Danae's side
"Ρε Δαναη αυτο δεν μπαινει εκει"με μαλωσε η Ναντια για εκκατομυριοστη φορα.
Μαλλον το να στολισουμε δεντρο δεν ηταν και η καλυτερη ιδεα.
"Ωραια θες να το βαλεις εσυ και εγω να παω να κατσω γιατι βαρεθηκα;"της ειπα και εγνεψε αρνητικα.
"Οχι επειδη δεν κανεις καλα την δουλεια σου δεν σημαινει πως θα σε διωξω"ειπε και πραγματικα που τα βρισκει δεν μπορω να καταλαβω.
"Ρε Δαναη μπες λιγο στο κλιμα"μου ειπε η Εβελινα και ξεφυσηξα ενω εβαλα μια μπαλα στο δεντρο.
Εχω να γιορτασω τα Χριστουγεννα απο οταν ημουν εννια!
Συνηθως πηγαιναμε με την μαμα και τον μπαμπα διακοπες σε καποιο βουνο με χιονι και περνουσαμε τα χριστουγεννα τρεις μας.
Ωραιες εποχες!
Απο τοτε που πεθανε ο μπαμπας μου δεν εχω ξαναγιορτασει χριστουγεννα στην αρχη οχι γιατι δεν ηθελα αλλα για αλλους λογους.
Τωρα ομως το κανω γιατι δεν θελω ή απλα ετσι αισθανομαι.Μπορει ενα κομματι του εαυτου μου να θελει να γιορτασει οπως ολος ο κοσμος αλλα ενα αλλο με κραταει πισω.
Και στο σπιτι με την Εβελινα μην φανταστητε αυτη στολιζε ενα μικρο δεντρακι για να νιωσει αυτη καλα.
Και τωρα ξαφνικα εχω βρεθει σε ενα τεραστιο σπιτι που δεν περιμενα ποτε οτι θα εμενα και μου ζηταν να γιορτασω.
Πως στο διαολο θα το κανω αυτο?!
"Τι σκεφτεσαι"με ρωτησε ο Αλεξ και κουνησα δεξια-αριστερα το κεφαλι μου για να επανελθω στην πραγματικοτητα.
"Τιποτα"του απαντησα και εβαλα αλλο ενα στολιδι στο δεντρο.
Μετα απο τρεις καλα ακουσατε ΤΡΕΙΣ βασανιστηκες ωρες επιτελους τελειωσαμε.
Νταξ το αποτελεσμα δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο ισα ισα ειναι πολυ ωραιο αλλα μεχρι εκει.
Ολοι ανεβηκαν στο δωματιο τους ενω εγω πηγα στην κουζινα να πιω ενα ποτηρι νερο οταν χτυπησε η πορτα.
Αφησα το ποτηρι στο παγκο και κατευθηνθηκα προς την πορτα.
Την ανοιξα και μπροστα μου εμφανιστηκε ενα αγορι αρκετα ψηλο με καστανοξανθα μαλλια και μελι ματια ενω φαινοταν οτι ηταν αρκετα γυμασμενος και ειχε και καποια τατουαζ στα μπρατσα.
"Εμ..γεια" ειπα χωρις να ξερω τι να του πω.
"Τι εγινε ρε παιδια σε λαθος σπιτι ηρθα"ειπε μαλλον πιο πολυ στον εαυτο του ενω κοιτουσε γυρω γυρω.
DU LIEST GERADE
Mafia's Girls
ActionΑλεξ και Δαναη.. Αγγελος και Εβελινα.. Τεσσερα διαφορετικα ονοματα,δυο διαφορετικα ζευγαρια και τεσσερις διαφορετικες προσωπηκοτητες...Αυτες δυο κολλητες με σκοτεινο παρελθον..Δεν θα ελεγε κανεις οτι η ζωη τους εχει φερθει με τον καλυτερο τροπο αλλα...