Sanırım hoşlanıyorum (2.Bölüm)

91 3 2
                                    

Sabah 6.00 da kalktim.Banyodaki rutin işlerimi hallettikten sonra hazirlandım ve kahvalti hazirladim.

Sercan'i uyandirmak için odasına gittim ve kapiyi çaldım ses gelmeyince uyuduğunu anladım ve içeri girdim. çok tatlı uyuyordu sarı saçları dağılmıştı, onu böyle görünce içimde değişik hisler oldu.Sanirim ondan hoşlanmaya başlamıştım ama bu imkânsızdı onun sevgilisi vardı ve beni kardeşi gibi görüyordu ..

Onu hafifçe dürterek uyndirdim.mavi gözleri uykuluydu ama her haliyle dünyanın en yakışıklısıydı benim içın.
"Pissst hadi kalk okula geç kalacağız.kahvalti hazır seni bekliyorum."
"Tamam sen in ben geliyorum."
"Bısey mi oldu canın sıkkın gibi görünüyor."
"Evet.Senem ile ayrıldık."
"a çok üzüldüm."

Evet üzüldüm çünkü Senem'i çok sevdiğini biliyordum.Bi şekilde aralarını düzeltmem lazımdı bunu yemekten sonra düşünmek için kenarı kaldırdım.
"Kahvaltı için teşekkür ederim. "
"Önemli değil ama yarında sen hazirlarsin."
"Olur."

Hala çok Üzgündü onu öyle görmek istemiyorum. Bunun için onları barıştırıcam onu sevsem bile o üzgünken olmaz.

Sercan anahtari aldi ve evden çıktık . Okulumuz aynıydı ikimiz de mimarlık okuyoruz bu yüzden onunla taksiye bindik.
"Yarın babamdan 1 tane araba alicam yedek anahtari sana veririm istediğin zaman kullan."
"Hıç gerek yok."
"Evet.var."
"Peki."

Evet babası çok zengindi bu yüzden Sercan'in her istediğini yapıyordu. Em sonunda üniversiteye vardık.

Çok eğelenceli bir havası vardı sanırım beğendim. Tüm dersler bitti sonunda Senem ile konuştum bana ona kızdığını söyledi ancak Özür dilerse affedecegini söyledi bende tamam dedim ve oradan ayrıldım gidip Sercan'i buldum ve ondan özür dilemesi gerektiğini söyledim kabul etti ve Senem'in yanina gitti.En sonunda el ele tutuşarak geldiler.Onu sevsem bile o mutlu olunca çok mutlu oldum.

Çünkü sevdiği kişi ile birlikte.

----------------------------------------------------------
Canlarim sizden 2 vote ve yorum istiyorum daha sonra yb gelecektir. Kapak için berkesmrc teşekkür ediyorum

Media Sercan

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin