LOST

48 1 0
                                    

Cuma öğleni saat 12:07 Sasha ne yapacağını hala bilemiyordu gözleri geçmemişti ve ne yapacağı hakkında en güvendiği kişi Mark'dan fikir almak istedi bunu ondan başkasına söyleyemezdi başkasına söyleseydi ya korkardı ya da başka birine söylerdi birileri öğrenirse doktorların aptal deneyleri olurdu ki bunu istemiyordu.Mark'ı çağırıp önemli bir konu olduğunu söyledi Mark telaşlanmıştı hemen geldi ve ne olduğunu sordu Sasha siyah camlı gözlüklerini takmıştı 'Bunu nasıl söyleyebileceğimi bilmiyorum Mark ama söylemem lazım ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum ve başkasına söylersem neler olur bilemiyorum en güvendiğim kişi yani sana söylüyorum' diyerek yavaşça siyah camlı güneş gözlüklerini çıkardı.Mark gördüğüne şaşırmış korkmuş bir şekilde 'Orospu çocuğu!' diye bağırdı Sasha başta ona dediğini sanıp suratına tokadı geçirdi ve Mark'a 'seni göt herif ben sana güvenerek söylüyorum sen ise orospu çocuğu diyorsun' diye bağırdı.Mark kollarını tuttu ve 'sana demedim aslada demem şimdi benim sana birşey anlatmam lazım' dedi ve Sasha kollarını çekti.'Bak Sasha seni seviyorum ve ne olursa olsun seveceğim sana asla ihanet etmek istemedim ama Josh beni tehdit etti ve benden bugün için ki planını istedi banyo suyuna yemek artıklarını atacağını söyledi bende gece olan planını ona anlattım ve evinin yerini söyledim' diyerek Sasha'ya sarılmaya çalıştı,ve ne olduğunu anlamadan kendini duvarandan sekip yere yapışmış bir şekilde buldu.Sasha'nın gözleri 2 kat daha fazla parlıyordu sinirden kafayı yemiş şekilde 'aptal kardeşinin yerini söyle hemen'diyerek bağırdı.Mark korkarak 'sakin ol Sasha'diyerek kaçtı.Sasha gözlerini devirdi ve Mark'ın peşinden yürüyerek gitti,Mark hızlıca koşuyordu ne yazık ki ayağı kaydı ve kendini yere yapmışmış bir şekilde Sasha ona bakarken buldu Sasha elini uzattı ve 'Kalk' dedi.Mark korkarak da olsa yavaşca kalktı ve 'lütfen bana zarar verme' dedi.Sasha ona Josh'ın yerini söylerse zarar vermeyeceğini söyledi Mark bilmediğini ama büyük ihtimal her zaman takıldığı Jump kafede olabileceğini söyledi Sasha amcasının beyaz porsche'una binip gitti.

Saat 13:51 Sasha Jump barın kapısına tekme attı ve etraftaki insanlar ona baktı gözleri parlıyordu ve bu insanların irkilmesine sebep oldu ve oradan bir çalışan Sasha'ya titreyerek 'Yardımcı olabilir miyim bayan?' dedi,Sasha gözlerinin içine baktı ve 'Bana Josh Hunderson'u nerede bulabileceğimi söyle hemen' dedi çalışan 'lütfen buyurun bu taraftan'diyerek uzun sarmal gibi bir merdivenden çıkardı merdiven lacivet renklerindeydi aşağısında ışık vardı görüş alanını aydınlatmasının yanında güzel bir görüntü de veriyordu Sasha 10cm topuklu ayakkabısı ve dar siyah elbisesi ile gayet güzel görünüyordu yukarı çıktı ve bilardo masasının tam yanında Josh'ı gördü gözleri bu sefer 5 kat parlamaya başladı Josh arkası dönük bir şekilde telefonda konuşuyordu ve söylediği şey 'hassiktir' olmuştu telefonu kapattı önünü döndüğünde arkasında Sasha'yı gören Josh korktu ve geveleyerek 'Şey Sasha sanırım yanlış birşey olmuş' diyerek geri çekildi.Sasha sinirle Josh'ı tutup kafasını dizine vurdu Sasha normalde güçlü bir kızdı ama şimdi neredeyse 10 kat daha güçlenmişti kafasını dizine vurduktan sonra Josh'ı bilardo masasına yasladı ve kulağına eğilerek 'seni domuz herif bittin sen' diyerek Josh'ın bileğinden tutup arabaya bindirdi.

Saat 14:12 Josh korkarak 'sadece intikam almak istemiştim suya biraz amfetamin koyacaktım ve sen de bütün gün aşırı enerji dolu duracaktın kendini kaybedecektin fakat Scott bana yanlış paketleri vermiş onun yerine içinde toz olan amino asit paketlerini vermiş lütfen beni bırak' diyerek arabanın kapısını açmaya çalıştı fakat Sasha omuzundan tutup 'yerine sabit durmazsan boğazını keserim' dedi.'Beni bu hale sen getirdin ve sen düzelteceksin şimdi şu aptal satıcı Scott'ı ara yoksa ikinizde geberirsiniz.' diyerek arabayı çalıştırdı. 'Sanırım Gold adında ki bir ara sokak barındadır son zamanlarda hep oraya gittiğini duymuştum'diyerek kemerini taktı Josh.Sasha arabayı hızla sürmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SASHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin