να την βλεπω ετσι γαμωτο πονουσα και εγω μαζι της.Δεν μπορουσα να την βλεπω να κλαιει και εγω να μην μπορω να κανω τιποτα για να την βοηθησω.

Ειναι τοσο δυνατη αλλα ταυτοχρονα τοσο ευαισθητη που φοβασαι πως με το παραμικρο μπορει να σπασει.Το παιζει σκληρη ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι και αυτο με τρελαινει γαμωτο.

Θυμαμαι ακομα το πρωτο βραδυ που κοιμηθηκαμε μαζι που της χαιδευα τα μαλλια και αυτη ηρεμουσε.Αλλα το προβλημα ειναι οτι ηρεμουσα και εγω μαζι της και αυτο δεν ειναι καλο γαμωτο.

Αλλα πουστη μου το χαμογελο της αυτο το καταραμενο χαμογελο που εχει δειξει ελαχιστες φορες αλλα αρκετες για να με κανει να εθιστω.Ειναι τοσο γαμημενα ομορφη που δεν μπορω να ξεκολλησω τα ματια μου απο πανω της και θελω τοσο πολυ να μαθω για αυτη και γενικα για την ζωη της.

"Γαιτι χαμογελας ρε"ακουσα τον Αγγελο να λεει και ανοιξα τα ματια μου ενω καταλαβα οτι τοση ωρα χαμογελουσα καθως την σκεφτομουν.

ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΤΣΙ!!

"Τι θες;"τον ρωτησα ξερα αφου δεν ειχα ορεξη για κουβεντα.

"Που ειναι το ουισκι;"ρωτησε και ανασηκωσα τους ωμους μου.

"Που θες να ξερω ρε μαλακα τραβα ψαξτο το"

"Καλα" απαντησε και βγηκε απο το δωματιο ενω εγω ξαναχαθηκα στις σκεψεις μου.

Danae's side

Επιτελους τελειωσε θεε μου βαρεθηκα να κοιταω εσωρουχα και αυτη η κοπελα ποσα παιζει να πηρε και μην ξεχνιομαστε τα πηρε με την δικια μου καρτα που παρεπιπτοντως ακομα δεν μου εδωσε πισω.

Mafia's GirlsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora