Seyehat (1.Bölüm)

173 6 4
                                    

Bu gece stresten yatağımda dönüp durdum bi türlü uyuyamadım.Herşeyim tamdı ama birşeyler eksik gibi geliyordu.Erken kalktığım için  kahvaltı hazırladım anbem ve babamı kaldırdım bu gün pazar günüydü ve artık Izmir'den ayrılıp Istanbul'da okuyacaktim tabiki can dostum Sercanla birlikte.Sercan ile 10.sınıfta tanıştık  ve o seneden beri arkadaşız yani anlayacağınız 3 senelik arkadaşım...

Kahvaltımızı annem ve banam ile birlikte sessiz bir şekilde yaptık.Hemen odama çıkıp son kez eşyalarima göz attım şarj aletimi ve kulaklığımı da çantama attım saat 7 olmuş  bilet saat 9 da ama yinede 1 saat erken gideceğimiz için 8 de orada olacaktık.Vaktimin geri kalanını kardeşim  Kumsal ile geçirdim 10 yaşındaydı çok  güzel cildi,sarı saçları ve yeşil gozleri vardı.Kumsal ayni bana benziyordu ben sari saçlara ve yeşil e kaçan mavi gözlere sahiptim. Biraz onunla konuştum  ve gideceğim için üzgün olduğu  belli oluyordu.Onu teselli etmeye çalıştım  ama artık  küçük  değildi  onu kandırmak gerçekten zorlaşmıştı.Telefonum a mesaj geldi.
Gönderen:Sercan
-kapının önündeyim.
Gönderilen:Sercan
-Geldim.
Cevap yazmasina gerek kalmadi çünkü hazirlanip kapının  önüne çıktım annem ve babamlar da geldiler ve vedalaştık annemlerin havaalanına gelince çok kötü  olacağını bildiğim  için gelmelerini istemedim.Sercan taksiciyi aradı. 5 dakika sonra taksi geldi ve valizlerimizi bagaja koyup taksiye bindik. Havaalanina geldik saat 8 daha 1 saatimiz var.Bütün kontrollerimizi tamamlayip beklemeye başladik zaten kontrolleri yaparken 30 dk geçmişti.Biraz konuştuktan sonra anons ile uçağa doğru  yol aldık. Yolculuk 30 dk sürecekti bu nedenle cam kenarına geçtim ve uyudum.

Sercan in beni dürtmesiyle uyandim.

"Geldik."
"harika"

Uçaktan indik ve valizlerimizi alıp  daha önceden kiraladığımız eve geldik. Ev şirin  bir apartmanin 3.katındaydı.Hemen eve girdim evi daha önce görmemiştim nasıl  bir yer olduğunu Sercsn biliyordu çünkü herşeyi o planlanmıştı.Evin oturma odasında 2tane büyük  2 tane küçük koltuk  vardi ve tam koltuklarin karşısında plazma televizyon evet öğrenci evi olabilir ama yinede buraya bir sürü  eşya almıştık evet yerin nasıl  biryer olduğunu bilmememe rağmen odami kendi isteğime göre yaptırdım. Hemen kolidorun sonundaki odaya girdim evet benim odam burasıydı biraz inceledikten sonra eşyalarımı yerleştirdim ve annemleri aradım . Çok yorgun olduğum  için Sercan a haber verip odama çekildim kendimi uykunun tatlı kollarina bıraktım.
1vote 1yorum bekliyorum. Iyi veya kötü yorumlarınıza her zaman açığım kalp kırıcı olmazsa sevinirim.
Media Ece

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin