Glowing Eyes ✡

44 1 0
                                    

Cuma gününden 1 gün önce Josh gösterisine babasının gelememesinin siniri ile bir plan yaptı ve buna Sasha'nın sevgilisi Mark'ı da buna alet etti.Bütün gece uyuyamayacağını bilen Sasha plan yapmıştı saat 04:00'a kadar Mark ile konuşucaktı 05:00 da duşa girecekti,06:00'da hazırlanacaktı ve 07:00'da kahvaltı yapacaktı bol kafeinli kahve tüketip girdiği duşta kendine gelecekti böylece bütün gün dinç gözükecekti.Bu planı bilen Mark bunu Josh'a da anlattı,Josh buna göre bir plan yaptı.              

Perşembe akşamı 18:39 Josh yaptığı plan için madde satıcısı Scott Brooke ile buluştu herif sarhoşun tekiydi elinde 15 paket ile geldi.Josh 'oo adamım nasılsın' diyerek selamladı Scott 'al şu malı ve siktir git başımdan' diyerek siyah ferrarisine binip gitti.Josh bu adama tek kelime küfür bile edemezdi bu adamın tanımadığı pislik yoktu Josh'ı gebertirlerdi.

Cuma gecesi saat 04:48 Josh Sasha'nın evinin deposuna indi her yer karanlıktı.Planı Sasha tam duşa girmeden önce suya amfetamini dökmekti amfetamin normalde az dozda alındığında enerji verir ve insanı kendine getirir fakat çok dozda alındığında zararları olabilirdi.Bunu bilen Josh da 15 paket amfetamini suya döktü.Saat 05:00 Sasha Mark ile konuşmayı bırakıp duşa girmek için hazırlandı.Üstündeki mavi çizgili üzerinde bulut olan pijamaları çıkardıs,sütyeninin askısında tutup aşağı doğru indirdi ve aynı şeyi kilodüna da yaptı zayıf ve uzun bir kızdı çoğu kişi fiziğini kıskanırdı çünkü manken gibi düz uzun ve ince bacakları vardı.Kenara vicudut losyonu uğurlu kırmızı iç çamaşırı (ilk ilişkiye girdiği zaman giydiği iç çamaşırıydı) kırmızı sütyenini kahvaltıda giyeceği siyah yüksek bel pantolonu ve bordo kısa kazağını koymuştu.Kırmızı mumlar ile aydınlatılmış banyoda harika rahatlatıcı odada aldığı duştan sonra Sasha huzura kavuşmuş ve bütün heyecanı gitmiş gibi hissetmişti.Banyodan bembeyaz bornozu ile çıkıp hafif adımlarla odasına doğru yürüdü.Odasında çok ayna bulunurdu kendini güzel bulduğu için sürekli kendisini görmek ona iyi gelirdi.Beyaz bornozu üzerinden çıkardı ve çok güzel bulduğu seksi fiziğini süzerek kendine mükemmel olduğunu söyledi.Göğüsleri vicuduna göre ne büyüktü kalçası dik beli inceydi.Bir an yanında sadece Mark olsun istemişti normalde cinselik düşkünü biri olmasada Mark'ın bu konuda çok iyi olduğunu düşünürdü.Bornozunu tekrar üstüne giydi ve Mark'ı aradı odasına gelip vicüt losyonunu ona sürmesine izin vereceğini söyledi,saat 06:04'tü ve Mark'a hemen gelmesi gerektiğini söyledi Mark ile aynı mahallede oturuyorlardı 5 dakika içinde Mark geldi,camdan tırmandı evleri Villa gibi oldukları için tırmanması zor olmuyordu odaya girdiği an Sasha çıplak bir şekilde dudağına yapıştı ve  sol elini kalçasına doğru sürükledi hala öpüşüyorlardı, 10 dakika boyunca yiyiştiler Sasha vicüt losyonunu Mark'ın eline verdi Mark vicüt losyonunu eline sıktı önce göğüslerine sürdü göğüslerine sürerken güğüslerini sıkıyordu, daha sonra karnına ve oradan da kalçasına geçerek her yerine mıncıklayarak sürdü saat 06:48 Sasha Mark'a gitmesi gerektiğini söyledi.Sasha Mark gittikten hemen sonra kıyafetlerini giydi ve yemeğe indi henüz bir tuhaflık yok gibiydi.

Saat 07:00 Sasha masaya oturdu 10 çeşit yemeğin bulunduğu güzel masa, Sasha'nın ilk istediği şey kahve olmuştu kahvesinden 1 yumdum aldıktan sonra midesinden tuhaf bir ses geldiğini hissetti ve kusma isteği geldi içinde sanki iğrenç birşeyler kıvranıyor gibi hissetmeye başlamıştı hemen odasındaki banyoya gitti ve kusmaya çalıştı midesinden çıkan tek şey 6 parça krisal taştı ne olduğuna şaşırmış bir şekilde kanlı kristalleri suya sokup üzerindeki kanı temizleyen Sasha korkmuş bir şekilde teyzesinin ona 7 yaşındayken verdiği takı kutusuna koydu ve aşağı indi.Hala içinde birşeyler varmış gibi hisseden Sasha bir şey olmamış gibi davranmaya çalışsada amcası tuhaf birşey olduğunu anlamış gibiydi ve Sasha'ya sordu 'iyi olduğuna emin misin Sasha' Sasha anladığının farkına varınca biraz geveleyerek 'şey bu kızsal bir konu lütfen bu konulara girmeyelim' diyerek konuyu kapattı.

Saat 08:00 Sasha odasına geldi ve kapıyı kapatıp kilitledi takı kutusunun içini tamamen boşaltıp taşları incelemeye başladı ve daha sonra aynaya baktı gözleri maviydi evet ama gözleri parlamaya başlamıştı korkarak gözlerini açıp kapatıyordu ve gözlerini ovuşturuyordu ne olduğunu anlamayan Sasha iyice korkmaya başlamıştı akşama kadar gözleri parlamayı kesmezse gösteriye çıkamayacaktı.

SASHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin