BORN FOR DISASTER

58 1 0
                                    

Sömestr tatiline son 5 gün kalmıştı bu da demek oluyor ki benim hayatımın en önemli gösterisine 5 gün kalmıştı karne günü yapacağım gösteri dönem başından beri bunu bekliyordum.Gösterim bir yan flüt gösterisiydi ve harika olmasını umuyordum çocukluktan beri en sevdiğim şey yan flüt çalmaktı ki bu bana teyzemi hatırlatıyordu.Teyzem ben 8 yaşındayken kanserden öldü sigara bağımlısı alkol delisi biriydi fakat ailemi bebekken kaybettiğimden beri bana bakan beni büyüten kişi oydu alkol alması ne kadar dayak yememe sebep olsa da disiplinli büyümem iyi olmuştu.Teyzeme dair hatırladığım çok şey var ama onu bana en çok hatırlatan şey yan flüttü her gece bana çalması için yalvarırdım ve her gece yan flüt ile çaldığı güzel şarkılar ile uyurdum.Ailem olmadığı için dünyada sahip olduğum en önemli kişi teyzem ve amcamdı bana sahip çıkan tek kişilerdi.Amcam mahallemizde tanınan biriydi mahallenin en zengin kişisiydi diyebilirim.Bir fabrikası vardı.Fabrikasında çalışan neredeyse bütün işçiler ile aynı mahalledeydik ne yazık ki buna nefret ettiğim götlek herifin ta kendisi Josh Hunderson'da dahildi.

Sabah uyanmış ve normal bir şekilde okula gidiyordum.Bilin bakalım hangi göt kafalıyı görmüştüm Josh orada durup sevgilimin boğazını sıkıyordu arkasında 5 kişi filan vardı.Pembe yeni boyanmış duvara yaslamıştı sevgilimi evet canımdan çok sevdiğim kişiyi.Yerimde kudurmuştum diyebilirim sinirden nasıl yaptım bilmiyorum ama Josh'a doğru koşup 'seni domuz egosu beyninden büyük kıç kafalı herif' diyerek çocuğa yumruk attım neye uğradığına şaşırmıştı yanındaki 5 kişiden 2 tanesi kızdı ve beni tuttular fahişelere beni bırakmalarını söylemiştim ama bırakmamışlardı. Josh'ın dudağını patlamaya yetecek kadar sert vurduğum için siktir olup gittiler,gitmeden önce söylediği son söz 'bunu ödeyeceksin fahişe' olmuştu ona olmayan sikime kadar yolu olduğunu söyledim.Mark'ın boğazında iz bırakmıştı ve Mark'ı tehdit etmişti benden ayrılacağını yoksa çok kötü dayak yiyeceğini söylemişti çünkü Josh ve ben birbirimizden nefret ederdik fakat Mark onun üvey küçük kardeşiydi.Aynı gün içinde Josh'ın kız arkadaşlarından ve Josh'ı seven 4 kız tarafından tehdit edilmiştim.Sömestr tatili olduğu için okuldaki en zengin bireyler olarak her sene verilen partiyi ben,Ellie ve Jane düzenlerdik.Okulun en zenginleri olmak haricinde aynı zaman da okulun en nefret edilenleriydik. Bu da yakın arkadaş olmamızı sağlıyordu.Josh bizim okula bu sene gelmişti,diğer okulunda partilerden her sene o sorumlu olurmuş hatta diğer okulundan atılma sebebi düzenlediği partide içeceklere uyuşturucu atmasıymış.Bu sene partiyi ben düzenlediğime göre onu göt edebilirim diye düşünmüştüm ama o beni kandırmıştı.Son ders zili çaldı ve ummadığım anda Josh yanıma gelip 'Sasha seninle birşey konuşmam lazım dedi' bende ona siktir olup gitmesi gerektiğini söyledim ve ondan olabildiğince uzaklaşmaya başladım.Fakat ibne çocuk kolumu sıkıca tuttu ve 'lütfen Sasha' dedi bu beni şaşırtmıştı pek lütfen kelimesini kullanan bir insan değildi.Önemli bir konudur diye kabul ettim ama onun konuşmak istediği konu parti meselesiymiş partinin ortamını ayarlamak istiyormuş ve bildiği çok güzel bir mekan varmış,önce kabul etmedim sonra ise biraz düşünüp akşam 6 gibi buluşup bana mekanı göstermesini istedim.İlk defa Josh ile buluşuyorduk ve bu mide bulandırıcı olmasının yanında birazda tuhaftı.

Akşam buluştuk ve bulduğu mekan cidden güzelmiş,eski yangından kalma bir bina içine sahne gibi birşey kurulmuş ve mekanı daha cool bir şekilde göstermek için bazı ayrıntılar eklenmiş.O akşam Josh ile birlikte takıldık ne kadar göt de olsa iyi biri diye düşünmüştüm.Ertesi gün sinirli bir şekilde Josh ile yine tartışıyordu bu sefer normal bir şekilde ne olduğunu sordum ve bana söylediği şey 'Senin o göt amcan babama fabrikada fazla mesai verdi diye babam cuma günü olacak gösterime gelemiyor' Neye uğradığımı şaşırmış bir şekilde 'Bana bak seni aptal yaratık baban daha fazla paraya ihtiyacı olduğu için amcamdan fazla mesai istemişti amcam da o güne uygun gördü'diye bağırdım o da 'Başka bir zamana uygun göremedi değil mi!' diyerek gitti.Aramız tam düzeldi derken tekrar bozulmuştu.

Cuma gününe kadar birbirimize sikici bakışlar atarak yaşadık.Cuma günü Josh'ın göstersi olduğunu bilmiyordum bile tiyatrocuymuş aptal maymun.

SASHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin